כסף וצרכנות

רמי לוי וישראייר בעסקת ענק: אלו המטוסים החדשים בהם תטוסו

בכוונת חברת התעופה הישראלית לחכור את המטוסים איירבוס מסוג 320A מהחברה האמריקאית בחכירה יבשה, עם הפעלה באופן עצמאי שלה. תקופת החכירה תעמוד על כ-6 שנים, כאשר למטוס אחד תקופת ההפעלה תתחיל ב-30 ביוני, ושל השני תצא לדרך ב-21 ביולי
מערכת ice | 
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
על פי הודעה רשמית של ישראייר, חברת התעופה שבבעלות איש העסקים רמי לוי חתמה סופית על ההסכם לחכירת שני מטוסי איירבוס מסוג 320A כפי שצהירה לפני מספר חודשים. חברה אמריקאית, העוסקת בליסינג מטוסים היא זו שחתמה על העסקה מול ישראייר.
בכוונת חברת התעופה הישראלית לחכור את המטוסים בחכירה יבשה, עם הפעלה באופן עצמאי שלה. תקופת החכירה תעמוד על כ-6 שנים, כאשר למטוס אחד תקופת ההפעלה תתחיל ב-30 ביוני, ושל השני תצא לדרך ב-21 ביולי.
 
לאחר השלמת העסקה, צי המטוסים של ישראייר בהפעלה עצמית ימנה 8 מטוסים בסך הכל, על פי פספורטניוז  כאשר מתוכם 3 בבעלות החברה ו-5 מטוסים בחכירה יבשה, וזאת בנוסף ל-3 מטוסים החכורים בחכירה "רטובה" בהפעלה עונתית. 
הסכם החכירה לדברי ישראייר גרופ בעלת השליטה, הנו חלק מאסטרטגיית החברה לחיזוק מצבת צי המטוסים של החברה וכפועל יוצא שיפור מבנה הון, שיפור ה-EBITDA וחיזוק תזרים המזומנים של החברה במהלך השנים הקרובות.
בהודעה היא הסבירה: "החברה סבורה כי חכירת המטוסים צפויה לסייע בידה, יחד עם צעדים נוספים אותם החברה מבצעת, להרחבת פעילות החברה וחיזוק תזרי המזומנים שלה, והבאתם לצמיחה במהלך השנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה