קריירה ולימודים

בלון לכל חטוף: המיצג המצמרר של משפחות השבויים בתל אביב

אגודת הסטודנטים של מכללת סמי שמעון תקיים אירוע מיוחד בשיתוף מטה משפחות החטופים והנעדרים ומתנדבים מרחבי הארץ. מטרת המיצג הייחודי היא להעלות את המודעות למצבם ולקרוא לשחרורם
מערכת ice | 
משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אגודת הסטודנטים של SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון בשיתוף עם מטה משפחות החטופים והנעדרים ומתנדבים מרחבי הארץ, תקיים הערב (חמישי) בשעות 16:00-18:00, במתחם שרונה, בתל-אביב, מיצג מיוחד ובו בלונים צהובים שעל גביהם יופיעו שמות הנעדרים והחטופים ותמונתם.
מטרת המיצג הייחודי שנושא את השם "למען החיים" היא להעלות את המודעות למצבם של החטופים ולקרוא לשחרורם. סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה אמש כי 138 מתוך כ-220 החטופים המוחזקים בשבי חמאס הם בעלי דרכונים זרים מ-25 מדינות שונות, בהם 54 אזרחים תאילנדים, 15 ארגנטינאים, 12 גרמנים, 12 אמריקנים, שישה צרפתים, שישה רוסים וחמישה נפאלים. לפי הסוכנות, הנתונים נמסרו לה מהממשלה בישראל.
 
לפי הערכות שהגיעו לידי סוכנות הידיעות, לרבים מהחטופים יש אזרחות ישראלית בנוסף לאזרחות הזרה. לצד אזרחי תאילנד ונפאל, שלהם לפי ההערכות אין אזרחות ישראלית, בין החטופים יש גם אזרח סין, אזרח סרי לנקה, שני אזרחי טנזניה ושני אזרחי הפיליפינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה