קריירה ולימודים

קק"ל ושותפויות אדמונד דה רוטשילד בשת"פ להילחם במשבר האקלים

350 סטודנטיות וסטודנטים המשתתפים בתוכנית המנהיגות "שגרירי רוטשילד" מבית שותפויות אדמונד דה רוטשילד, עסקו במשבר האקלים והשפעתו על הפריפריה החברתית והגיאוגרפית בכנס המרכזי השנתי של התוכנית
מערכת ice | 
קקל ושותפויות רוטשילד (צילום שאולי לנדנר)
שיתוף פעולה בין קק"ל ושותפויות אדמונד דה רוטשילד יכשיר את משתתפי תוכנית המנהיגות "שגרירי רוטשילד" לטיפול במשבר האקלים, ובפרט עם השלכותיו על הפריפריה החברתית והגיאוגרפית.
350 סטודנטיות וסטודנטים המשתתפים בתוכנית המנהיגות "שגרירי רוטשילד" מבית שותפויות אדמונד דה רוטשילד, עסקו במשבר האקלים והשפעתו על הפריפריה החברתית והגיאוגרפית בכנס המרכזי השנתי של התוכנית.
 
הכנס מהווה את יריית הפתיחה והשקת שיתוף הפעולה בין קרן קימת לישראל ושותפויות אדמונד דה רוטשילד, שמטרתו הכשרת מנהיגות ומנהיגי העתיד לטיפול במשבר האקלים באמצעות העלאת מודעות, רכישת ידע, כלים ומיומנויות והוא יכלול גם מחקר בנושא ההיערכות למשבר האקלים ברשויות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית, התמחויות במסגרת ארגוני אקלים וסביבה והטמעה של פעילות מוכוונת אקלים בארגוני חברה אזרחית, משרדי ממשלה ומגזר עסקי.
שגרירי רוטשילד, תכנית מנהיגות הכוללת סטודנטים מובילים מכלל החברה הישראלית - יהודים, ערבים, דתיים, חילונים וחרדים מכל רחבי הארץ, התכנסו ליומיים של למידה מעמיקה אודות משבר האקלים, נחשפו לנתונים ולמחקרים בנושא, לאנשי מפתח בתחום ולתוכניות התמודדות עם המשבר בארץ ובעולם, ובפרט – לסוגיות הנוגעות להשפעה של משבר האקלים על הפריפריה ועל האוכלוסיות המוחלשות. במסגרת הכנס היה עיסוק משמעותי בפתרונות הקיימים לצמצום המשבר ובהבנה שמנהיגות יכולה להוביל לשינוי.
ענת נחמיה לביא, מנכ"לית שותפויות אדמונד דה רוטשילד: "משבר האקלים הוא המשבר המשמעותי ביותר שעימו מתמודדת האנושות כיום, וההשלכות שלו ישפיעו לרעה על כל תחומי החיים, כשהראשונות להיפגע יהיו אוכלוסיות מוחלשות בפריפריה. הפתרונות הקיימים מחייבים שיתופי פעולה בין מגזריים ומענה הוליסטי בתחומים מגוונים. בזכות שיתוף הפעולה עם קק"ל, השגרירים אשר מגיעים מרקעים שונים, יקבלו ידע והכשרה ויובילו מהלכים בזירות ובתחומים מגוונים. את הכלים שהם מקבלים היום, הם ייקחו איתם לכל תפקיד שאותו ימלאו בהמשך דרכם."
ד"ר דורון מרקל, המדען הראשי של קק"ל: "קק״ל חרטה על דגלה את המאבק במשבר האקלים, הן ביערות ובנחלים שהיא מנהלת, והן בפעולות יזומות בתחום הפחתת הפליטות וההיערכות לאקלים קיצוני. אני נרגש וגאה להוביל, בשיתוף פעולה עם שותפויות אדמונד דה רוטשילד, את התוכנית החשובה לשגרירי רוטשילד לאקלים, שתעזור להעביר את הקריאה של קק"ל להצטרף למאבק במשבר האקלים לכל מוסד ממשלתי וציבורי בארץ."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה