כסף וצרכנות
שופרסל במהלך מרגש: זה מה שיקרה בסניפים
שופרסל משיקה יום מהלך מרגש שיימכר בסניפים החל מהיום. מדובר ביוזמה ושיתוף פעולה עם תרומה לקהילה
רשת שופרסל מחדשת את שיתוף הפעולה שלה יחד עם עמותת וריאטי עם הבקבוקים הורודים לקיץ 2025.
מדובר ביוזמה ייחודית שבמסגרתה נמכרים בקבוקי מים אישיים (500 מ"ל) המיוצרים על ידי מי עדן. המהדורה הוורודה תימכר ב-5 ש"ח בלבד, כאשר 100% מההכנסות יוקדשו לטובת ילדי וראייטי. המהדורה המיוחדת תימכר בסניפי "שופרסל דיל", "שופרסל שלי", "יוניברס" ו"Be פארם" ופיצה האט ברחבי הארץ.

בקבוקי וריאטי. צילון: יח"צ
יוסי ושלומי אמיר, מנכ"לים משותפים קבוצת שופרסל: "קבוצת שופרסל נרגשת להמשיך ולחזק את השותפות עם ארגון וראייטי, הפועל למען ילדים עם צרכים מיוחדים בשגרה ובחירום. אנו מזמינים את הישראלים לרכוש את הבקבוקים הוורודים במאות סניפי שופרסל, יוניברס ו-Be פארם מצפון ועד דרום - ולתמוך בילדי וראייטי. שופרסל גאה להיות חברה ישראלית, ורואה עצמה חלק בלתי נפרד מן החברה הישראלית. יחד עם שותפינו, ובזכות ההתגייסות והנתינה של עם ישראל בכלל ולקוחות שופרסל בפרט בפעילות הזו, אנו בטוחים שנצליח להביא לילדי וראייטי את התמיכה והסיוע המבורכים".
עוד ב-
יוני ארליך, מנכ"ל מי עדן: "השנה, אולי יותר מתמיד, כולנו מבינים את המשמעות, האחריות והכוח שיש לעשייה משותפת. אחרי תקופה מורכבת עבור החברה הישראלית, אנחנו מחויבים להמשיך ולתמוך בילדים שזקוקים לכך – בין אם הם מתמודדים עם צרכים מיוחדים, ובין אם חוו טראומה בתקופה האחרונה. וראייטי ישראל עושה עבודת קודש לאורך כל השנה, ואנחנו גאים לעמוד לצידה פעם נוספת. שיתוף הפעולה עם שופרסל ועם פיצה האט מאפשר לנו להרחיב את מעגל הנתינה, לחבק את הילדים האלה, ולהזכיר שמתוך משברים צומחת תקווה."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



