קריירה ולימודים

יום עבודה של 14 שעות? זה המקצוע שעומד להשתנות

נבחן מתן היתר העסקה בשעות נוספות בענף השמירה והאבטחה, וזאת כדי לתת מענה בתקופה זו לביקושים הגוברים בענף האבטחה ולאפשר גמישות לחברות האבטחה

מערכת ice |  3
משרות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על רקע גל הפיגועים האחרון, שר העבודה, יואב בן צור בוחן בקשה לתת היתר מיוחד להעסקה בשעות נוספות בענף השמירה והאבטחה, כדי לתת מענה בתקופה זו לביקושים הגוברים בשירותי אבטחה ולאפשר גמישות לחברות האבטחה ולמשימות הנדרשות מהן. 
משרד העבודה והרווחה פרסם ביום שני האחרון להערות הציבור את בקשת ההיתר לענף השמירה והאבטחה לתקופה שעד יום העצמאות, בתאריך ה-26 באפריל 2023, כך שניתן יהיה להעסיק עובד בשמירה עד 14 שעות ביום, כולל שעות נוספות ועד 37 שעות נוספות בשבוע.
 
נקבע שכל זאת בלבד שהעובד נתן את הסכמתו לכך ובתנאי שעובד המועסק מעל 12 שעות ביום יקבל הפסקה נוספת על זו הקבועה בחוק של לפחות 30 דקות וכי העובד לא יועסק יותר משישה ימי עבודה בשבוע. הדבר תלוי בהסכמת העובד כמובן.
טיוטת ההיתר הופצה להערות לאחר שיח והסכמות מול ארגון חברות השמירה וההסתדרות. ההיתר יכנס לתוקף ביום ה' 13.4.23. עתה, העובדים במקצוע גם יוכלו ליהנות משעות נוספות שלא מקובלות במקצועות אחרים במשק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא הגיוני
    ליקה 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא אנושי!!!!
    סגור
  • 2.
    גרוע מאוד. מאבטח עייף כבר מזלזל.
    טל 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאבטח עייף לא רואה בעיניים. אוי ואבוי לנו מאבטח שעומד על הרגליים 14 שעות.
    סגור
  • 1.
    מאבטח לשעבר
    אנונימי 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם ככה המאבטחים נמצאים בתחתית הפרמידה ואוכלים את כל החרא של חברות קבלן שמנצלות חיילים משוחררים עובדים מסביב לשעון 12 שעות וחוזרים הביתה מעולפים כל זה כדי לקום למשמרת הבאה בזמן ולא לדפוק את החברים שהם צריכים להחליף אז לתת היתר לעבוד 14 שעות ועוד לתת להם בראש על זה שהם לא מצליחים להישאר עיניים מספיק
    סגור