קריירה ולימודים

נתוני משרד החינוך מציגים: העיר שעברה את ממוצע הזכאים לבגרות

משרד החינוך פרסם היום את תמונת החינוך הארצית לבוגרי תשפ"ב, ובה נמצא כי 86% מבוגרי כיתות י"ב בעיר נתניה זכאים לבגרות, נתון הגבוה ב-10% מהממוצע ארצי שעומד על 75.9%
מערכת ice | 
תלמידים (צילום shutterstock)
משרד החינוך פרסם היום את תמונת החינוך הארצית לבוגרי תשפ"ב, ובה נמצא כי 86% מבוגרי כיתות י"ב בעיר נתניה זכאים לבגרות, נתון הגבוה ב-10% מהממוצע ארצי שעומד על 75.9%.
כמו כן, נרשמה עלייה בזכאים לבגרות מצטיינת, עלייה במספר המסיימים אנגלית ב-5 יחידות ועלייה במספר המסיימים מתמטיקה 4 יחידות, לצד ירידה מזערית במספר המסיימים מתמטיקה 5 יחידות.
 
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר, מסרה: "ההשקעה הרבה שלנו במערכת החינוך בנתניה מניבה שוב את פירותיה. אני גאה בנתוני הזכאות לבגרות שפורסמו היום. למרות מגיפת הקורונה, ולצד העלייה המשמעותית לעירנו מרוסיה ואוקראינה (11% מבוגרי המחזור הם עולים חדשים) נתניה ממשיכה להצטיין בחינוך עם 86% זכאות לבגרות, 10% יותר מהממוצע הארצי העומד על כ76%".
עוד היא הוסיפה: "אנחנו משלימים היום עשור של עלייה רציפה ועקבית באחוזי הזכאים לבגרות עם עלייה בזכאות לבגרות מצטיינת, והמשך עלייה ב-5 יחידות באנגלית ו-4 יחידות במתמטיקה. דור העתיד של נתניה הוא מהטובים והמובילים בישראל. ההישגים שלנו מעידים על חוזקת מערכת החינוך בעירנו, וזאת בזכות שיתוף הפעולה מעורר ההשראה בין התלמידים, ההורים וצוותי החינוך וההוראה".
"בחמש השנים הבאות נמשיך להוביל לשיאים חדשים בחינוך. נהיה העיר המובילה בישראל בלימודי מדעים וסייבר והעיר הראשונה עם 0% נשירה", היא חתמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה