כסף וצרכנות
רשת הסופרמרקטים שוברת את השוק: זה מה שיקרה עד ה-3.6
לרגל חג השבועות: רשת 'סיטי מרקט' חוגגת עם מבצעים אטרקטיביים במיוחד במטרה להתחרות ברשתות הגדולות
רשת הסופרמרקטים 'סיטי מרקט', הרשת הפרטית הגדולה בישראל, יוצאת עם שורת מבצעים לרגל חג השבועות. המבצעים מתקיימים בכל 80 סניפי הרשת ברחבי הארץ וכוללים עשרות פריטים מובילים בקטגוריות החלב, המאפים, הפסטות, הקינוחים, ועוד.
לדברי יוסי שוורץ, מייסד ומנכ"ל רשת 'סיטי מרקט': “חג השבועות הוא אחד החגים האהובים ביותר על משפחות ישראליות, ואנחנו ברשת 'סיטי מרקט' עושים הכל כדי להנגיש אווירת חג מושלמת – לכל כיס''.
הוא גם הוסיף: ''גם השנה בחרנו בקפידה מוצרים שמתאימים במיוחד לשולחן החג, תוך שמירה על איכות גבוהה ומחיר משתלם. אנחנו מאמינים שלכל משפחה מגיע לחגוג חג עשיר בטעמים, מבלי להתפשר על התקציב”. ההטבות בתוקף עד ה-3.6.25
רשת 'סיטי מרקט', שהוקמה בשנת 2012 על ידי יוסי שוורץ, מונה כיום 80 סניפים בפריסה ארצית ונמצאת בימים אלו בתנופת התרחבות מואצת, בין היתר באמצעות מודל זכיינות חדשני. רוב סניפי הרשת פתוחים עד שעות מאוחרות, וחלקם אף 24/7 – כולל בסופי שבוע.
עוד ב-
בהנהלת החברה עומדים: מייסד ומנכ"ל רשת 'סיטי מרקט' יוסי שוורץ, משנה למנכ"ל הרשת חזי חדיו, סמנכ"ל פיתוח עסקי גל מזרחי, שותפים בכירים בני בן אברהם ואיתי שיש ושותפים נוספים. הרשת מונה כיום 750 עובדים, גודל החנויות נע בין 100 מ"ר ל-1,000 מ"ר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



