קריירה ולימודים

יוניטי בפיטורי ענק: מאות עובדים ילכו הביתה - גם בישראל

חברת הגיימינג המוכרת, יוניטי, הודיעה על סבב פיטורים שלישי בתוך שנה, כאשר היא שולחת הביתה כרבע מכוח האדם שלה. בישראל היא מעסיקה כ-800 עובדים, וסביר להניח כי עשרות מהם יפוטרו
מערכת ice | 
גיימינג (צילום פלאש 90)
חברת הגיימינג שרכשה את איירון סורס ב-2022, יוניטי, הודיעה אמש כי היא מפטרת כרבע מכוח האדם שלה בכל העולם. בישראל, ע"פ ההערכה, היא מעסיקה כ-800 עובדים, מהם עשרות צפויים להיות מפוטרים.
חשוב להגיד כי החברה לא הודיעה באופן רשמי כי הפיטורים כוללים גם עובדים בישראל, אך סביר להניח כי הפיטורים אכן יגיעו גם לכאן, ועובדים רבים עשויים למצוא את עצמם בבית. בנוסף, על פי הודעתה של החברה, זהו הקיצוץ העמוק והרציני ביותר שעשתה בכל ימי פעילותה, והוא יגיע בכל אזור ותחום פעילות בו היא פועלת.
 
כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה החברה מפטרת כמות גדולה של עובדים. רק בחודש מאי האחרון החברה פיטרה כבר כ-600 עובדים, המהווים כ-8% מכוח האדם שלה. בנוסף, בינואר אשתקד היא פיטרה כבר כ-280 עובדים.
לא ברור האם הסיבה למהלך היא כתוצאה ממדיניות התייעלות של החברה, או משום שהיא נקלעה לקשיים כלכליים. כמו כן, החברה לא רמזה האם גל הפיטורים יימשך גם בעתיד, או שמא העובדים שנותרו יכולים להרגיש בטוחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה