קריירה ולימודים

תואר ראשון בחינם: זו המכללה שתממן לכם 10,000 שקל

בזכות מאמץ משותף של הנהלת המכללה האקדמית ספיר ואגודת הסטודנטים בספיר, תוענק מלגת שכר לימוד לכלל הסטודנטים בתוכניות התואר הראשון והשני ובמרכז הקדם אקדמי בשנת תשפ״ד
מערכת ice | 
אמפיתיאטרון מכללת ספיר (צילום סיגל גולן)
חודשיים עברו מאז פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״ והמכללה האקדמית ספיר הממוקמת במרחק של פחות מארבעה קילומטרים מגבול עזה, ספגה אבדות קשות במתקפה הרצחנית. מתוך השבר, הנהלת המכללה בישרה היום (חמישי), נר ראשון של חנוכה, שכלל הסטודנטים בתכניות לתואר ראשון ושני יזכו למלגת שכר לימוד מלאה עבור השנה הנוכחית. המועצה להשכלה גבוהה אישרה את התוכנית למערך תמיכה במוסדות הפועלים באזורי הלחימה והעימות, בראשם המכללה האקדמית ספיר.
שנת הלימודים תשפ״ד תפתח במכללה האקדמית ספיר ב-24/12/23, ותתנהל תוך התחשבות מרבית במשרתי המילואים והמפונים ותוך דגש על החוסן הנפשי והכלכלי של הסטודנטים.
 
פרופ׳ ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: ״ספיר אינה רק מוסד אקדמי. היא סמל ונכס אסטרטגי של מדינת ישראל. על אף השבר, נעשה כל שביכולתנו כדי שהמכללה תמשיך להוביל את החברה והכלכלה באזור בנגב המערבי ומעבר לו. אני מודה לאגודת הסטודנטים בספיר על שיתוף הפעולה ועל תרומתם להישג, ותודה גם לשר החינוך, למל״ג ולמשרד האוצר על תמיכתם. אנו נמשיך לפעול מול הגורמים הרלוונטיים למען רווחת הסטודנטיות והסטודנטים שלנו".
הרישום לשנת הלימודים הקרובה, תשפ״ד, נמצא בעיצומו! ספיר מזמינה מועמדות ומועמדים מכל רחבי הארץ ליצור קשר עם יועצי הלימודים של המכללה ולהצטרף למשפחת ספיר. ״בזכות המצטרפים החדשים לקהילה, נוכל להגשים את החזון החינוכי לצד החזון הציוני, שיקום ופיתוח האזור. האור והטוב ינצחו״, סיכם פרופ׳ קידר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה