כסף וצרכנות

הזוכה ב-4.5 מיליון שקל בלוטו חושף: זה מה שיעשה בכסף

הזוכה שיתף: "כרגע התוכנית היא לעשות שיפוץ בבית. תוכנית שכבר הרבה זמן אנחנו מתכננים לעשות ועכשיו נגמרו התירוצים למה לא לקדם את הנושא. בנוסף כמובן נעזור לילדים והיתרה תשמש אותנו לעת זיקנה להמשך חיינו. אני מאוד שמח שזכיתי והסכום הזה נהדר.  לא מדובר בסכום גבוה מדי, אבל כן סכום שיכול במעט לשדרג את חיינו"
מערכת ice |  1
לוטו (צילום unsplash)
ההיית או חלמתי חלום? בהגרלת לוטו מספר 3687 מתאריך 30/04/2024, זכה טופס יחיד במסלול הדאבל לוטו בפרס השני, בסכום של 4.5 מיליון שקל. ביום חמישי, יומיים לאחר ההגרלה, הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה המאושר.
הזוכה, גבר בתחילת שנות ה־70 לחייו ממרכז הארץ סיפר לאנשי מפעל הפיס, שהוא נוהג להשתתף בהגרלות הלוטו. "יש לי טופס בן 8 טבלאות בעלות של 48 שקל עם מספרים קבועים שרצתי איתם במשך תקופה מאוד ארוכה, שלצערי לא הניבו שום פרס משמעותי. לפני שלושה חודשים החלטתי לעשות שינוי. חלק מהמספרים שמרתי, כי הם מייצגים תאריכי לידה של בני המשפחה הקרובה, וחלק החלפתי, ועל בסיס זה הרכבתי לעצמי צירופי מספרים חדשים".
 
"בלילה של יום שלישי לא ציפיתי בשידור ההגרלה בטלוויזיה, וכמו כל ערב הלכתי לישון, אך מסיבה לא ברורה התקשיתי להירדם. אולי מישהו שם למעלה רצה לאותת לי שאני לא אמור לישון. וכך, במשך דקות ארוכות אני מתהפך במיטה מצד לצד, מנסה להיכנס למצב שינה, מבלי להעיר את אשתי,  ללא הצלחה. באיזשהו שלב קמתי מהמיטה והלכתי לסלון. פתחתי את הטלפון ונכנסתי לאפליקציה של מפעל הפיס לראות אילו מספרים עלו בגורל. ממבט ראשון נראה שהצלחתי לנחש כמה מספרים, כי הם היו מאוד מוכרים לי. כדי להיות בטוח, לקחתי ביחד אחת את טופס הלוטו שלי, ביד השנייה את הטלפון ובדקתי בעין את כל הצירופים שבטופס מול הצירוף שזכה. בהגיעי לטבלה האחרונה הבנתי שהפעם שיחקתי אותה!".
כשנשאל מה היתה תגובתו הראשונה, שיחזר הזוכה: "אני מודה שהייתי מאוד נסער. אם מקודם לא הצלחתי לעצום עין ולהירדם, הבנתי שכנראה הלילה לא אלך לישון בכלל. למרות זאת, חזרתי למיטה וניסיתי בכל זאת להירדם. בשלב מסוים אשתי התעוררה ושאלה אותה מדוע אני לא רגוע. עניתי לה 'יש לנו זכייה בלוטו!'. תגובתה היתה: 'חלמת חלום. תחזור לישון'. הבן שלי היה אצלנו באותו לילה, שמע התרחשויות ולא הבין מה קרה. הוא נכנס לחדר, בחשש קל, לוודא שאנחנו בסדר, ובאותו רגע שיתפתי אותו בדבר הזכייה. מיותר לציין, שגם הוא היה סקפטי וחשב שערבבתי בין מציאות לחלום".
"ואני אומר לשניהם: 'איזה חלום?! לא עצמתי עין הלילה!'. מסרתי לבן את טופס הלוטו ובקשתי ממנו שהוא יבדוק. הוא פתח את האפליקציה בטלפון שלו, ואז הוא סרק את הטופס ולא בדק ידנית כמוני. כשהוא נחשף לסכום הזכייה יכולתי לראות שהוא מאוד מתרגש. מיותר לציין ששלושתנו באותו רגע ויתרנו לחלוטין על השינה ונשארנו ערים כולנו עד שעות הבוקר, וביחד חשבנו מה היינו רוצים לעשות עם כספי הזכייה".
עוד הזוכה שיתף: "כרגע התוכנית היא לעשות שיפוץ בבית. תוכנית שכבר הרבה זמן אנחנו מתכננים לעשות ועכשיו נגמרו התירוצים למה לא לקדם את הנושא. בנוסף כמובן נעזור לילדים והיתרה תשמש אותנו לעת זיקנה להמשך חיינו. אני מאוד שמח שזכיתי והסכום הזה נהדר.  לא מדובר בסכום גבוה מדי, אבל כן סכום שיכול במעט לשדרג את חיינו ולתת לנו עוד אפשרות לעזור לילדינו"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1 למיליון ילאלאאא עכשיו הרוויחו בצאנס 4.5 מיליון !!
    מ6 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למי בדיוק אתם מחלקים שם את המיליונים בהגרלות האלא .כבר אין לי בויזה מקום תתביישו מפעל גזלנים 1500 שח לא נותנים ..דקה לפני ההגרלה אני רואה את בעל התחנה שולח בקבוצת ווצאפ j8j ורושם שם משהו .אני מפגר שלא העתקתי ממנו
    סגור