קריירה ולימודים

מעיין אדם פותחת בקריירה חדשה: זה הסטארטאפ הסודי של המנחה

מעיין אדם, שהודיעה כי היא מסיימת את עבודתה באינסטגרם אחרי חמש שנים, חשפה פרטים על הסטארטאפ החדש אותו היא מקימה - ״מאמי- מה משתלם"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
רק לפני כחודשיים, בעודה מתאבלת על אחותה מפל אדם שנרצחה במסיבה ברעים ב-7.10, מעיין אדם שמיצבה את עצמה בשנים האחרונות כאחת מהמשפיעניות הבולטות באינסטגרם בישראל, יצאה למהלך עסקי מסקרן וגייסה את צבא העוקבים והעוקבות שלה ברשתות החברתיות בדרך להקים מועדון צרכנות משלה.
אלא שאתמול (שלישי) אדם טענה כי העיסוק שלה באינסטגרם עומד להסתיים אחרי חמש שנים. בסדרת סטורים שהעלתה, חשפה אדם כי היא מעלה קוד קופון בפעם האחרונה ומוחקת את כל ההילייטים של ההנחות: "זה יהיה השת"פ האחרון באינסטגרם הערב. סוף תקופה שנמשכה 5 שנים ולא תהיה עוד".
 
אלא שהיום, נודע כי מדובר בתרגיל שיווקי של מגישת הטלוויזיה, אחרי שהעלתה סרטון לסטורי שלה, בו כתוב: "תהיו מוכנים לקוד החדש", כשהלוגו שצורף הוא של ״מאמי- מה משתלם".
הלוגו של הסטארטאפ החדש של מעיין אדם (@mami.mamishtalem)
למעשה, אדם חשפה היום פרט ראשון על הסטארטאפ החדש והסודי עליו היא עובדת במשך קרוב לשנה. לאחר חודשים רבים בהם פיזרה רמזים בעמוד האינסטגרם שלה, חשפה היום אדם, טיזר ראשון עם השם והלוגו של המיזם החדש - ״מאמי- מה משתלם", רגעים לפני השקתו. 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    16 מיידל
    הודייה 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם ראשונה שאני עושה לייב אולי ביוטיוב אני יודעת שזה לא קשור אבל כן
    סגור