כסף וצרכנות

בהשקעה של חצי מיליון שקלים: שני סניפים חדשים למותג האהוב

מותג הטקסטיל TAKEANAP פותח שני סניפים חדשים, ומסמן המשך התרחבות בפריסה ארצית – כחלק ממהלך לחיזוק הנוכחות הפיזית מעבר לאזור המרכז
ענת סימן טוב | 
טייק א נאפ סניף חדש (צילום יחצ)
TAKEANAP פותחת שני סניפים חדשים כחלק מהתרחבות בפריסה הארצית. מותג הטקסטיל והלייף סטייל מרחיב את נוכחותו הפיזית – כולל חנות קונספט קבועה בקניון דרורים, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים
מותג הטקסטיל הישראלי TAKENAP, המתמקד בטקסטיל איכותי ומוצרים משלימים לבית, ממשיך להרחיב את פעילותו הפיזית ופותח שני סניפים חדשים: חנות קונספט קבועה בשטח של כ-50 מ"ר בקניון דרורים שבבני דרור, בהשקעה מוערכת של כ-500 אלף שקלים, וכן חנות פופ-אפ עונתית בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
עם פתיחת שני הסניפים החדשים, מגיעה הרשת לשבעה סניפים פעילים ברחבי הארץ. לפי התכנון, עד סוף 2025 צפויים להיפתח ארבעה סניפים נוספים, כחלק ממהלך אסטרטגי להרחבת הפריסה הארצית ולהנגשת מוצרי המותג גם מעבר לאזור תל אביב והמרכז.
מותג TAKEANAP הוקם בשנת 2004 על ידי המעצבת גל דרייבלט, ומתמקד ביצירת מוצרי טקסטיל ובית באיכות גבוהה תוך שימוש בחומרים טבעיים ודגש על תהליכי ייצור מוקפדים. בשנים האחרונות, לצד פעילות האונליין, ביססה הרשת נוכחות גוברת גם בקניונים ובמתחמים מסחריים – מתוך כוונה להציע ללקוחות חוויית קנייה פיזית לצד רכישה דיגיטלית.
 
במקביל להתרחבות הסניפים, הרשת ממשיכה להרחיב את הקולקציות העונתיות ותחום הלבוש הביתי, ולהציע פתרונות עיצוביים משלימים לבית כחלק מתפיסה כוללת של עיצוב ואורח חיים רגוע ונגיש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה