כסף וצרכנות

אמזון משפרת את מהירות המשלוחים - תוך כמה זמן החבילה אצלכם?

ענקית הקמעונאות מפרסמת ירידה משמעותית בזמן המשלוח עבור לקוחותיה בארצות הברית. החברה משקיעה בהקמת מרכזים פיזיים וטכנולוגיות לקיצור ההמתנה. ההודעה התקבלה בסמוך לפרסום דוח הרווחים הרבעוני. איך הדיווח ישפיע על המשקיעים?
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
הדוחות הרבעוניים ממשיכים להגיע ואיתם גם הודעות לתקשורת בנוגע לחידושים, שינויים והישגים בחברות הגדולות. רגע לפני פרסום דוח ההכנסות של חברת אמזון, משחררת החברה את הנתונים בנוגע לשירות המשלוחים שלהם. החברה השקיעה כסף ומאמצים ניכרים בשיפור מהירות המשולחים שלהם, וכעת נראה כי ההשקעה משתלמת. על פי דיווחים ברשת CNBC אמזון שיפרה את מהירות המשלוחים שלה בארצות הברית. 
על פי הדיווח, חברת אמזון טוענת כי כמעט 60% מכל ההזמנות של מנויי אמזון פריים בארצות הברית ב-60 הערים המרכזיות מגיעות לאחר פחות מיום. מדובר בזינוק של כ-10% מהמדווח ברבעון שעבר. משקיעים צפויים לעקוב אחר הנתון הזה בהקשר לדוח הרווחים הרבעוני שעומד להתפרסם לאחר סגירת הבורסה היום (שלישי). 
 
שירות אמזון פריים (שלא לבלבל עם אמזון פריים וידאו, שירות הסטרימינג בעל השם הדומה), שלא זמין בארץ, עולה 139 דולר בשנה. תמורת התשלום השנתי, מקבלים המנויים אפשרויות משלוח מהירות יותר של יום או יומיים. על מנת לקיים את ההבטחה למשלוח מהיר, הרחיבה אמזון את מרכזיה הפיזיים.
כיום, אמזון מפעילה 55 מרכזים של "שילוח באותו יום". המרכזים הללו מורידים את העלות לשילוח חבילות ללקוחות. בשנה שעברה ירדו המחירים לשילוח חבילה ללקוח ב-45%. בנוסף, משקיעה החברה בטכנולוגיות שונות, כמו בינה מלאכותית, שאמורות ליעל את דרכי המשלוח וצמצום כוח האדם. ההשקעה של אמזון בנושא מובילה לתחרות בענף עבור חנויות מסורתיות כמו וולמרט וטרגט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה