קריירה ולימודים

הפיצוץ בין אנה זק לעדן בן זקן נחשף: זו הדרמה הגדולה

אנה זק, עדן בן זקן ונונו הוציאו את הלהיט "ראשון בבוקר". אך כעת מסתבר שדרמה גדולה התרחשה מאחורי הקלעים כאשר התרחשו חילוקי דעות בין הנציגים של זק לאלו של בן זקן, שהגיעו לטונים צורמים במיוחד
מערכת ice |  4
אנה זק, עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ אנה זק, פייסבוק/ עדן בן זקן)
אנה זק, עדן בן זקן ונונו החלו עבדו לאחרונה על שיתוף פעולה לשיר החדש וללהיט הגדול והחדש של החורף ״ראשון בבוקר״. שלוש הכוכבות הקליטו יחדיו קליפ משותף ונראה היה שהאווירה הייתה נהדרת, כך לפחות למראית עין, אבל מסתדר שזה ממש לא היה ככה.
היום (שני) פורם ב-TMI כי מאחורי הקלעים התרחשה דרמה גדולה, אחרי שנרשמו חילוקי דעות לא קטנים התרחשו בין  מנהלי הזמרת של אנה זק - עומרי יערי מבעלי "איט מודלס", לצוות הניהול של הזמרת עדן בן זקן, איש יחסי הציבור עופר מנחם.
 
על פי הדיווח, הצדדים ניהלו שיחות צפופות ואפילו נרשמו טונים גבוהים על סט הצילומים. בנוסף דווח כי הנושאים שעליהם התווכחו הצדדים היו קשורים בשעות נוספות ובתקציב. בסופו של דבר, שני הצדדים שמו את הריב מאחורה והקליפ כבר צובר תאוצה והופך למושמע במיוחד כשצבר עד כה למעלה מ-1.2 מיליון צפיות ביוטיוב. אגב, ב-TMI ניסו להשיג את התגובה של מי מבין הצדדים שהסתכסכו על סט הצילומים, אך הם סירבו להגיב על כך.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אשפה
    ירו 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הארץ בלחץ מהטימטום
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי
    Tzn 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מה החרא הזה שבן זקן לבשה מה זה הג'קט המכוער הזה עד שאת עושה קליפ עם כוכבת אמיתית (אנה זק) מלבישים אותך במשהו שדומה לצואה של גולדן רטריוור???
    סגור
  • 1.
    איזה מכוערת להקיא (ל"ת)
    המביט 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טכחכל
    ... 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מכוערת אנה זק או עדן בן זקן
    סגור