כסף וצרכנות

מעיין אדם: "זו אולי נראית תמונה הגיונית, אבל אני בהלם ממנה"

מעיין אדם השיקה הבוקר כרטיס אשראי חדש הנושא את שמה. "מתחת לשערות הלבנות שיצאו באוקטובר ולבטן הענקית שמביאה חיים פעם שניה, פועמת עדיין ילדה בת 17 חסרת כל, שאף אחד לא מכיר ובטח לא מאמין שהיא תשנה משהו בעולם הזה", כתבה
רוני שיינר | 
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
מעיין אדם השיקה הבוקר כרטיס אשראי חדש הנושא את שמה ומיועד לחברות וחברי מועדון, תוצר של שיתוף פעולה בין Cal, bttr ומועדון הצרכנות Mami של אדם.
 
"לכן זו אולי נראית תמונה הגיונית, המשך ישיר לפעילות הצרכנית שאני מקדמת כבר שנים, אבל אני די בהלם ממנה", כתבה אדם ברשתות החברתיות. "נכון, עבדתי על זה שנה, ביזע ודמעות, סביב השעון, תוך כדי שהשמיים נופלים, שילמתי מחירים אדירים, עשיתי אינסוף ויתורים ועדיין- אני לא מאמינה שזה קורה". 

מעיין אדם מציגה את הכרטיס הנושא את שמה (לנס הפקות)
"כי מתחת לשערות הלבנות שיצאו באוקטובר, ולבטן הענקית שמביאה חיים פעם שניה, פועמת עדיין ילדה בת 17 חסרת כל, שנשרה מהתיכון, שעובדת במלצרות בלי לישון כדי להשכיר דירה, שלוקחת אוכל לסופ"ש מהצבא, שאף אחד לא בכיר ובטח לא מאמין שהיא תשנה משהו בעולם הזה".
"ואין לי ספק שהיא זו שנלחמת עבורי בכוחות השוק האדירים על כל הנחה שאני משיגה וגם על כרטיס האשראי הזה, שהוא הורדת יוקר המחיה הלכה למעשה. אני מקדישה את המעמד הזה לכל מי שמותשת עכשיו מרוב עבודה- חלומות לא מגשימים בשינה".  
מחזיקי הכרטיס, כך נמסר, ייהנו ממגוון הטבות, הנחות ומתנות משתנות במותגים המובילים בישראל ובעולם, מתוך חזונה של אדם למסד את הקהילה הצרכנית באינסטגרם ולאפשר לה צרכנות משתלמת יותר כמועדון בפני עצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה