קריירה ולימודים

מתי חוזרים ללימודים? הודעה חשובה לסטודנטים - "לא פנויים ללמידה"

המכללות האקדמיות לחינוך דוחות את פתיחת שנת הלימודים האקדמית. התאריך החדש: 5 בנובמבר. ההתנסות בהוראה תימשך בהתאם לאפשרויות ולנסיבות. ראש הפורום פרופ' שקד: "מחזקים את ידי כוחות הביטחון, זהו כורח המציאות"
מערכת ice |  2
סטודנטים בישראל (אילוסטרציה) (צילום אוליבייה פיטוסי/פלאש 90)
על רקע הודעת פיקוד העורף ביחס לקיום פעילויות חינוכיות בתקופת ימי המלחמה, פורום נשיאות ונשיאי המכללות לחינוך בישראל (רמ"א) הכולל את 18 המכללות האקדמיות להכשרת מורים בישראל מודיע היום (שני) על ההחלטה לדחות את פתיחת שנת הלימודים ליום ראשון ה-5 בנובמבר 2023. "אויבנו כפו עלינו מלחמה כואבת ומרה", כתב יו"ר הפורום ונשיא האקדמית חמדת-מכללה לחינוך בשדות נגב פרופ' חיים שקד, 
"כחלק מהחברה הישראלית, גם לקהילת המכללות לחינוך זיקות רבות להרוגים, לחטופים, וללוחמים. אנו מחזקים את ידי כוחות הביטחון, מייחלים לשובם של הנעדרים, משתתפים בכאב המשפחות השכולות, מאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים, ומקווים לימים רגועים ושלווים".
 
בהמשך המכתב צוין כי הוחלט על דחיית פתיחת שנת הלימודים ל-5 בנובמבר, והודגש כי פרטים מלאים על אופן חידוש הלימודים יימסרו בהמשך. את ההחלטה נימק שקד כך: "על אף ההכרה בכוחה של החזרה לשגרה, המציאות שנוצרה מחייבת אותנו לאפשר לכל הסטודנטיות והסטודנטים שאינם פנויים ללמידה כעת להתחיל עם כולם וליישר קו עם כלל מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל".

"נחזק את חיילי וחיילות צה"ל". פרופ' חיים שקד (צילום: דוברות רמ"א)
על אף האמור, נמסר כי המכללות יוכלו להמשיך את ההתנסות בהוראה, שכבר החלה ב-1 בספטמבר, בהתאם לאפשרויות ולנסיבות של כל מכללה. כך יוכלו הסטודנטיות והסטודנטים לתרום למערכת החינוך, המחדשת כבר כעת את פעילותה בהדרגה. "יחד עם כל עם ישראל אנו כואבים נוכח הימים הקשים שפוקדים אותנו", מסר פרופ' שקד.
"גם באקדמית חמדת כמכללה ששוכנת בשדות נגב אנו אבלים על בוגרים, סטודנטים ובוגרים שחלקם איבדו את חייהם ואחרים איבדו קרובים. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים והנרצחות, הנופלים והנופלות שחרפו נפשם בהגנה על ארצנו ואיחולי החלמה מהירה לפצועים. יחד נחזק את חיילי וחיילות צה"ל שיחזרו בשלום מפעולתם. ההחלטה על דחיית שנת הלימודים האקדמית היא כורח המציאות, בתקווה לימים טובים שיגיעו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אופטימיות מוגזמת שהסטודנטים המגויסים יחזרו עד אז
    טליה 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי וכזו קצרה תיהיה המלחמה
    סגור
  • 1.
    אופטימיות מוגזמת שהסטודנטים המגויסים יחזרו עד אז
    טליה 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוואי וכזו קצרה תיהיה המלחמה
    סגור