כסף וצרכנות
שירות מהיום להיום ומאות מתנדבים: הבשורה של חברת התקשורת
פרטנר הודיעה כי תוציא לפועל שורת צעדים שנועדו להקל בתקופה מורכבת זו על בני הגיל השלישי וקהילת כבדי השמיעה באמצעות מתנדבים ושיפור השירות
פרטנר מתגברת את מוקד הגיל השלישי שמיועד ללקוחותיה בני ה-65 כך שיתאפשר תיעדוף ומתן שירות מהיר מקצה לקצה, עם שירות טכנאי מהיום להיום במידת הצורך. המענה יינתן בנושאי סלולר, אינטרנט, וטלוויזיה ב-054* וזאת לאור המצב הבטחוני.
פרטנר הפעילה מחדש את קבוצת "כח המתנדבים של פרטנר", קבוצה אשר הוקמה בזמן מלחמת חרבות ברזל ומונה כ-500 מתנדבים, עובדי ועובדות החברה, המהווים כתובת לצרכים שעולים מהשטח. המתנדבים מספקים מענה אישי עבור כלל הלקוחות כמו גם עבור הלקוחות המבוגרים אליהם הם מגיעים לסיוע עד הבית.
בנוסף, שירות הלקוחות של פרטנר עבור קהילת החירשים וכבדי השמיעה הורחב למענה 24/7. השירות ניתן באמצעות אפליקציה חדשנית וייחודית המגשרת בין קהילת החירשים לנותני השירות ומאפשרת להם ליצור קשר עם מתורגמן בשיחת ווידאו בזמן אמת אל מוקדי שירות הלקוחות של פרטנר, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign now ומספקים מענה מהיר בזמן אמת.
מפרטנר נמסר: "החברה פועלת להמשיך ולספק שירות רציף ומעדכנת על מרכזי שירות ומכירה הפתוחים בכל יום ללקוחות ברחבי הארץ, באתר החברה. המרכזים פועלים בהתאם להנחיות פיקוד העורף".
עוד ב-
קבוצת בעלי השליטה בפרטנר צפויה לחלק לעצמה בקרוב כ-10 מיליון מניות מהחזקותיה, כ-5% ממניות החברה. על פי דיווח בדה מרקר, זהו דיבידנד שאושר על ידי משרד התקשורת לאחר שהמשרד הסכים להפחתת שיעור גרעין השליטה מ-27% ל-21%-מה שמאפשר לשחרר חלק מהמניות שהיו נעולות עד כה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
.png)


