כסף וצרכנות

חברת הגלידות שוברת את השוק: הטעם החדש מגיע למדפים

שיתוף פעולה בין חברת נסטלה לוויסוצקי יצר שלגון בטעם צ'אי שקדים עם ריפל צ'אי מסאלה ובציפוי שוקולד ושברי שקדים. בסוף השבוע הקרוב תינתן הזדמנות לבקר בחנות פופ אפ ייחודית בשוק לוינסקי. לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של נסטלה: "בטוחה שהשלגון יפתיע את אוהבי הצ'אי וגם את אלו שלא מכירים את הטרנד"
מערכת ice |  3
גלידה (צילום pexels)
שיתוף הפעולה בין גלידות נסטלה לוויסוצקי, יצר שלגון המעניק חוויה מפנקת של תבלינים וארומה מתגלגלת. השלגון הינו גלידה בטעם צ'אי שקדים עם ריפל צ'אי מסאלה ובציפוי שוקולד לבן ושברי שקדים, באריזה שעוצבה בהשראה מסדרת "חווית הצ'אי" של ויסוצקי. סדרת חווית הצ'אי של ויסוצקי מבוססת על תה שחור ותבלינים בעלת ניחוח ארומטי ומשכר המומלצת לשתייה עם חלב או תחליפיו. 
כל התערובת הזו מגיעה למקפיאי הגלידות בתצורה של גלידה מפנקת וטעימה. מחר (חמישי)  בשעה 14:00-22:00 וביום שישי ה-8 במרץ בשעה 10:00-16:00 גלידות נסטלה וויסוצקי יפתחו חנות פופ אפ מעוצבת להשקת השלגון החדש בשוק לוינסקי, רחוב לוינסקי 39 תל אביב. הפופ אפ כולל חנות מעוצבת באווירת התבלינים והריחות של צ'אי השקדים ובה יוצע השלגון החדש לרכישה.

שלגון גלידות, נסטלה ויסוצקי (צילום: גלידות נסטלה)
לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה: "שלגון צ'אי שקדים הוא ההשקה הראשונה שלנו בשנת 2024 שיוצא בעיצומה של עונת החורף, בה יש נגיעות של שמש. השלגון מתחבר לטעמי הצ'אי התופסים תאוצה בשנים האחרונות ונועד לרגש את הצרכנים. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ויסוצקי שיוצר שלגון בטעם מיוחד וייחודי. אני בטוחה שהשלגון יפתיע את אוהבי הצ'אי וגם את אלו שלא מכירים את הטרנד, ויחשוף אותם לטעמים חדשים ומרגשים".
 
לדברי מיכל לוי, סמנכ"לית יחידות תה וקולינריה בויסוצקי, "ויסוצקי מחפשת כל העת כיצד ניתן לחדש ולרגש לקהל הצרכנים שלנו. סדרת הצ'אי אשר הושקה לפני כשנתיים, זוכה לאהדה רבה בקרב הקהל שמחפש גיוון ופינוק מספל התה, בעיקר בקרב הקהל הצעיר שמחפש ריגושים וחדשנויות מפנקות. שיתוף הפעולה עם גלידות נסטלה מהווה יצירה של טעמים המשלבים את הטעמים המחממים של הצ'אי לצד הפינוק שבגלידה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש ללא חלב? (ל"ת)
    הרגתם את הפרה 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בריא?
    קוזמו 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה הבריאות ? כמה סוכר נן באמת
    סגור
  • בריא זה רק אוויר.
    רוני 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בריא זה רק אוויר. וזה טעים!
    סגור