כסף וצרכנות

אלפי שקלים לחשבון לפני החג: אגף השיקום בהודעה משמחת

שבועיים לפני חג הפסח שידוע בהוצאות הגדולות שמוציאים במשקי הבית בישראל בתקופה זו כבכל שנה, אגף השיקום יוצא בצעד שיסייע למטופלי האגף ומקדים את התשלומים בכמעט שבועיים
שירה יום טוב | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, דובר צהל)
ברקע המלחמה, ועם התקרבותו של חג הפסח אגף השיקום מקדים את תשלום התגמולים לחודש אפריל בשבוע, כאשר מדובר בצעד מאומץ שננקט לאחר פניות רבות לאגף מטעמם של מטופלים ומשתקמים באגף.
את ההחלטה קיבלו בתקופה הנוכחית על מנת לסייע לפצועי ופצועות צה"ל ומערכת הביטחון בהכנות לחג המתקרב. התשלום מיועד לכלל הפצועים והפצועות ויופיע בחשבון הבנק ביום ה', י' ניסן, 18 באפריל, כשבוע לפני ליל הסדר, במקום ב-1 במאי, כאשר מדובר בהקדמת תשלום של כמעט שבועיים.
בנוסף, מטעם האגף הודגש כי במסגרת ההתייעלות ושיפור השירות שמקדם אגף השיקום עם אגף התקשוב במשרד הביטחון, מערכת המחשוב האגפית עברה שדרוג משמעותי בשבועות האחרונים, במטרה לשפר את מהירות מתן המענה לפצועות והפצועים. אתר האינטרנט שודרג אף הוא וכעת ההתחברות ל"אזור האישי" של כל מטופלת ומטופל תעשה באופן מהיר ונגיש ותאפשר לפצועים גישה מרחוק שתשפר ותייעל את המענה עבורם.
 
לימור לוריא, סמנכ״לית וראש אגף השיקום במשרד הביטחון: "הבקשה להקדים את התשלום הגיעה מהפצועים והפצועות כך שיוכלו להיערך ולהתכונן לחג המתקרב. אנחנו  קשובים לצרכים המשתנים ופועלים ככל יכולתנו להקל על הפצועות והפצועים ונמשיך להתייעל ולשפר את המענה והשירות עבורם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה