כסף וצרכנות

ביטוח לאומי מחלק מענק עד 5,000 שקל: מי הזכאים?

בביטוח לאומי הודיעו: "אם אתה מחתן את ילדיך ואתה מתקיים מתגמולים מיוחדים בלבד, אתה זכאי למענק בסך 5,000 שקל, עליך לפנות למחלקת השיקום בסניף הקרוב למקום מגוריך, בתוך שנה מיום נישואי ילדיך, בצירוף אישור נישואים"
מערכת ice | 
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
אולי גם לכם מגיע. הביטוח הלאומי פרסם לא מכבר חוברת ״אישור הכרה״ לנפגעי איבה הוא אישור לכך שהאירוע שנכחת בו אכן מוגדר כאירוע איבה, לפי תנאים שיפורטו בהמשך. תנאים אלה נקבעים על-ידי ״הרשות המאשרת״ שמתמנה על-ידי משרד הביטחון. הסעיפים בה מתאימים במיוחד כעת למצב של מלחמה בה רבים מוכרים כנפגעי פעולות איבה. מה כוללות חלק מההטבות?
שלא בדומה לגמלאות אחרות, הבקשה להכרה מוגשת דרך הביטוח הלאומי, מעבירים אותה לבדיקתה של ״הרשות המאשרת״ במשרד הביטחון ולאחר מכן מועברת לאותו אדם התשובה מהביטוח הלאומי כפי שהיא עצמה קיבלה. על מנת שהרשות המאשרת במשרד הביטחון תאשר את הכרתך כנפגע איבה, עליך לענות על שני התנאים הבאים: הכרה באירוע כאירוע איבה ובדיקת אזרחות ותושבות.
הנה כמה מענקים שאולי לא הכרתם. ​האם ילדיך הגיע לבר/בת מצווה? מזל טוב! אם אתה מתקיים מתגמולים מיוחדים בלבד, אתה זכאי למענק בר/בת מצווה בהגיעם לגיל מצווה סכום המענק: 3,000 שקל והוא ישולם אוטומטית באמצעות אגף השיקום.
מלבד אפשרות בסיוע בשכר דירה, בקניית רכב מותאם לנכים, "אם את מחתן את ילדיך ואתה מתקיים מתגמולים מיוחדים בלבד, אתה זכאי למענק בסך 5,000 שקל, עלייך לפנות למחלקת השיקום בסניף הקרוב למקום מגוריך, בתוך שנה מיום נישואי ילדיך, בצירוף אישור נישואים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה