כסף וצרכנות

אדידס בדרך לצאת מהמשחק? המהלך שישפיע על מועדוני הלקוחות

גורמים מעריכים כי אלקטרה שואפת להוציא את מותג אופנת הספורט ממרבית הגיפט קארדים ומועדוני הלקוחות. המטרה: לחזק את מועדון האשראי החדש של עצמה, ולצמצם את האפשרות לקבל הנחות באדידס. בין החברות שמציעות הנחות דרך המועדון: קרפור, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, קולומביה, שבילים ועוד
מערכת ice | 
סניף אדידס (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
האם אדידס תצא בקרוב מרוב מועדוני הלקוחות והגיפט קארדים? כך לפחות, מעריכים גורמים רבים, שואפת אלקטרה - שתביא לכך שיהיו הרבה פחות הנחות לצרכנים על מוצרי מותג אופנת הספורט הידוע. בקבוצת הטלגרם "דילים סודיים ברשת", שמו לב ש-love גיפט קארד, השובר של קבוצת קסטרו-הודיס, כבר לא כולל את אדידס.
באלקטרה, שמפעילה את רוב חנויות אדידס בישראל, אישרו שאדידס יצא מהמועדון הזה כמו גם ממועדון מפעל הפיס. המותג עוד נמצא בעשרה מועדוני וכרטיסי מתנה: הסתדרות המורים, ארגון המורים, נופשונית, קרנות השוטרים, חברת החשמל, ביימי, חבר, תו הזהב, תו פלוס וקרפור קלאב ובכוונתה של אלקטרה להשאיר את אדידס רק במועדון האחרון, שבבעלותה. 
 
על פי הדיווח ב-ynet, אלקטרה מוצרי צריכה מפעילה בארץ 46 חנויות אדידס והיא גם זכיינית המותג קרפור בישראל. אלקטרה הקימה לאחרונה מועדון אשראי חדש עם כאל וביט של בנק הפועלים, במטרה להגיע ל-250 אלף לקוחות אשראי עד 2025. בין החברות שמציעות הנחות דרך המועדון: קרפור, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, קולומביה, שבילים, אאוטסיידרס ואדידס. 
אלקטרה תאפשר חיזוק משמעותי למועדון שלה אם רק דרכו יינתנו הטבות באדידס. לצרכנים המהלך יצמצם מאוד את האפשרות לקבל הנחות על אדידס. יחד עם זאת, החברה מוגבלת בחוזים מול מועדוני הלקוחות האחרים וצפוי שהליך היציאה מהם ייקח זמן. היציאה של אדידס ממועדוני הלקוחות תלויה גם בתנאי השוק המשתנים וגם במו"מ מול מפעילי המועדונים. 
מאדידס ישראל נמסר כי "החברה ממשיכה לכבד את מועדוני הלקוחות השונים בחנויות האאוטלט ובחנות הדגל בדיזינגוף סנטר. אנו מזמינים את לקוחותינו להנות ממגוון ענק של קולקציות הספורט והאופנה של אדידס וממבצעים ייחודיים. בנוסף חשוב לדייק: אלקטרה לא רכשה את אדידס. אלקטרה רכשה זכות זיכיון על 47 חנויות בלבד. באדידס ישראל, חנויות האאוטלט, חנות הדגל ממשיכים לקבל את המועדונים. הסיפור הוא בחנויות אדידס המופעלות ע״י אלקטרה. אלקטרה מפסיקה לתת הטבות בחנויות הזיכיון של אדידס למעט קרפור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה