כסף וצרכנות

מחירי שוקולד נוטלה בישראל זינקו בעשרות אחוזים: ובכמה עלה השחר?

מחירי סל הקניות הממוצע בפסח זינקו ב-31% מהשנה שעברה, כאשר שוקולד נוטלה "מככב" בראש עם עלייה של 33%, ושוקולד השחר זינק ב-17%. מחירי האורז ואבקת מרק זינקו ב-20%, ובכמה התייקרו מחירי הדגים?
מערכת ice | 
נוטלה (צילום pixabay)
רגע לפני סדר הפסח המתקרב אלינו, הידוע בכינויו חג הקניות, בחדשות 12 ערכו בדיקה מקיפה בנוגע לרשתות המזון הזולות והיקרות ביותר בישראל לחג הפסח, ומצאו כי המחירים זינקו משמעותית בפער של 21% מהפסח שעבר.
בגזרת המוצרים שרשמו את העליות הגדולות ביותר מפסח של השנה שעברה ניתן למצוא את ממרחי השוקולד, בראשם מחירי שוקולד נוטלה שזינקו ב-33%. גם שוקולד שחר זינק, אבל בכמעט חצי מהמותג המתחרה, עם עלייה של 17% מהשנה שעבר.
 
גם הדגים רשמו התייקרות משמעותית של 20%, בדיוק כמו אבקת מרק עוף שזינקה ב-20% במחירה מהפסח שעבר. גם מחירו של האורז רשם זינוק אדיר של 27% מהפסח שעבר.
בגזרת הרשתות הזולות ביותר שנבדקו ניתן למצוא את רמי לוי שיווק השקמה, עם סל קניות ממוצע של 708 שקל. אחריו אושר עד עם סל קניות ממוצע של 736 שקל ויוחננוף עם סל קניות ממוצע של 731 שקל.
ומה קורה בגזרת הרשתות היקרות ביותר? ובכן, כאן "מככבות" רשת שופרסל דיל עם סל קניות ממוצע של 883 שקל, טיב טעם עם סל ממוצע של 919 שקל ורשת פרש מרקט היקרה ביותר עם 928 שקל בממוצע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה