כסף וצרכנות

רשות המסים מחלקת מענק של 5,808 שקל: מי הזכאים?

אם אתם הורים לילד עם תסמונת דאון מגיעות לכם 2 נקודות זיכוי במס הכנסה לאחד ההורים, בשווי של 5,808 שקל לשנה, ניתן לקבל החזר מס רטרואקטיבית עד 6 שנים אחורה. את הבקשה מגישים דרך אתר רשות המסים: "לשנת המס הנוכחית ניתן לערוך תיאום מס במערכת תיאומי המס המקוונת. אל תפספסו את הזכאות שלכם".
מערכת ice |  2
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
הורים לילד עם תסמונת דאון? רשות המסים מודיעה כי יתכן ומגיע לכם החזר מס. אמש [חמישי] צוין יום "התסמותק", וברשות המסים ניצלו את ההזדמנות על מנת להזכיר כי הרשות מזכה הורים לילדים מיוחדים אלה, בשתי נקודות זיכוי.
תהיו זכאים להחזר המס באם אתם עונים על אחד הקריטריונים הבאים: במקרה ואתם הורים המקבלים קצבת ילד נכה מביטוח לאומי, אתם הורים שילדם קיבל זכאות לשירותי חינוך מיוחד
 
מה בדיוק מגיע לכם? 2 נקודות זיכוי במס הכנסה לאחד ההורים, בשווי של 5,808 שקל לשנה, ניתן לקבל החזר מס רטרואקטיבית עד 6 שנים אחורה. את הבקשה מגישים דרך אתר רשות המסים: "לשנת המס הנוכחית ניתן לערוך תיאום מס במערכת תיאומי המס המקוונת. אל תפספסו את הזכאות שלכם".
בעקבות שינוי בתקנות, רק במקרים חריגים בלבד נדרש טופס 127 – תעודה רפואית, עבור מי שאינם לומדים בחינוך המיוחד ואינם מקבלים קצבת נכות כללית והם עונים על אחת ההגדרות הבאות: בעלי שיתוק או עיוורים או בעלי מוגבלות שכלית.  במקרים הנדרשים, יקבלו הפונים מידע מרשויות המס על הצורך במילוי טופס זה. עבור קבלת החזרים לפי סעיף 44 (לא נקודות זיכוי) על החזקת קרוב משפחה במוסד, יש לפעול על פי האמור בשירות זיכוי במס הכנסה עבור החזקת קרוב משפחה עם מוגבלות במוסד (טופס 116).
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בריאות אמן אמן אמן.
    מיכל עמר 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריאות אמן אמן אמן.
    סגור
  • 1.
    אמא שמקבלת נכות יכולה גם לקבל ? (ל"ת)
    זה רק אנשים שעובדים 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור