כסף וצרכנות

הסוף לכרטיסי האשראי? זינוק משמעותי בשימוש בארנקים דיגיטליים

בועידה לטכנולוגיות המידע שהתקיימה היום, הציגה סמנכ"לית שב"א את נתוני השימוש בארנקים דיגטליים, כאשר בתל אביב מדובר כבר ב-37.5% מסך העסקאות 
שירה יום טוב |  1
ארנק דיגיטלי (צילום freepik)
במסגרת הוועידה לטכנולוגיות המידע שנערכה היום בנס ציונה הופיעה סמנכ״לית השיווק, הפיתוח העסקי והמכירות של חברת שבא, טלי הולנברג, בסקירה על חדירת הארנקים הדיגיטליים לישראל.
במהלך דבריה בוועידה הציגה הולנברג נתונים חדשים על היקף ההוצאות באמצעות ארנקים דיגיטליים בפילוח גיאוגרפי.
מהנתונים עולה כי בין הערים הגדולות בישראל, ת"א-יפו, מובילה בהיקף השימוש ובמהלך החציון השני של שנת 2023 (1 ביולי עד 31 בדצמבר) נרשמו הוצאות בעיר באמצעות ארנקים דיגיטליים בהיקף כולל של 3.77 מיליארד ש״ח מהווים 37.5% מסך ההוצאות בעסקאות פיזיות באותה התקופה.
לעומת זאת בעיר ירושלים נרשם ההיקף הנמוך ביותר מבין הערים הגדולות ובחציון השני של 2023 ההוצאות בארנקים דיגיטליים הגיעו לסכום של 1.11 מיליארד ש״ח המהווים 13.8% מסך ההוצאות בעסקאות פיזיות. בעיר אילת היקף ההוצאות עמד על 0.571 מיליארד ש״ח המהווים 25.4%.
 
הולנברג ציינה כי "הארנקים הדיגיטליים הם פלטפורמת התשלומים המתפתחת ביותר מאז תחילת כניסת התאגידים הבינלאומיים לפעילות בשוק הישראלי. גם מלחמת ׳חרבות ברזל’ לא פגעה בהמשך החדירה והצמיחה שלהם. אנחנו רואים שסך ההוצאות בארנקים דיגיטליים כבר מהווים כשליש מסך ההוצאות בעסקאות פיזיות וכ-12% מסך ההוצאות בכרטיסי אשראי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא סוף כרטיסי אשראי
    יהושוע 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחורי הארנק האלקטרוני יש כרטיס אשראי. הארנק מחליף את הפלסטיק.
    סגור