קריירה ולימודים

ארגון העיתונאים תוקף: "מציאות שאי אפשר להשלים איתה!"

לאחר הירי לעבר רכבו של אחמד אבו סוויס, כתב מכאן, בארגון העיתונאים הביעו זעזוע רב: "דורשים מרשויות האכיפה והמנהיגות המקומית לפעול במלוא העוצמה למיגור התופעות הללו של ירי באין מפריע והפצת אימה ברחובות״
מערכת ice | 
עיתונאים (צילום freepik)
לאחר האירוע החמור התרחש הערב (שלישי) בדרום, כאשר כתב מכאן של כאן 11 אחמד אבו סוויס, ספג יריות על רכבו, בארגון העיתונאים התייחסו בכובד ראש למקרה והביעו זעזוע רב ממה שהתרגש.
מארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל נמסר: ״אנחנו מודאגים בעקבות הפרסום על יריות שנורו לכיוונו של הקולגה שלנו, כתב 'מכאן' אחמד אבו סוויס, ליד ביתו ברהט. בין אם מדובר בירי מכוון על מכוניתו כתוצאה מעבודתו העיתונאית ובין אם מדובר בירי תועה, זו מציאות שאי אפשר להשלים איתה! אנו דורשים מרשויות האכיפה והמנהיגות המקומית לפעול במלוא העוצמה למיגור התופעות הללו של ירי באין מפריע והפצת אימה ברחובות״.
על פי הפרטים הראשונים, עבריינים פתחו בירי על מכוניתו של אחמד אבו סוויס ברהט. אבו סוויס תושב העיר, כתב הדרום של תאגיד השידור בעקבית ומרבה לסקר את העבריינות והפשיעה בחברה הבדואית. זו לא הפעם הראשונה בה הוא מותקף ומאויים.
 
אבו סוויס סיפר לכאן 11 לאחר האירוע: "זה לא משנה מאיזו סיבה בוצע הירי, בטעות או בכוונה. אני חושש לחיי משפחתי, הגיע הזמן להגביר את המאבק באיסוף הנשק הבלתי חוקי"
 
בשיחה עם חדשות 12 הוא הוסיף: "ראיתי שהכול שבור ומצאתי קליע בפנים. אני פוחד מהמציאות המסוכנת הזו, מוכן לגור בהתנחלות ולא בבית הזה ברהט. העבריינות הזו נוראית״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה