קריירה ולימודים

יפה בן דוד: "התפקיד של כולנו להכיר בתרומה האדירה שלכם"

מועדון ההטבות של הסתדרות המורים, אשמורת, יזם אירוע הצדעה לגמלאי מערכת החינוך. במהלך הנופש ייהנו המשתתפים משלל פעילויות. מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד: "יש לנו הזדמנות להודות לאנשים היקרים שחינכו במשך עשרות רבות של שנים את תלמידי ישראל"
מערכת ice |  1
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אשמורת, מועדון ההטבות של הסתדרות המורים יזם אירוע הצדעה לאנשי החינוך וההוראה שהקדישו את חייהם למען חינוך דורות שלמים של החברה הישראלית. בשיתוף עמותת עובדי ההוראה והגמלאים, אשמורת מקיימים את אירוע ההוקרה המיוחד לגמלאי הסתדרות המורים.
האירוע יתקיים במלון דן ירושלים, שיכלול לינה בפנסיון מלא למשך 3 ימים עמוסים בפעילויות שמטרתם להוקיר את עבודתם המסורה. האירוע יערך במעמד: יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים וארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת.
 
במהלך שלושת הימים ייהנו גמלאי הסתדרות המורים ממנעד רחב של פעילויות, הרצאות והופעות ביניהם: מופע של יהודה אליאס וחני נחמיאס, הרצאה של כלת פרס ישראל מרים פרץ, הרצאה של האלוף האולימפי זוכה מדלית הזהב נועם גרשוני, הופעה של ירדנה ארזי והגבעטרון, מופע מוזיקלי של אסף אשתר ועוד מגוון פעילויות.
מלבד הפעילויות במסגרת האירוע, ייהנו גמלאי הסתדרות המורים מכלל המתקנים שנמצאים במלון ביניהם: בריכות שחייה, ספא וחדר כושר מאובזר ומתקדם.
יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים: "יש לנו הזדמנות להודות לאנשים היקרים שחינכו במשך עשרות רבות של שנים את תלמידי ישראל, הנחילו בהם ערכים, השקיעו בהם במסירות רבה, נחושים לגרום לכל ילד למצוא את האומץ והיצירתיות שטמונים בו ועכשיו התפקיד של כולנו להכיר בתרומה האדירה שלהם לבניית הארץ ולשגשוגה".
ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת: "אירוע 'מורה זהב' הוא חלק משורת פעילויות בהפקה מקורית של אשמורת שאנחנו מקיימים עבור גמלאי הסתדרות המורים והם חלק מהתווית המדיניות שהנחתה המזכ"לית בן דויד".

ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת. קרדיט: אשמורת
שטינברג הוסיף ואמר: "במהלך הקורונה הקמנו את 'מכללת אשמורת לגמלאי' במטרה לעזור לאוכלוסייה הוותיקה לחזור לשגרה ומאז הרחבנו את פעילותה והפכנו למסגרת ההעשרה הגדולה בישראל לגיל השלישי. אשמורת בראשותי תמשיך לפעול לרווחתם של גמלאי הסתדרות המורים אשר הקדישו את חייהם לחינוך דורות שלמים של החברה הישראלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי יכול לנפוש שאחינו חטופים?!
    עובדת משרד החינוך. 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה אבל לא תודה. מרגע הבשורה אני בקושי מצליחה להכניס בכלל משהו לפה בידיעה שאחיי יורו ורבים מאחיי חטופים מורעבים ועוברים התעללויות . אני לא מפסיקה לבכות עליהם , לקרןא תהילים לזעוק ולהצמד לחדשות בתפילה לשחרורם. נראה לי שעוד הרבה כמוני כרגע.
    סגור