כסף וצרכנות

מחירי הקנאביס הרפואי בישראל בשיא כל הזמנים: בשורה קשה למטופלים

חברת הקנאביס הרפואי הישראלית "דוד וגוליית", העלתה את מחירי הזנים שלה ל-420 שקל לשקית של 10 גרם, ובכך שברה את שיא כל הזמנים במחירי הקנאביס בישראל, שעמדו כעת על מקסימום 400 שקל לשקית כזו
מערכת ice |  2
חברת קנאביס (צילום unsplash, shutterstock)
חברת הקנאביס הרפואי הישראלית "דוד וגוליית", העלתה את מחירי זני הקנאביס שלה "בלו דז" ו"פרפל הייז" לשיא חדש שכמותו לא נראה בישראל - 420 שקל לשקית של 10 גרם. בכך, החברה שברה את הרף שנקבע עד היום של 400 שקל לשקית.
מדובר בבשורה רעה מאוד למטופלים בישראל, שאחרי הרפורמה שעבר הקנאביס הרפואי בישראל העלתה את המחירים, הם נאלצים לשלם כעת הרבה יותר כסף עבור התרופה שלהם. על פי הדיווח במגזין "קנאביס", העלייה הנוכחית מגיעה על רקע הכניסה של הבעלים החדשים של החברה לתפקיד - עו”ד דורון ברזילי ועו”ד נעמי עיני פלדמן, שרכשו רשמית את החברה ביוני 2023.
 
בתגובה למגזין "קנאביס", עו”ד ברזילי ועו”ד פלדמן טוענים בין היתר כי הסיבה להעלאת המחיר היא שמדובר ב"אצוות בוטיק בקריטריונים הגבוהים ביותר". הסבר נוסף שהם סיפקו הוא שבספרד המחירים גבוהים הרבה יותר.
על פי הדיווח, גורמים בתעשיית הקנאביס טוענים שעליית המחירים הנוכחית מגיעה בעקבות החלטה של המנכ"ל החדש שנכנס לתפקיד בחברת "דוד וגוליית", אבנר שקל. למרות זאת, בחברה טוענים שלא כך הם פני הדברים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיסגרו עלק דוד וגולית פלסטינים
    לא לקנות מהם כלום 03/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הקנאביס הרפואי לא שווה שקל הרפורמה הזאת רק עשתה את העשירים עשירים יותר ואת המטופלים סובלים יותר בושה
    סגור
  • 1.
    מזל שלי
    שימי 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל שלי שאף פעם לא יקח מהחברה הזאת ולא לקחתי בהצלחה דוידי
    סגור