קריירה ולימודים

נפתלי בנט משנה כיוון: זו החברה שאליה בחר להצטרף

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, החליט להצטרף לדירקטוריון חברת קוונטום סורס. ההצטרפות מגיעה לאחר שבנט התעניין בנושא עוד בתקופתו כחבר כנסת, לפני היותו ראש ממשלה
מערכת ice |  4
נפתלי בנט (צילום פלאש 90)
נפלתי בנט, ראש הממשלה לשעבר, החליט להצטרף לדירקטוריון של חברת הטכנולוגיה, קוונטום סורס. רה"מ בנט מסר בתגובה: "מחשוב קוונטי היא טכנולוגיה עם פוטנציאל משמעותי לקדם את עולמנו ולהשפיע על חיינו. בהיותנו אומת היי־טק, יש ביכולתה של ישראל הזדמנות להוביל בתחום חדשני ופורץ דרך זה. אני מאמין שלצוות קוונטום סורס יהיה חלק משמעותי בהובלת פיתוח התחום וקידומו".
חברת קוונטום סורס נמצאת בחזית מהפכת המחשוב הקוונטי, ומפתחת טכנולוגיות קוונטיות פוטונית חדשניות. על ידי מינוף כוחם של ביטים קוונטיים (קיוביטים), המחשוב הקוונטי מציע מהירות חישוב חסרת תקדים ופוטנציאל לפתור בעיות מורכבות בתחומים שונים.
 
החברה מפתחת טכנולוגיה שתאפשר את מימושם של מחשבים קוונטים פוטוניים בעלי מיליוני קיוביטים, העמידים בפני שגיאות (fault tolerant). עד היום חברות הצליחו לבנות ולהדגים מחשבים קוונטיים קטנים, בעלי עשרות עד מאות קיוביטים. מחשבים אלו אומנם מבוססים על טכנולוגיה פורצת דרך, אך בשל גודלם אין להם עדיין שימוש מסחרי מהותי.
עודד מלמד, מייסד משותף ומנכ"ל קוונטום סורס: "אנו מברכים על הצטרפותו של נפתלי בנט לדירקטוריון החברה. מר בנט שותף לחזוננו כי לטכנולוגיות המחשוב הקוונטיות פוטנציאל לחולל שינוי בתחומים רבים החשובים לחיינו. למר בנט רקע טכנולוגי ויזמי עשיר, וניסיון בינלאומי רחב ועמוק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ראש הממשלה בנט
    ללל 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה שלא תהיה שם יותר מידי זמן .צריך אותך עם אילת שקד בראשות הממשלה
    סגור
  • 3.
    לא נותרה לו ברירה
    יוני 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחזור לפולטיקה הוא לא יכול ,כי אף אחד לא יצביע לו, ללכת עם יאיר לפיד הוא לא ילך כי לפיד הקצין שמאלה, אז מה שנשאר לו זה ללכת לעסקים אחרי שעשק את המדינה ב 50 מיליון שקל...
    סגור
  • 2.
    פחחח… מי יאמין למה שהוא יגיד?
    אחד שיודע 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יגיד שהגיע למחשב קוואנטי הטוב בעולם? שקר. כולם יודעים שכל מה שיאמר, סביר להניח שזה עוד תיחמון, ועוד שקר. מחכים עדיין להורדת 15% מס הכנסה שהבטחת לנו. איזה עובדי הייטק ירצה לעבוד עם פינוקיו השקרן? הרי אמרת שבישראל משלמים המון מס הכנסה - וזה בדיוק המצב אצל עובדי ההייטק שמשלמים 64% מס הכנסה (כולל מס על הפקדות המעסיק לפיצויים ולפנסיה). והנה - הבטחת להוריד ב-15% ומה קיבלו? אפס אחוז הורדת. שקרן עלוב.
    סגור
  • 1.
    חבל שהחברה תפשוט רגל (ל"ת)
    ההייטקיסט 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור