קריירה ולימודים

בשורה משמחת לסטודנטים: זו מלגת הענק שיוצאת לדרך

מלגת המנהיגות על שם סמי עופר מיועדת ללימודי תואר שני בממשל באוניברסיטת הרווארד, וכוללת מימון מלא של שכר לימוד שנתי בשווי 50 אלף דולר ודמי מחיה

מערכת ice | 
סטודנטים (צילום freepik)
קרן משפחת עידן ובתיה עופר משיקה את מלגת המנהיגות על שם איש העסקים המנוח, סמי עופר ז"ל, לתואר שני בממשל באוניברסיטת הרווארד הכוללת שכר לימוד שנתי בשווי 50 אלף דולר ודמי מחיה מלאים. 
 
מלגת המנהיגות על שם סמי עופר היא חלק מקרן המלגות של משפחת עופר. המלגה היוקרתית תושק לראשונה בערב ייעודי שיתקיים ביום רביעי הקרוב (30/11/22) בהשתתפות בתיה עופר, דיקנית הסטודנטים באוניברסיטת הרווארד, דבורה אייזקסון, מלגאי עבר והווה ונוספים. לפי חזון המלגה, הצעירים צפויים להשלים את לימודי התואר השני בממשל באוניברסיטה היוקרתית בעולם ולשוב לארץ ולסייע לחיזוק אזור המזרח התיכון.
 
בכל שנה, ייבחרו ארבעה מועמדים לקבלת המלגה היוקרתית. על מנת להיבחר למלגה, על המועמדים להתקבל ללימודי תואר שני בממשל בהרווארד ולהתמודד על מלגת הלימודים היוקרתית, המכסה את שכר הלימוד במלואו וכן דמי מחיה. המלגאים נבחרים מכל הדתות וממגוון רקעים, על סמך הישגיהם האקדמיים והאישיים, תוך התמקדות בפוטנציאל המנהיגות שלהם.
 
בתיה עופר היא פילנתרופית ישראלית ידועה וכיום נחשבת לאחת הפילנתרופיות החשובות בבריטניה. יחד עם בעלה, איש העסקים הישראלי עידן עופר, בני הזוג תורמים רבות למען הקהילה והציבור. רק לאחרונה, תרמו הזוג עופר כ-15 מיליון דולר לספריה הלאומית הצפויה להיפתח בירושלים. בין שאר פעילותיהם בעולם הפילנתרופיה תורמים הזוג רבות לבית החולים איכילוב, לשורה של עמותות המסייעות לצעירים במצוקה ולמוסדות אקדמיים בארץ ובעולם. לאחרונה סוקרה פעילותה הפילנתרופית הענפה של בתיה בכלי התקשורת המובילים בעולם, בהם הניו יורק טיימס, הפייננשל טיימס ועוד.
 
המגזין "ארט ניוט", אחד ממגזיני האמנות הנחשבים בעולם, בחר לאחרונה בבתיה ובעידן עופר לשניים מ-200 האספנים החשובים בעולם. המגזין הקדיש כתבת פרופיל לפועלה של בתיה ובין השאר כתב: "בתיה עופר היא פילנתרופית פעילה בבריטניה המתמקדת במטרות חינוכיות ותרבותיות. יחד עם בעלה, הקימו הזוג עופר את קרן המלגות ע"ש סמי עופר המספקת מלגות לימוד לסטודנטים מכל רחבי הקשת לתואר שני בביה"ס לממשל בהרווארד. בתיה היא חברת דירקטוריון באוניברסיטת הרווארד. בנוסף, בתיה היא דמות משמעותית בעמותת משאלת לב באנגליה מאז 2015, לאחר שהייתה נשיאת העמותה בישראל. כחלק מפעילותה בעמותה, הקימה את ארגון 'Art of Wishes' – אשר רותם את קהילת האומנות הבין לאומית לתרום לעמותת משאלת לב".
 
בתיה עופר: "אנחנו נרגשים להעניק הזדמנויות שוות לצעירים ישראלים שיפעלו להפיכת העולם למקום טוב יותר וליצירת קשרים עם מנהיגי העתיד. מטרת המלגה היא להכשיר את דור המנהיגים והמנהיגות הבא בישראל, שיהיו דמויות מפתח בחברה הישראלית המגוונת. אני מאמינה שבזכות המלגה נוכל לסייע לסטודנטים ולסטודנטיות מצטיינים ובעלי יכולת מנהיגות, על מנת שילמדו באוניברסיטה המובילה, ירכשו כלים לעתיד וישובו לישראל כדי לתרום לחברה, לקהילה ולמדינה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה