כסף וצרכנות

הצעת חוק: ביטול שכר הדירה בזמן המשבר ו-60 יום אחריו

חברי כנסת מכחול לבן, יהדות התורה ומרצ הצטרפו ליוזם ההצעה, ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת, בדרישה להקל על השוכרים. על פי החוק המוצע, פיצוי למשכירים יגיע מקרן המשבר של המדינה
רועי בהריר-פרל |  233
שכירות (צילום freepik)
הצעת חוק שהגישו ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת), חברי הכנסת יזהר שי, אלון שוסטר ומיכאל ביטון, (כחול לבן), ח"כ יעקב טסלר (יהדות התורה) וח"כ תמר זנדברג (מרצ) קובעת כי כל תשלומי שכר הדירה במהלך משבר הקורונה, כמו גם אלה שצפויים עד 60 יום אחריה, יבוטלו לאלתר. המדינה, כך נכתב בהצעה, תישא בעלויות של המהלך ותפצה את השוכרים. 
"אנשים שיכנסו לחובות בשל שכר דירה יגררו את החובות במשך שנים, ועשויים להיות מפונים מבתיהם ברגע שיסתיים מצב החירום״, אמר ח"כ כסיף, יוזם ההצעה. "הצעדים שהובילה הממשלה עד כה מבטיחים טרגדיה חברתית נוראה, שתדרדר רבים לעוני, לדיור רחוב ולחרפת ערב. ההוצאה לשכר דירה בישראל גבוהה מאוד ביחס להכנסה, ולמרבית השוכרים כל פגיעה בהכנסה משמעותה הידרדרות לחובות כבר מהחודש הראשון". 
קראו עוד ב-ice
בנוסף להקפאת תשלומי שכר הדירה, הצעת החוק החדשה, שנוגעת ל-2 מיליון שוכרים בישראל, קובעת כי אין לפנות דיירים שמתקשים לעמוד בתשלום שכר המדירה בתקופת המשבר - גם אם הם משתכנים במבנים ציבוריים או במבנים שאינם מאושרים על פי החוק. 
בינתיים, עד שיוחלט על גובה הפיצוי למשכירים ועד שיוצגו קריטריונים שבהם שוכרי הדירות צריכים לעמוד כדי לקבל את ההטבה, ההצעה קובעת בכלליות כי זכאי לכך כל שוכר שפרנסתו נפגעה עקב המשבר ויכול להוכיח זאת. הפיצויים, על פי ההצעה, אמורים להגיע מקרן הפיצויים הממשלתית למשבר הקורונה, ושר האוצר אמור להכריע בעניין גובהם. 
"באחריות המדינה לדאוג כעת, מראש, לשוכרים ולבעלי הדירות שמתקיימים מהשכירות", סיכם ח"כ כסיף לאחר הגשת ההצעה, "אנחנו יודעים שיש מקורות תקציביים לכך, רק שלא משתמשים בהם בגלל החלטה של הממשלה להפקיר את החלשים".
תגובות לכתבה(233):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 172.
    marriage solution
    isabella 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעובר עלי, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, רק ילדתי ??ילד ב -1 לחודש זה. אני
    סגור
  • 171.
    הצעת חוק - לא משלמים בסופר לוקחים מזון חינם הממשלה תשלם
    יעקב 05/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מציע חוק שכולם שנפגעו בקורונה יקנו בספר וברשתו בחינם הממשלה תפצה את המוכרים . למה רק שכ"ד לא לשלם. גם לא לשלם שאר התשלומים בגין צריכה . הממשלה תשלם לכל המוכרים וספקי השירות ואנחנו נחיה כמו בגן עדן. בעצם למה רק בזמן הקורונה אפשר כל בחיים לא לשלם כלום והממשלה תשלם.
    סגור
  • 170.
    ככה עושים את זה!
    סטאלין 04/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדיוק ככה!
    סגור
  • 169.
    שכירות מבנה
    צביקה 04/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם זה כולל שכירות למחסן ולדוכן שלי בקניון שנסכרו עקב הקורונה
    סגור
  • 168.
    מסכים
    יוסי 04/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק כשביבי יוציא אגורה מכיסו, מנוולים מי שלא ישלם יעוף מהדירה וכל האמצעים כשרים.
    סגור
  • טען עוד
  • 167.
    זנדברג תוותר על המשכורת שלה קודם (ל"ת)
    מלי 04/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 166.
    קורונה
    בני בלנקו 04/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון מאוד גם ארנונה מיים חשמל צריכים לקבל הנחה גדולה עקב המשבר והחוסר ודאות שלא יודעים מתי זה יגמר. אין עבודה אין שכר. רק תשלומים והוצאות. ואין הכנסות. אטימות של 140 אוכלי חינם. הזוי הזוי,
    סגור
  • 165.
    אין הבדל (ל"ת)
    אז גם שיממנו משכנתאו 04/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 164.
    שהממשלה תממן את השכירות למי שלא יכול
    ספיר 04/2020/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה הגלגול הזה? מי שלא יכול לשלם שכירות שיגש לממשלה ויקבל עזרה בתשלום... למה לקחת מהמשכירים ואחר כך לצפות שהממשלה תחזיר להם?? הממשלה רוצה לעזור.... אז שתעזור ישירות לשוכרים בלי לערב את המשכירים. לא ראינו אף חבר ממשלה חוץ מבנט שמוותר על השכר שלו בתקופה הזאת... אז למה לדרוש זאת מאחרים?!
    סגור
  • 163.
    לא להשכיר בכלל נראה מה יהיה (ל"ת)
    יהודית 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 162.
    למה עקום
    שוכר 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לגרום לויכוחים וסכסוכים בין המשכירים לשוכרים? לחצו את השוכרים ישירות..
    סגור
  • 161.
    הצעה פופוליסטית על חשבון המשכירים
    מיכאל 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין שאלו שלא מוכנים לוותר ולו גם על חלק משכרם יודעים להציע לבעלי דירות שחסכו כספים חלקם פנסיות ופיצוים על מנת לרכוש דירה שתהיה להם לפנסיה עכשיו מתכננים לחייב אותם לוותר על שכר הדירה ולהכנס למבוך ולחפש לקבל פיצוי למה שאוותר על מה דדלי באופן פרטי ולא שייך למדינה האם מתכוונים גם את המשכנתא שלקחתי והנלוואה מחברת הביטוח גם למחוק לי. אל תיצעו הצעות פופליסטיות על חשבון חלק מהציבור רוצים לעזור תעבירו תשלומי שכר דירה לשוכרים שבאמת מתקשים
    סגור
  • 160.
    שהמדינה תשלם לשוכרים דמי שכירות (ל"ת)
    מיכאל 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 159.
    תעזור לשוכרים
    עזיז 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לגלגל את הנזק למכשיר . האם זה עונש שהביאו את הנגיף ? תנו חלק מהפיצוי למכשיר תמורת חוזה חתום .
    סגור
  • 158.
    גם את העבודה לקחו ועכשיו יקחו גם את הפנסיה?
    פנסיונר 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שיושב בכנסת על משכורת משובחת ולא הוציאו אותו לחל״ת לא יכול להציע חוקים כאלה. כל החיים חסכתי והכנתי את עצמי לפנסיה עם דירה קטנה שתתן לי הכנסה קטנה בפנסיה. בנוסף המשכתי לעבוד אחרי היציאה לפנסיה כדי להמשיך לדאוג לעצמי ולא להגיע למצב שהילדים יצטרכו לממן אותי, אז שלא יתנו הצעות כאלה, עכשיו כפנסיונר בחל״ת גם לא אקבל דמי אבטלה וגם את השכירות יקחו? שיטפלו בשוכרים ושלא יגעו במשכירים.
    סגור
  • 157.
    הצעת חוק פופוליסטית ולא אחראית
    אא 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק המנגנון שיצטרכו לבנות כדי להחליט למי לשלם שכר דירה יעלה הון עתק . ההצעה מועלת על ידי מפלגות האופוזיציה בכוונה להביך את הממשלה. בעיקבות משבר הקורונה והמשבר הכלכלי המלווה אותו הפופוליסטים רוצים להעמיס על החוב הלאומי הוצאות נוספות הרי הם לא יצטרכו לפתור את הבעיה, מאחר ובכנסת הפופוליסטים חסרי אחריות הם לא רוב אז הם לא יצליחו וגם החרדים שכעת בעד ההצעה הבזויה זו יתקפלו ברגע האחרון תמורת סוכאיה כזו או אחרת העיקר לסחוט מהמדינה עוד ועוד
    סגור
  • 156.
    טמטום
    שבי 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעלי הדירות הם לא המדינה והם לא צריכים לספוג . בינהם ישנם אנשים קשיי יום שרכשו דירה ביעת אפם כי זה תחליף לפנסיה . מה לעשות לא כולם גימלאי נמל חברת חשמל משרד הביטחון
    סגור
  • 155.
    שבענו מהצעות פופוליסטיות
    שבע רעב 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עושים הון פוליטי בהצעות חוק לא ריאליות חלאס מושחתים ממשלה מנופחת של גזלנים כנסת פיגוע
    סגור
  • 154.
    מיסים
    אלי מנתניה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביטול ארנונה.
    סגור
  • 153.
    מיסים (ל"ת)
    אלי מנתניה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדיחה
    רני 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הבנתי את הבדיחה הזו??? זה כסף שעשיתי במו ידי כסף פרטי שלי לא מירושות ולא משום דבר אחר.ועם הכסף הזה רכשתי דירה. מי הם הממשלה המחורבנת הזו ששקל המשכורת שלהם לא מוכנים להוריד!!! שהם יפצו את השוכרים!!!
    סגור
  • 152.
    הצעה טיפשית
    הזוי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אולי גם שהמדינה תסבסד לנו את ההפסדים בבורסה?
    סגור
  • 151.
    משלמת לבנק 10,000 שח הלוואות
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מכספי השכירות עבדתי כל חיי מ 6 בבוקר עד 6 בערב. כדי להביא פת לחם לילדי. אין לי פנסיה ורכשתי דירה קטנה שתשמש כפנסיה בעתיד. משלמת 10,000 שח הלוואות לבנק. 4,000 שח מהשכירות והשאר מעבודה קשה. מי ישלם לבנק את ההלוואות שנטלתי? כסיף? שוסטר? זנברג? טסלר? ביטון?? מיייי???
    סגור
  • 150.
    לא ניתן לגזול את המשכירים רק משום שיש להם דירה!
    מנותקים 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המדינה לא תוכל לממון לכולם שכר דירה בחינם. המשירים אף הם ברובם לא עשירים גדולים (משכנתא, שוכרים ומשכירים, הכנסת פנסיה וכדומה) ובכל מקרה כיצד ניתן לגזול מהם לאור יום.
    סגור
  • 149.
    מה עם משכנתא
    מוטי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה עם ביטול של חודשיים משכנתא לזוגות עם דירה ראשונה
    סגור
  • 148.
    הכי קל להיות נדיב על חשבון אחרים / בעלי הדירות
    בר 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בעברית קוראים לזה גניבה. מטריף אותי שיש אנשים שחושבים שמדובר באקט מוסרי. נ.ב אני שוכר דירה ורחוק מלהיות מבוסס כלכלית
    סגור
  • אתה לא צריך להתנצל
    אני 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההצעה מרושעת וטיפשית, לא עסק של אף אחד אם אתה עשיר. זכותך. שיפתרו את בעיית השכירות ישירות לשוכרים. ושהחבר כנסת הזה יתבייש על הטמטום שאחז בו כשהוא הגה את הרעיון . זה מעיד עמה הוא לא מחובר למציאות . חצוף.
    סגור
  • אם לא מתאים לך אז תמכור
    פשוט מאוד 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מה עוד שיש הרבה בעלי דירות שמעלימים מס. למה שהמדינה תפצה אותם ?
    סגור
  • מה אתה אומר
    יניב 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המדינה לא צריכה לפצות את בעלי הדירות אלא להניח להם לנפשם. אלה כבר לא המיליונרים שקיבלו דירות בחינם. אלה אנשים שעבדו וחסכו כדי שיהיה להם לפנסיה כי המדינה לא דואגת לאנשים לפנסיה ראויה. וגם השוכרים, לא כולם המסכנים שלא יכולים לקנות דירות אלא בוחרים בשכירות כדרך חיים. ומי אתה שתבוא ותתערב בעניין בעלי הדירות. אדרבא, רוצים לעזור לדיירים? ישתנו להם כסף לשכירות. את צרות העין שלך תשמור לעצמך.
    סגור
  • 147.
    ביטול שכר דירה - מעודדים לא לחזור לעבודה
    ד״ר אהרן לרנר 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להמשיך לקבל דמי אבטלה ושכירות חינם או לעבוד ולשלם שכר דירה.
    סגור
  • 146.
    השתגעתם?
    מנטש 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה צריך להיות? זה אומר שמי שעבד, חסך, קנה דירה שתהיה לו לבית, השתמש בכסף למגורים במקום לצריכה שוטפת, נהג באחריות - עכשיו אומרים לו "פריאר". עדיף לא לקנות דירה, לטייל בחו"ל, להנות במסעדות , מכוניות יקרות ולבקש ואז כאשר יש משבר המדינה תשלם. אני מכריז שאם יעבור החוק אני מפסיק לשלם מיסים!
    סגור
  • 145.
    הזוי השכר דירה משמש לכיסוי חצי המשכנתא
    ישראל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דופקין את המשכירים למה????
    סגור
  • כי הדירה שקנית היא השקעה ולא עסק
    פשוט מאוד 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כשקנית אותה היית צריך לקחת את זה בחשבון. אף אחד לא הבטיח לך שתמיד יהיו לך שוכרים.
    סגור
  • שטות מוחלטת. אוציא את השוכרים. אם לא משלמים לא גרים
    יניב 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אה, נכון. שכחתי. גם אי אפשר להוציא אותם. בדיוק מה שחשבתי. שהצעת חוק כזו מעבירה מסר של כאוס ומסיתה לאנרכיה. זה מאוד מסוכן. עדיף שלא יהיו לי שוכרים. אם הם לא משלמים שכר דירה אז גם לא ישלמו חשבונות. אז בעצם אני כבעל דירה צריך לארח אותם בדירתי על חשבוני כל הקורונה פלוס 60. בהחלט הייתי צריך לקחת בחשבון שיש אנשים עם היגיון בריא כמוך כשקניתי בזיעת אפי דירה לזמן הפנסיה.
    סגור
  • 144.
    שהמדינה תעזור לשוכרים שאינם יכולים לשלם. הצעה
    ברנדה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פופוליסטית ומסוכנת. יואילו חברי הכנסת הנכבדים לוותר על 75% משכרם!!! חוצפנים.
    סגור
  • 143.
    אל תשלמו שכירות החוק איתכם
    ערן 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ניתן לפנות אדם רק עם צו פינוי ושום שופט לא יפנה ולא ידרוש ממכם שכר דירה לשלם. בעלי הדירות אכלתם אותה לא נורא טמעים
    סגור
  • אתה טועה ומטעה
    אא 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלט אפשר לפנות שןכר שלא משלם שכר דירה, אתה מטעה את הציבור ואני מקווה דלא יהיו טיפשים שיקבלו את הצעתך
    סגור
  • 142.
    ומתי יתקבל הכסף בדיוק ? יש משכירים שמחזירים את
    אליהו 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המשכנתא עם דמי השכירות
    סגור
  • 141.
    למה לא...אם מנצלים אז ההגיון למגישי חשבונית
    ארז 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יותר משלושים אחוזים וחמישים אחוזים מים וחשמל .ארנונה גם חמישים אחוז.
    סגור
  • 140.
    בשנייה שהשוכרים לא משלמים הדברים שלהם בחוץ
    טוני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    10 4
    אם המדינה רוצה לעזור שתעזור לשוכרים , אני כבעל הבית אני כבעל הבית לא מתכוון להתדפק למדינה ולבקש שכירות בשנייה הראשונה שלא ישלמו לי הם בחוץ
    סגור
  • 139.
    אני משכיר את הבית גר בדירת חדר ומשלם משכנתא
    יובל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אם לא אקבל שכר דירה - מהיכן אשלם את המשכנתא ? המדינה תפצה אותי ? כולנו יודעים שאקבל קדחת !!!
    סגור
  • 138.
    זאת דירה פרטית שלי, לא של המדינה .השוכר לא משלם -עף!
    יוני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    10 5
    למדינה אין שום זכות להתערב בנכס שלי , יש הסכם קשיח בין המשכיר לבין השוכר. אם המדינה רוצה לעזור לשוכר אז בבקשה שתממן לו לשוכר .וסתם שאלה לחברי כנסת , האם אתם לא חושבים שאתם חזירים מנופחים כשאתם מצ ים 36 שרים ועוד מוסיפים 36 חכים חדשים במקומם מהחוק הנורבגי
    סגור
  • 137.
    אני נתתי כבר
    אחד שמבין 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני בעל דירות, משכיר לדיירים עם משכורות גבוהות וגם משכורות נמוכות. מיד עם התפרצות הקורונה בישראל, הורדתי את גובה השכירות לאות הזדהות עם המצב הכלכלי הקשה. עשיתי זאת על דעת עצמי, כי אני הבעלים של הדירות ואני זה שמחליט. פתאום מגיעים חברי כנסת הזויים ומתחילים להכתיב לי מה לעשות עם הדירות שלי, שעבדתי קשה בשביל לרכוש אותן ושלחתי הלוואות במיליונים כדי לרכוש אותן ששילמתי מאות אלפי שקלים מיסים למדינה. אין גבול לחוצפה.
    סגור
  • לא כל בעלי הדירות כמוך וזו הבעיה
    אתה בסדר 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש הרבה העלמות מס בשווי מצטבר של מיליארדים בשוק השכירויות.
    סגור
  • טועה . לא זאת הבעיה.
    יניב 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה שיש לאנשים ציפיות שמישהו פרטי יציל אותם. שהמדינה תציל אותם ולא על חשבון בעל הבית.
    סגור
  • 136.
    אור בקצה
    אבי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מתחילים לתקן את הנזקים של המפלגה החברתית שדאגוו 15 שנה רק למשפחת נתניהו בקרוב יתחילו לידאוג לאזרחים שאין באפשרותם לישכורדירה שלא נדבר על לרכוש דירה
    סגור
  • 135.
    שטויות, לא יקרה. (ל"ת)
    גיל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 134.
    למה שהמדינה לא תשלם את השכירות ?
    בעל דירות להשכרה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למה חבר כנסת, שוטר, איש צבא ושופט יקבלו את משכורתם ללא כל דיחוי ואני אצטרך להמתין שקרן פיצויים תשפה אותי ? גנבתי ממישהו משהו ? אם המדינה כל כך חרדה לגורל השוכרים שתשלם במקומם את דמי השכירות ולא תחפש טריקים לגלגל הכל על בעלי הדירות. שאדון עופר כסיף יפחית את משכורתו המנופחת במקום לגלגל עליי את המשבר! חוצפה ועזות מצח ממש.
    סגור
  • 133.
    לבטל גם את תשלומי המשכנטה.
    אריק 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הה , לא, זה הבנקים , איתם לא רוצים להתעסק.
    סגור
  • 132.
    מיסוי הכנסה מש"ד
    מוטי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי מהמשכיכרים לא יבקש פיצוי? כל אלפי המכשירים שלא שילמו מס כנדרש. מצויין. הממשלה תשלם למי ששילם כחוק. סוף סוף חוק הגיוני.
    סגור
  • כסיף גאון וגם אתה כנראה גאון . איך לא חשבו על זה קודם.
    יניב 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצופים.
    סגור
  • 131.
    מישהו חושב שהכסף שוכב על הריצפה
    איציק 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין אחריות ומדוע לא אותו הדבר למשכנתאות הרי זה דומה במהות החכים חכמים על כבפי מדינה
    סגור
  • 130.
    מי יודע
    אחד 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי במקום לקחת את שכר הדירה יבטלו את החשבונות השוטפים? הרבה יותר הגיוני, מוסרי וזול לקופת המדינה....
    סגור
  • 129.
    כרגיל, אנשים שחושבים בקטן ולא על התמונה הגדולה (ל"ת)
    יאנה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כסיף חושב על הכותרת שבה יאייתו נכון את שמו
    יניב 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אכפת לו להיות גורם מסית.
    סגור
  • 128.
    חברי הכנסת שלא עבדו כשנה, יממנו משכר החינם את שכר הדירה (ל"ת)
    סתם אחת 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 127.
    דוב הוז 11 ב"ב
    אורית ליקונן 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מבינה ,מה הצעת חוק בדיבילית הזאת,אנשים שיש להם דירות,יש להם משכנתאות,והלוואות על הדירות,ואפו יחזרו לבנק את ההלוואה ,או המשכנתה. שהממשלה תיתחייב לבעלי הדירות את לשלם להם את ההלוואות ומשכנתאות שהיתחייבו לבנקים. חלק גדול מאודשל אנשים שמשכירים את הדירות,זאת מקור הפרנסה היחידה שלהם. תימצאו לכם פיתרון אחר,ותעזבו את בעלי הדירות בשקט.
    סגור
  • 126.
    שכר חברי כנסת והפנסיות
    זלטין יוסף 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה שאני חושב שטוב המדינה תעשה שתבטל מיסים ארנונה בזק חשמל מים מע''מ לכל האזרחים זה יותר קל ותוריד את הפנסיות התקציבי המוגזמות של עובדי המדינה ןאוכלי חינם למינהם
    סגור
  • 125.
    משה קול רמת בת הכרם (ל"ת)
    זלטין יוסף 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 124.
    הצעת חוק לשוכרים
    משכירה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראשית ההצעה הזו לא תקינה כי יש הרבה ששוכרים ומשכירים במקביל. שנית תפנו לשרים ולחברי כנסת שיקצצו משכרם המוגזם ובעיתות משבר מרשים לתת לעצמם העלאה. ואם באמת רצונכם לעזור לשוכרים תעזרו להם באופן ישיר ולא באמצעות המשכירים שכבר משלמים מיסים מעל ומעבר .
    סגור
  • 123.
    מה יהי הגבול?
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם השוכר ימשיך לגור בדירה ולא לשלם, זה פותח פתח לעתיד, מי אמר שכעבור 60 יום אחרי תום משבר הקורונה (כפי שכסיף הגאון מנסח בהצעת החוק הטמבלית בהיסטוריה כתקופה שהשוכר יגור בלי לשלם), קיימת סכנה שייוצר מצב של "גמישות" בכיבוד חוזה ויחסי שוכר משכיר, שהרי לחוזה כבר אין תוקף, תיווצר זליגה בכיוון של אי תשלום, אי פינוי ואנדרלמוסיה שלמה. באמת קוים לדמותו של הוגה דעות. חצוף במידה שלא תיאמן. יבוא כסיף ויתכבד על חשבון אחרים בהפיצו רעיונות דפוקים שבדה ממוחו הקודח, הוא וחברי הכנסת שכנראה לקחו משהו כשחתמו על ההצעה. או שפשוט חסר להם שהשם שלהם יופיע על משהו כדי שחלילה לא יחשבו שהם אוכלי חינם בימים אלה. בכל זאת לא יפה שחצי מדינה מובטלת והם מקבלים עוד ועוד על חשבוננו ולא עושים כלום.
    סגור
  • 122.
    קיצוץ של 50 אחוז בשכר חברי כנסת (ל"ת)
    לעזור למי שצריך 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 121.
    חובה לעשות זאת
    מ. א 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל שוכרי הדירות חייבים לקבל הקלות המדינה הגנגסטרית הזאת לא דואגת לחלשים!!
    סגור
  • 120.
    ההצעה חוק הכי טיפשית ופופולסטית שהוצעה איי פעם (ל"ת)
    מיכאל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 119.
    חברי כנסת הזויים ומנותקים
    הצפוני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הדירות מהוות רכוש פרטי של המשכירים .באיזה זכות הם מחליטים לגבי הרכוש שלי .הצעת החוק תגרום לכך שיפסיקו להשכיר דירות הם מדרדרים את המדינה לכאוס .שיסבדו את השוכרים עלפי קריטריונים .זוהי הלאמת רכוש בעקיפן .
    סגור
  • בעל הדירה לא יפסיד מכיוון שהמדינה תישא בשכירות (ל"ת)
    זיו 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 118.
    בבעלותי דירת יוקרה וגר בשכירות. אני דורש מהמדינה החזר ש
    יש לי הכנסה של 50000 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    של 7000 שח.. . למה צריך לשלם לי ? תפסיקו עם הצעות החוק ותתחילו לחשוב על הצמיחה ויצירת עוד מקומות עבודה בסיום התקופה ולעזור רק למי שמאוד זקוק.
    סגור
  • 117.
    לא מאמין
    דודו 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לא מאמין שיבטלו שכירות
    סגור
  • 116.
    באר יעקב
    סימה קועטה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מצטערת להגיד לכסיף שיציע כל חברי הכנסת לא יקבלו משכורות ויתחילו לחלק לחלק לנזקקים תקנה להם דירות ואל תציע הצעות דיבליות אותם אנשים שמשכירים דירות יש להם משכנתאות מאיפו ישלמו את זה
    סגור
  • 115.
    הצעת חוק החזר שכירות
    חיים 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נראה לכם בעלי השכירות חיים בתקופה זו מהכסף הזה יש כאלה שוכרים שמרוויחים יותר בהרבה אם המדינה רוצה לעזור לשוכרים שיעזרו ישירות
    סגור
  • 114.
    ביטול שכר חברי הכנסת בקורונה
    אליהו1 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מערכת יחסים תקינה בין שוכר למשכיר מאפשרת גמישות, זה חוק דרקוני. אם המשכיר הוא פנסיונר שמקבל פנסיה, למה שלא ישלם שכר דירה? או אדם אחר שעכשו לא מרויח אבל יש לו חסכונות ורזרבות, למה שלא ישלם? אחר כך שיחזור להרויח יוכל לשלם, אז אפשר לדחות חלק מהתשלום. למה למחוק? וכי המשכיר לא מתפרנס מהשכר דירה?
    סגור
  • נחאלי
    יםה שמם 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נתקעתי במצב איןנלי עבודה חופשה ביטוח חאומי עדין לא שילם שום סכום אני צריכה לשלום לבעל הדירה 3000 שקל לא י6דעת מה היה בתחילה חודה מאי זקוקה דחוף
    סגור
  • 113.
    הצעה סופר פופוליסטית
    סיגל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    השוכרים ימשיכו לקבל חלטים, והמשכירים ישופו על ידי המדינה, איפה המוח? גם ככה המדינה בגרעון
    סגור
  • 112.
    אני משכיר דירה ושוכר 3, מה אז? (ל"ת)
    משכיר 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הציעה מי ....
    אילון 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שכסיף הציעה עוד משהו מטורלל לאוסף הטירלולים שלו ... אין פלא , אבל מי שהצטרף אליו ????????
    סגור
  • זה דווקא קל
    רענן 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא תשלם. לא ישלמו לך. אותך יפצו על שכר הדירה שלא קיבלת. את בעל הבית שאתה משכיר יפצו על שכר הדירה שלא שילמת.
    סגור
  • 111.
    לא זכור לי...
    א. 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לא זכור לי שישבתי לי רגל על רגל וקיבלתי מהמדינה דירה במתנה... לעומת זאת כן זכור לי שעבדתי קשה מאוד.. לעיתים גם בשתי עבודות צנועות ... (שמהן נוכה לי מס הכנסה), כן זכור לי ששילמתי מס רכישה שמהווה שנתיים וחצי עבודה שלי, כי מדובר בדירה נוספת... כן זכור לי שלצורך רכישת הדירה לקחתי משכנתה גדולה מאוד, שרחוק יום סיומה... כן זכור לי שמהשכירות שאני מקבלת אני משלמת 10 אחוז מס הכנסה... (בלי הכרה בהוצאות- אלא אם כן אני בוחרת מסלול תשלום שלא ברור לי אם אדע להתמצא בו בעצמי, ואם לא יזיק יותר), וזאת למרות שהדירה נקנתה מכסף ששילמתי עליו מס... כן זכור לי כל מה שאני ובעלי מנענו מעצמנו כדי להגיע לדירה שניה... מסעדות, בילויים, וכו... כן... אז שאף חכמולוג לא יבוא לי עכשיו לגזול ממני גזל על גזל על גזל...
    סגור
  • הצעה צרת מוח
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עם כל כמה שהצעת החוק הזאת דבילית, לאור החלטות שמקבלים כאן לאחרונה, זה עוד עלול להתקבל. לך טפס על עץ אחר כדי מישהו ישמע את שמך.מפליא שמישהו בכנסת מצטרף לשטות הזאת. תנו לשוכרים ישירות ותעזבו את בעלי הדירות, מי ישמע ממש מיליונרים, לנשום קצת בתוך הביצה המהבילה הזאת שיצרתם כאן.
    סגור
  • צודקת בהחלט!
    אילן 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכים עם כל מילה שלך מצבי דומה.
    סגור
  • 110.
    המשכיר נתן את מלוא התמורה
    יוסי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה כלכלת בלוף ...הץהמשכיר נתן את מלוא התמורה ..
    סגור
  • 109.
    שכירותי
    שלום 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבטל גם למי שיכול לשלם?זה לא טפשי
    סגור
  • לא לבטל - לתת לו ישירות עזרה בשכירות. (ל"ת)
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 108.
    הצחקתם אותי
    חיליז 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמא שלי ז"ל הגיעה ארצה מעיראק ושם נהוג לומר על הצעות שכאלה. " רוח נאם על בטנק" המבין מבין.
    סגור
  • 107.
    אין בעיה
    יוסף 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחברי הכנסת הנחמדים ייקצצו בשכר שלהם, לא יקבלו את תוספת השכר, אחשוב על ההצעה שלהם, נאה דורש נאה מקיים, גם שיורידו את מספר השרים ל 17 לפי החוק,.
    סגור
  • 106.
    הצעה נבונה ומציאותית
    יצחק בןעמרם 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    גם אני בחל"ת וללא משכורת לא לאור המצב גם אני גר בשכירות ויציאה לחל"ת ללא משכורת וגם ללא דמי אבטלה מביטוח לאומי ...למי פונים בנושא הזה
    סגור
  • 105.
    מה עם משכנתא???
    רק שכירות? 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה לגבי משכנתא? תזה אפילו יותר גרוע!! עם הבנקים אין בכלל אפשרות לדבר, יכולים להעיף אותי מהדירה!!!! יש שוכרים שכן ניתן להגיע איתן למ"ומ!!!! תחשבו פה על כל התמונה
    סגור
  • 104.
    רעיון פופוליסטי בלי מחשבה מאחוריו
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איזו שטות. ולחשוב שיש עוד חכי"ם שתומכים בזה. הרי הטרנד האחרון בקרב הציבור, בעיקר הצעיר, הוא לשכור דירה ולתת לכסף לעבוד בשבילך במקום לקנות דירה ולשלם משכנתא לבנק. המוני שוכרים עושים זאת במודע. זה לא כמו פעם, שהיית נאלץ לשכור דירה כי אין לך כסף לקנות. ובעלי דירה שהשקיעו את כל חסכונותיהם כדי שיוכלו לחיות מהשכירות , מה איתם? תניחו להם. רוצה כסיף הגאון לעזור לשכירים? שייתן להם כסף לשכירות ישירות. שיעזוב בשקט את בעלי הדירות. חצוף, פופוליסטי, וחסר אחריות.
    סגור
  • 103.
    שכר דירה
    פי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה החלם הזה ולמה צריך המשכיר לקבל פיצוי שיתכבד כל שוכר להגיש לקרן את החוזה שכירות ולקבל את הפיצוי ולא לטרטר את בעלי דירת לרוץ בישבילם מה ה,סיפור של הצעות חוק הזו שפוטרים בעיה לאחד ויצרים בעיה לאחר
    סגור
  • 102.
    תפצו את השוכרים במקום המשכירים.
    דוד 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הרבה משכירי דירות חיים משכר הדירה. זה משמש השלמה לפנסיה שלא מספקת. לסמוך על פיצוי מהמדינה זאת בדיחה. המדינה לא מפצה גם את אלו שהכריזו כי יפוצו. תפצו במקום זה את השוכרים, הרבה יותר פשוט.
    סגור
  • 101.
    באר יעקב
    סימה קועטה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביטול שכר דירה זה יגרור הרבה מבוגרים שחיים מזה להיתמותות ורעב יותר מהשוכרים זאת חוצפה הצעה כזאת באה רק מיושבי הכנסת שמקבלים מליון ומלאים כסף מי ששוכר את דירתו בשביל לה יתקיים אין לו עו דפים שבקשה עופר כסיף יחלק את משכורתו ושל כל חברי הכנסת
    סגור
  • 100.
    הסטודנטים סובלים!! (ל"ת)
    אמא 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 99.
    ביטול שכר דירה
    שושנה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    להקטין את משרות השרים לאלתר
    סגור
  • 98.
    ביטול שכר דירה
    שושנה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    11 4
    יש לבטל את התוספות שכר של חברי הכנסת בשנים האחרונות שלא אושרו על ידי הציבור שבחר בהם ולשמש דוגמא ולשנות תדמית של חזירים
    סגור
  • 97.
    אני משכיר דירה גדולה ושוכר דירה צנועה יותר
    שוכר בעצמי ומשכיר 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בהפרש אני מחזיר חובות וחי . כעת אם יבטלו לכולם אפסיד את ההפרש שהוא דמי המחיה שלי, אני חי לבדי...פשוט גוזלים אותי
    סגור
  • 96.
    למי צריך לפנות
    דיאנה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני אמא חד הורית מקבלת הבטחה הכנסה אני לא זכיית לאבטלה כי אפשר לקבל גם וגם
    סגור
  • 95.
    חכים, אל תהיו נחמדים ונדבים על חשבון אחרים
    אקי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    באם המדינה רוצה לעזור למשלמי השכירות שכר דירה יוהלו בכבודם ולהעביר להם את כספי השכירות, ולא על חשבון בעלי הדירות שמרביתם פנסיונרים שזה מקור מחייתם.
    סגור
  • 94.
    חברי הכנסת (ל"ת)
    שגיא 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 93.
    אין בעיה, בתנאי שהמדינה תשלם 100% של החוזים.
    שלמה עצמוני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא חושב שצריך לממן את שוכרי בבלי ושארשוכרי צפון ת"א... אבל אם המדינה תחליט שכן... שתשלם !!!
    סגור
  • 92.
    חוצפה ממה נחיה אין לאנשים כסף בעצים
    אריאל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תצביעו את הסינים ראש הנחש
    סגור
  • 91.
    שכירות
    פנסיונרית 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    השכירות היא הפנסיה שלנו, , אם הם כל כך נדיבים שייתנו לשוכר ישירות את סכום השכירות
    סגור
  • 90.
    ביטול שכיריות בתקופת הקורונה !!
    רייטמן אריאל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אמן כן יהי רצון !! אבל אני מקווה לשם שינוי בלי סחבת !!!
    סגור
  • 89.
    הצעה ביטול שכר חברי הכנסת לשנה (ל"ת)
    יוסי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • 88.
    פגיעה בזכות הקניין, לא יקרה. (ל"ת)
    עורך דין 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • מרוב שזה מעשה טמטום זה עוד יכול לקרות (ל"ת)
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 87.
    זהות למצב העצמאיים
    יגאל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זהו בדיוק מצבם של העצמאיים שנמצאים ב 0 הכנסות במשך חודש וחצי בקירוב. גם לגבם המדינה צריכה לשאת באחריות מלאה ולפצותם.
    סגור
  • 86.
    הזוי..
    פנסיונר 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ההכנסה משכירות הינה ההכנסה היחידה שלי מה שאומר שכרגע לקחו לי את הכסף היחיד ללחם, תודה.
    סגור
  • 85.
    מרגיש כאילו פשוט רוצים לרסק אותנו
    איש עסקים 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מדובר ברכוש פרטי! העסק לא עובד, כי החליטו לסגור, הכנסה משכירות גורמת לאנשים כמוני לצוף בימים אלו , גם את זה רוצים לקחת לנו, בעצם למה לא ? בטוח יותר קל מאשר לקצץ בשכר האוכלי חינם במדינתנו.
    סגור
  • שב בשקט
    חוצפן 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נראה לך שאנשים ירעבו ואתה תשב רגל על רגל ותצוף? פשוט חוצפן
    סגור
  • 84.
    פשוט לא הגיוני (ל"ת)
    משכיר 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לא הגיוני זה שם המשחק בימים אלה במקומותינו. (ל"ת)
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    חבורת נחשים אז תבטלו את המשכנתה בהתאם
    מני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אנשים משלמים משכנתה ומשכירים את הבית תבטלו את המשכנתה או שהבנקים משחדים אותכם
    סגור
  • נתנו לך אפשרות לדחות את המשכנתא
    חן 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לשלושה חודשים בכלל הבנקים. תפסיק לבכות, קצת ערבות הדדית בימים אלו בטוח לא תזיק.
    סגור
  • דחיית משכנתא מעשה יקר. מוסיף ריבית וריבית דריבית לשנים (ל"ת)
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בדחייה לא בחינם
    חזי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדחייה לא בחינם אתה משלם ריבית דריבית נראה לכם שהבנקים יהיו מוכנים להפסיד שקל.
    סגור
  • 82.
    מה פתאום. טירוף. שלא תעזו
    ישראלה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני ורבים כמוני . חיה אומנם בצפון תל אביב אכל פרנסתי זה שכר דירה מדירה שאני משכירה. אני גרושה עם 4 ילדים. מחזירה חובות. תכף אפדוט רגל.......
    סגור
  • 81.
    תגובה
    Josi 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה ללכת מסביב..שיחוקקו חוק שהמשכירים יקבלו כסף פיצויי מהקרן של משבר הקורונה למה כל הזמן צריך ללכת הפוך על הפוך. גם השוכרים לעיתים שוכרים וגרים במקום במקום אחר מטעמיי קירבה לעבודה או מסיבות אלו או אחרות .
    סגור
  • 80.
    פופוליסטים ,רוצים להטביע את המדינה בכח
    בוננזה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרי בית מישפט אמר את דברו בנושא תשלום שכירויות בזמן משבר הקורונה ,לבעלי הנכסים יש תשלומי משכנתאות ,הם מחוייבים לשלם ,
    סגור
  • 79.
    מה עם שכירות לעסקים סגורים ובשווקים?
    יעקב 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההבדל בין משכנתא לשכירות? איפה חוק להשכרת נכסים?
    סגור
  • 78.
    שכר דירה
    רותי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני משכירה ושוכרת ובחלק מתפרנסת איך אני יכולה לא לקבל ולוותר על שכד
    סגור
  • 77.
    ביטוח שכד (ל"ת)
    רותי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 76.
    בת ים
    רפי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תעשו דברים שתיתחרטו עלחם.. הדבר מורכב מאוד ולא פשוט ראיתם מה השר כחלון עשה לנדלן....
    סגור
  • 75.
    חברי כנסת הזויים
    ארז 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חברי כנסת מטומטמים . כאילו למדינה יש עץ כסף וצריך לסחוט אותו עד שינבול ואחר כך נצטרך להלוות כסף ממדינות אחרות . תשחררו אותנו מח"כ מפגרים
    סגור
  • 74.
    משכיר/שוכר
    רותי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה יקרה למשכיר דירה ששוכר במקום אחר? יטרטרו אותו ואת המשכיר לו?
    סגור
  • 73.
    יפה שהם מצעים הצעות בלי להכניס יד לכיס (ל"ת)
    לילך 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 72.
    ארנונה
    ביטול ארנונה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדאי לבטל בתקופה זאת גם את הארנונה.
    סגור
  • 71.
    כל חבר כנסת רוצה להראות שהצלעח חהעביר חוק
    בדיחה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שיעביר חוק כזה בכנסת. יימצא את כל השוכרים בגינות כמו המסתננים בגינות בדרום תל אביב. תקימו חוק לשמור על בעלי הדירות . שכל יום נופלים במשכירים שאלוהים ישמור להתמודד. תדאג בממשלה להפשיר אדמות ולבנות בזול . . תדאגו להפשיר קרקעות ולא לטפס על בעלי דירות שמשכירים ומתמודדים עם אוכלוסיות קשות. שלבעלי דירות נגרמים נזקים ותביעות למשכירים ונשארים קרחים ומנוצלים ומאויימים. המדינה גם דואגת לפצות אותם. או אומרת תחנקו. חח "אתן עשירים "
    סגור
  • 70.
    ביטול שכר הדירה
    נמו 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוד מעשה מטופש של תאבי פרסום הרי ידוע כי רוב נדירות המושכרות הן בבעלות פנסיונרים עצמאים שזו הפנסיה שלהם לאחר שנים רבות של עבודה קשה ללא פנסיה מאף מקור אחר ומה הואילו תאבי הפרסום? לקחת הפנסיה של המבוגרים ולתת לחברה הצעירים שלא רוצים לגור עם ההורים? אם זה יעבור ולדעתי זה לא יעבור זו תהיה פגיעה נוספת בעצמאים המבוגרים שכבר שילמו כל המיסים בעבר על מנת לרכוש דירה שתשמש להם כפנסיה
    סגור
  • תרשמו לכם את שמות החכים הפופוליסטים שתומכים בשטות הזאת (ל"ת)
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 69.
    הוכחה לכל מחפשי הטראפ
    רחל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבקשה אסיף תראה כל תופסי הטראפ מחכים שההצעה שלל תתקבל. אני קוראת לכל בעלי הדירות להתאגד גם אם לא נשכיר את הדירות . תמות נפשי
    סגור
  • 68.
    אל תנהלו לי את החיים
    ר.ז 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי אתה ח"כ עופר אסיף? שהמדינה תתן לכל משכיר דירה. אל תחליטו לי על גובה הפיצוי. אני לא צריכה להוכיח לאף אחד,האם הפרנסה שלי נפגעת. אתם לא תעשו לי חוק על הרכוש שלי שכל החיים עבדתי. מה גם שאני משלמת כחוק למדינה מס הכנסה על הרכוש. אף אחד לא יעשה לע את התקציביים והתוכניות לכלכלה האישית שלי. כל עוד לא דרשתי מהמדינה. אני קוראת לכל בעלי הדירות לקום ולהתארגן. ומבחינתי שכולם יישנו באוהלים בדרות רוטשילד. כמו שההורים שלי שעלו לארץ חיו באוהלים ובמעברות.
    סגור
  • במיוחד שכיום פרופיל השוכרים זה לא המסכנים של פעם
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא אנשים שמכלכלים את כספם בצורה שיכניס להם עוד כסף.
    סגור
  • 67.
    חובת ההוכחה
    אמנון 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההצעה קובעת בכלליות כי זכאי לכך כל שוכר שפרנסתו נפגעה עקב המשבר ויכול להוכיח זאת. למה צריך להוכיח זאת כשלרשויות המס/המדינה הכל רשום במחשב. ויודעים שעצמאיים איבדו את הכנסותיהם ושכירין הוצאו לחל"ת ויכולים לראות הכל בלחיצת כפתור
    סגור
  • 66.
    בלוף אחד גדול,פופליסטי
    רמה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בוא נבטל את התשלום לסופר עבור האוכל שרכשנו בחודשיים האחרונים,
    סגור
  • 65.
    יכול להיות שבעל הדירה יקבל פיצוי אך
    מירב 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יסתיר זאת? איך נוכל לדעת למי שולם למי לא? למי יבוטל תשלום שכר הדירה? מטרה טובה מאוד, אך אנא אל תעשו טעות כמו עם חוק שכירות הוגנת, שבצדק הוחלט להחיל חוק שמבקש השירות (בעל הדירה) הוא זה שישלם עבור השירות מכיוון שהוא הזמין אותו, ולא המשכיר. המתווכים המנוולים מחתימים את המשכיר וכך לוקחים כסף מ2 הגורמים, או מהמשכיר עצמו (שכר דירה של חודש שלם).
    סגור
  • 64.
    יכול להיות שבעל הדירה יקבל פיצוי אך
    מירב 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יסתיר זאת? איך נוכל לדעת למי שולם למי לא? למי יבוטל תשלום שכר הדירה? מטרה טובה מאוד, אך אנא אל תעשו טעות כמו עם חוק שכירות הוגנת, שבצדק הוחלט להחיל חוק שמבקש השירות (בעל הדירה) הוא זה שישלם עבור השירות מכיוון שהוא הזמין אותו, ולא המשכיר. המתווכים המנוולים מחתימים את המשכיר וכך לוקחים כסף מ2 הגורמים, או מהמשכיר עצמו (שכר דירה של חודש שלם).
    סגור
  • 63.
    שכירות
    מנחם 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "מחוקקים"... חכי"ם מחממי כסאות עם שכר עתק ע" ח הציבור, רוצים לעזור לשוכרים? העביר להם את תשלומי השכירות, אל תגעו במשכירים ואל "תפצו" אותם אחרי שפגעתם בהם!
    סגור
  • 62.
    תשכחו מזה
    Eli 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פגיעה בזכות הקניין. תתמכו בשוכרים זה בסדר אך אין לכם זכות לפגוע במשכיר
    סגור
  • בימינו כבר לא מפתיע שום דבר
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קם לו איזה גאון שרוצה שיאייתו נכון את שמו ומעלה הצעה דבילית ואנשים מתייחסים לזה ברצינות. איפה אנחנו חיים. שיפצו את המסכנים. מה קשור בעלי הדירות.
    סגור
  • 61.
    בהצלחה עם זה הלוואי ויתפוס... (ל"ת)
    בספק תתאפק.. 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • משכיר
    אבנר 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתנו כסף לשוכרים ישירות
    סגור
  • 60.
    בת ים
    רפאל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בנדלן אסור לינגוע. זה דבר מורכב מאוד. ראו דוגמא לשר כחלון שהתערב בנדלן .פגע קשות בשוק הנדלן החופשי. גרם לעליות מחירים. ועצר את שוק הנדלן. ראו הוזהרתם.....
    סגור
  • אני מהמר שאתה ממונף בנדלן.
    המחשמל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני לא מהמר בד"כ.
    סגור
  • 59.
    ביטול שכ"ד
    שוש 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום לבטל המשכנתאות שיורידו לבנקים את השומן העבה שלהם, פוגעים באנשים שזו כל הכנסתם
    סגור
  • גברתי לא קראה עד הסוף.
    המחשמל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "המדינה, כך נכתב בהצעה, תישא בעלויות של המהלך ותפצה את השוכרים."
    סגור
  • פיצוי
    מיכאל 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתפצה ישירות את השוכרים
    סגור
  • 58.
    משכיר
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואם יש שוכרים שממשיכים לעבוד ומסוגלים לשלם את שכר הדירה, גם עליהם החוק יחול? אם הממשלה רוצה לעזור למי שלא יכול לשלם, תפאדל, אין בעיה, אבל למה מי שיכול לשלם, לא יוכל להמשיך לשלם. אם כבר עושים חוק כזה הוא צריך להיות דפירציאלי ולא כוללני
    סגור
  • אז למה בכלל לגעת בבעלי הדירות? שיפצו את השוכר הזכאי (ל"ת)
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שכירות
    אלופת ישראל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יקרה כלום לעשירים שמשכירים. אני שוכר ולא מרוויח שקל כבר חודש וחצי. 6 שנים באותו בית. אז מה יקרה למשכירים אם יתחשבו בי במקום להלוות משוק אפור?עשירים רשעים מגיבים פה. חבל.
    סגור
  • ממש לא עשירים
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים שעבדו בזיעת אפיהם כל החיים, קנו דירה בכספי פיצויים מחשש מנפילות שוק ההון, וחיים מהשכירות כי אי אפשר לחיות מהפנסיה בסוף ימיהם. אלה האנשים שמגיבים כאן.
    סגור
  • הצעה
    char 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם המדינה כל כך רוצה לעזור שתתחשבן ישירות עם השוכרים. למה המשכיר צריך יהיה לרוץ אחרי הכסף? טימטום מוחלט
    סגור
  • 57.
    הטבת מיידית
    רונית לוי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כלומר השוכר לא ישלם ואילו המשכיר יתחיל להתנהל מול המדינה ויראה את הכסף בימות המשיח. ומי יגדיר את תקופת המשבר? בלתי ישים בלתי הוגן שכד. ואילו המשכיר יצטרך להתנהל מול המדינה. ואנחנו כולנו רואים מה קורה עם המענק לעצמאיים.
    סגור
  • 56.
    פתור משכ"ד
    המלאך 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שימכרו את המטוס שלהזוג המלכותי דה-לשמטה,, עוד ספין מטורלל, מה ?? האם בעל נכס צריך להענש על כך שהו בעל נכס ? אם לא חושבים על כך שרבים מבעלי הנכסים חיים משכ"ד או שיש להם היתחיבויות נגדיות? אין מצב בעולם שזה יעמוד במבחן בג"ץ מידה שתוגש עתירה ע"י בעלי הנכסים,עוד ספין בגרוש,
    סגור
  • סתם ספין תקשורתי
    מנו 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם רק עושים גלים כי זה לא יוכל לעבור בחיים בבגצ.שהממשלה תעזור לשוכרים.ואחכ לבעלי המשכנתאות.וכנראה שלהביא הצעות זה הכי קל היום.ומאיפה יבוא הכסף
    סגור
  • 55.
    ביוקרטיה - אסור שתכשיל
    יהודה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "שוכר שפרנסתו נפגעה עקב המשבר ויכול להוכיח זאת." למה צריך להוכיח זאת? שוב ביוקרטיה חשוב זכאים לא יקבלו אגורה אחת. ממחיץ ליישם את החוק גם לגבי עצמאיים נכסים מסחריים.
    סגור
  • 54.
    כסיף,,דואג לחברים שלו הערבים,,זה לא יעבור (ל"ת)
    אבי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 53.
    כסף לשוכרים
    אחד העם 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חשבתי לתומי שהח"כ הקומניסט יציע שמשכורתם של חברי הכנסת תקוצץ ב20 אחוז ,לפנסיונרים שמקבלים 25000 שח ומעלה יקוצץ הביטוח הלאומי , והכסף יועבר לשוכרים מובטלים . הצעת החוק מזכירה לי את הצעת החוק דירה שלישית של הבולשביק ח"כ לשעבר רועי פולקמן
    סגור
  • הקפאת שכר דירה
    משכירה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד הצעה "חכמה" שתגרום לבעיות ובלגן אפשר להתחשב ולתת הנחה, המשכיר נושא בהוצאות תחזוקה ושיפוצים ורבים, ומשלמים מיסים. לרבים ההשכרה היא הפנסיה שלהם והכנסה יחידה. קודם שיורידו גובה משכורות לחברי הכנסת ולשרים הרבים שיתווספו עכשיו. ומה בדבר החזקת הוילה של נתניהו והמטוס של נתניהו ואחזקת דירת הוריו?
    סגור
  • הקפאת שכר דירה
    משכירה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד הצעה "חכמה" שתגרום לבלגן ובעיות מי שיכול יתו הנחה לדייר, גם המשכיר צריך לחיות ולשלם הוצאות תחזוקה ושיפוצים. וגם משלם מס הכנסה שתורם למדינה. קודם שיורידו את שכרם של חברי הכנסת והשרים הרבים שיתווספו עכשיו שישקיעו בלשכות החדשות שישקיעו.
    סגור
  • 52.
    על מה ההתלהמות
    חיננית 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לא הבנתי על מה ההתלהמות של המגיבים. אף אחד לא אמר שהמשכירים יפגעו!! קצת חמלה לאנשים שגרים בשכירות במדינה שלא מאפשרת לרכוש דירה. אף אחד לא רוצה לגור בשכר דירה.
    סגור
  • שהשוכרים יתנהלו מול המדינה ולא בעל הנכס
    מני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואז ניראה אותך וכמותך
    סגור
  • 51.
    עופר כסיף ומרעיו
    שפוי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראשית עופר כסיף אתה לא רלוונטי יותר.סתם אוכל חינם ב.שיפצו ישירות את השוכרים עלפי מדד הכנסה.למה כל הסרבולציה. ג.איך זה עומד במבחן מבחינה משפטית שהרי יש חוזה התקשרות בין השוכר למשכיר? ד.מהיכן המדינה תשלם עוד מליארדי שקלים אם בכלל? ה.מה עם זכות הקניין? ו.הצעה הזויה מאנשים הזויים ראשית
    סגור
  • 50.
    כלומניקים שמעלים לעצמם את השכר כל שני וחמישי
    פנטושית 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש משמח אותי שחבורת המושחתים שמעלים לעצמם את השכר כל שני וחמישי יפקיעו מאחרים את ההכנסות שלהם מרכושם הפרטי !
    סגור
  • 49.
    שוכר שקשה לו יפנה לקרן ....עמידר וחלמיש יוותרו
    ברקו מכאל 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוכר שקשה לו יפנה לקרן ...לגבי שוכרים של עמידר או חברות ממשלתיות ...לשיקולכם ...אולי לוותר...משכיר פרטי לא יעמוד בזה ..מי שקשה לו יכול לפנות וללכת לגור אם ההורים ..תיהיו הגיונים מחר תבקשו לוותר על חשמל ומים ואוכל בסופר ...מה קורה ...או כל 3 משפחות יחד
    סגור
  • 48.
    לענות בבקשה
    אריק 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ששילם כבר שכד יחזירו לו?
    סגור
  • 47.
    מה עם שכירות לעסקים?
    Mt 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם שכירות לחנויות ולמבנים . שם בעלי העסקים משלמים עשרות אלפים שכירות אבל לא עובדים.?? למה שוב לא מדברים על העסקים והעצמאים??
    סגור
  • 46.
    מה ההבדל בין שכירות למשכנתא?? אה בבנקים אסור לגעת (ל"ת)
    אני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    אנשים ששנתין היו בחופשה בתשלום פוגעים שוב הפרנסה של אנש
    עופרה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כרגיל אין שכל אין דאגות. שנתיים מקבלים משכורות בלי לעשות כלום אז זה החוק הראשון? למה להרשות אנרכיה? אולי שיעצרו תשלומים לחברי כנסת אלא אם יוכיחו שאין להם ממה להתקיים? רוצים לעזור לשוטרים? תנו להם מענק בגובה השכר דירה. מה יעשה מי ששכר הדירה משלם לו משכנתא? בית אבות? פנסיה?
    סגור
  • 44.
    ומה עם משכנתא?
    עופרה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש בעלי דירות שמשלמים את המשכנתא מתלשומי השכירות . למה שוכר עדיף על אזרח רגיל שמשלם משכנתא? שהמדינה תממן גם את זה. או שכרגיל מול בנקים אף אחד לא מתמודד, יותר קל לפגוע באזרח רגיל.
    סגור
  • 43.
    ומאיפה מגיע הכסף ל"מדינה"?
    אין צדק בעולם 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי זה מאזרחים שחסכו פרוטה לפרוטה ולא חיו מעל הפופיק
    סגור
  • 42.
    פטור לתשלומי משכנתא
    מרים 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם פטור לבעלי משכנתאות שאיבדו את עבודתם
    סגור
  • 41.
    נושא קורת גג
    נעמי עליזה 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשלם לשוכרים שמגרדים כל השנה - כסף...לשלם שכירות ליחידות דירות עלובות כי דירות ראויות עולות מעל 3.000 ש"ח ואנשים שנהיו נכים ונפגעו מהוצאת לפועל והמדינה לא אמורים לשלם מהקצבה העלובה שכירות מה שעד שאתה זכאי לקצבה ולסיוע משרד השיכון לעזרה 770ש"ח בגלל בירוקרטיה ותנאים. אינך זכאי לדירה.!!! לתת לאנשים שנדפקו ישיאות את הכסף לשכירות ... גם ככה בעלי יחידות הדיור הלא חוקי מתעללים בך. צדק חברתי וקורת גג פותרת מלא בעיות אנשים מעל גיל 60 וותיקים נתנו למדינה מלא מגיע להם להם להנות מהילדים והנכדים. ..... קרונה באה לישר קו לעשות סדר ?? וסוף לעושק.!!! באהבה ??????????
    סגור
  • 40.
    עצמאים
    זיינ-דה -ברג 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים שלי משכירים ונענים למצוקה דוחים תשלומים למרות שלא חייבים , אנחנו בני אדם "יודעים מאיפה באנו ולאן אנו הולכים" , צריך לבוא לקראת
    סגור
  • 39.
    כמה יעלה מעון לממלא מקום רוה"מ?
    מנופחת 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהייה שכרם של 36 שרים? ועוד 16 עוזרי שרים? ומעון למ"מ רוה"מ????בבקשה שהמדינה הנדיבה שלנו תעזור לשוכרים אבל לא על גבם של בעלי הדירות . אפשר לפצות ישירות את השוכרים במקום לקחת מהמשכירים. "שר האוצר יקבע את גובה הפיצוי למשכיר"???? אפשר לפטור את השוכר מארנוננה, ממים , מחשמל, מנסיעה בתחבורה ציבורית, שכר לימוד באוניברסיטאות, תשלומים לביטוח לאומי, קופ"ח וכיוב'. גם 36 שרים ועוד 16 סגנים יכולים לתרום את משכורתם לטובת השוכרים. איזו זכות יש לשר האוצר לקבוע "גובה פיצוי" למי שמאפשר לזר להתגורר בדירתו הפרטית ! הדירות ישארו ריקות או מתפרקות ולא מתוחזקות. לעומת מעון למ"מ מקום רוה"מ שבודאי יהייה יקר להחריד.
    סגור
  • 38.
    שכר דירה
    פלוני 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הפנסיה שלנו וממה המשכירים יחיו איפה נשמע דבר כזה לא לשלם שכר דירה מי ישלם חשמל מים וארנונה אולי שחברי הכנסת יוותרו על ה5000ש' שקיבלו עכשיו תוספת ומה עם הממשלה המנופחת 500 ש' לפנסיונרים לא מספיקים אפילו לתרופות.
    סגור
  • 37.
    השכרת דירות
    אליהו 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמדינה תפצה את השוכרים ישירות
    סגור
  • 36.
    הלוואי שיעזרו לנו לא לשלם
    א.ל 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכיון שהכנסתינו היחידה נפגעה אין לנו איך לשלםשכר דירה ובכל הבית לא מוכן לעשות שום הנחה..אין לנו איך לשלם
    סגור
  • 35.
    ביטול משכנתא
    דינג דונג 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אולי גם חוק לביטול תשלום המשכנתא ? המדינה יכולה לסגור השתתפות מול הבנקים , החל מהמשבר פלוס 60 יום , המדינה תממן את המשכנתאות , זה הרבה יותר חשוב , הבנקים רק דוחים, לא מבטלים לא מותרים, אבל האם משהוא יעיז להציע חוק כזה ? חחחחח
    סגור
  • 34.
    בדיחה עצובה ופופוליסטית
    דינג דונג 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים השקיעו כספי פנסיה בנכס לימי זיקנה , הפופולסטים העלובים במקום להציע הצעה שהמדינה תממן לשוכרים סכום מסויים לפי קריטריון , מפילה את העול על האזרח , בדיחה עצובה ללא מחשבה עמוקה
    סגור
  • 33.
    ומה עם העצמאים?
    מיכל 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קיבלנו כלום בפועל רק הבטחות מהשיקרה גם פה, המשכירים לא יסקימו להחזיר את מה ששילמנו עד שהם יקבלו כסף מהמדינה, הרי משלמים שכירות עם צקים מראש והם פשוט מפקידים את הצקים. היחידים שירוויחו אלו המשכירים שיצליחו להוציא כסף גם מהשוכרים וגם מהמדינה. קיצר, תתמקדו בלתת את הכסף בפועל לעצמאים, לנכים, לכל מי שבחלת ואז יהיה להם כסף לשלם שכר דירה, לא יותר הגיוני???
    סגור
  • 32.
    חברי כנסת
    ריקי 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נטולי מח...
    סגור
  • 31.
    חכים דבילים זה יגרום לנזק יותר גדול. ואין לי דירה להשכ
    עו"ד למיסים 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יגמור על המדינה . שבעלי הדירות יתנו גרייס לשוכרים זה עדיף
    סגור
  • 30.
    ..
    שרון יעקב 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחיים לא יעבור חוק דבילי כזה.. מי שרוצה לחוקק חוק כזה שהוא ישלם למשכירים
    סגור
  • 29.
    ..
    שרון 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר כנסת דבילי.. יש אנשים שוכרים וגם משלמים משכנתא.. מי אמור לשלם את המשכנתא של השוכר?
    סגור
  • 28.
    השרים וחכ שיכנסו גם מתחת לאלונקה
    זיו 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    12 0
    להציע הצעות הכי קל, איך חכ והשרים יכולים לתת מעצמם למען פתרון
    סגור
  • פתור משכ"ד
    המלאך 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אלו הדיבילים שהעלו הצעה כל כך הזויה מטורללת ולא מעשית ??
    סגור
  • 27.
    העצמאיים
    האמיתי 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם עצמאיים שלא פותחים את העסק והמשכירים ממשיכים לקחת שכירות
    סגור
  • אם המדינה רוצה לעזור לשוכר שתםקיד לו בחשבון
    תומר 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חוצפה של מדינה זו
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    עדי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    סתם ספין
    רון 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עד שיסיימו לחוקק את הצעת החוק הזה יגמרו 4 קורונות
    סגור
  • 25.
    טוב מאד
    אמנון 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה יגרום להרמת מסך של כל אלה שמשכירים בשחור ואז הם יהיו שקופים מול רשויות המס המדינה רק תרויח מזה
    סגור
  • 24.
    זו הפנסיה שלי
    משכירה בת 64 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    11 4
    בעבר היה ניתן להוציא את כספי הפנסיה, וזה מה שעשיתי וקניתי דירה. שכר הדירה זה הפנסיה שלי, אין לי פנסיה אחרת. זה כמו להגיד למעסיקים לא לשלם משכורת לעובדים שממשיכים לעבוד. לאן הגענו?
    סגור
  • רשום שהמדינה תשלם למשכרים (ל"ת)
    מוטי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    שוכרים ? שיוותרו על הפנסיות הממשל ת יות (ל"ת)
    ארמגדון 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 22.
    חחח חברי כנסת דבילים
    יוחנן המטביל 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    8 1
    המשכירים משלמים משכנתא או מתקיימים משכר הדירה כפנסייה. אז מדוע שהמשכיר ירדוף אחרי האסף? שהשוכר יציג למדינה חוזה שכירות ויקבל כסף מהמדינה איך שלא תסתכל על זה זו הצעה מטופשת של חבר כנסת הזוי נתחיל עם ויתור על שכר חברי הכנסת. הרי כבר שנה וחצי הם מגרבצים
    סגור
  • מקבלי פנסיה מהצבא שכם עובדים וגם עובדי המדינה
    מור 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברי הכנסת טכל הפנסיונריים של הצבא שהם גם עובדים כי יצאו לפנסיה בגיל 45 וחברי הכנסת 30%פחות במשכורת...חבר הכנסת מהרשימה המשותפת...יש לך מה ללמוד...את טירון עם החוקים ההזויים
    סגור
  • החלטה חסרת חשיבה
    דינג דונג 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שאתה צודק, במקום שהמדינה תשתתף עם הנפגע , היא תיצר עוד נפגעים , אנשים מבוגרים שכספי הפנסיה הושקעו בדירה , גם כך ראינו אך הפקירו את הזקנים,מאיר אריאל כתב " מי שנדפק פעם אחת , כבר לא יכול להיגמל מזה " חבל על הזקנים
    סגור
  • 21.
    הרבה מממנים בית אבות משכר דירה
    ארמגדון 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הצעת מטופשת חסרת אחריות
    סגור
  • 20.
    יש לי הצעה יותר טובה
    מוטי 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    21 1
    להעביר את בעלות הדירה לשוכרים, כך תפטר בעיית התשלומים. זה ברוח הטמטום של אלה שמייצגים אותנו בכנסת
    סגור
  • גאוני! (ל"ת)
    ענת 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כבר בוצע בעבר- חוק הגנת הדייר
    איבי 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוק הגנת הדייר שחוקק בתקופת המנדט הפקיע בפועל את הדירות לטובת המשכירים שזכו לקבלם חזרה אחרי עשרות שנים תמורת תשלום עלוב
    סגור
  • 19.
    מה עם המדינה?
    I 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מדוע שהמדינה לא תעביר כסף עבור שכירות ישירות לשוכרים?
    סגור
  • עוד בירוקרטיה,עוד תביעות, עוד פקידות (ל"ת)
    אהרון 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    ומה אם המשכירים יוציאו את הדיירים.
    אזרחית 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וישאירו אותם ללא בית. לאחר שלא שילמו להם.ויעדיפו להוציא למכירה במחיר גבוה. או להשאיר את הדירה ריקה כי אין שוב ערבות שמישהו ישלם לך?
    סגור
  • 17.
    נוותר רק אם חברי הכנסת יעשו זאת.שנה מתבטלים בשכר
    יוני 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חבר צבועים. נראה את חברי הכנסת שלא עושים כלום שנה שלימה מוותרים על שכרם. שיחליטו לקצץ
    סגור
  • נאה דורש נאה מקיים
    שוקו 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין לשרים לגטימציה לחוקק חוק דרקונילהטיב עם השוכרים ולהרע למשכירים קודם שיוותרו על חלק משכרם
    סגור
  • 16.
    הצעת חוק
    איתן 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוואי
    סגור
  • 15.
    הצעה לא רלוונטית מה עם המשכירם וגם משכנתא זה שכירות לבנ (ל"ת)
    דוד 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 14.
    שכר דירה
    צביקה 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ייתכן ובאמת הקורונה דפקה להם את ההגיון והשכל, אם רוצים לשפות שישפו השוכרים בהתאם, או דיפטרו כל אחד מחובותיו מורטוריום לחובות.
    סגור
  • 13.
    מה עם חברי הכנסת
    אייל 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    6 2
    למה שלא יקצצו במשכורות שלהם לפניי הכל?זה בסדר להרוויח 45000 שח ולשים פס על כולם?היכן התקומה והדוגמא האישית??באלו הלכתם לבחור??!!
    סגור
  • בעל נכסים
    א.ל 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברור לפי תגובתך שאתה בעל דירה נוספת או יותר מה יש אם חודש אחד תקבל פחות.השכירים שנפגעו בקושי יכולים לקנות אוכל אין להם קצת התחשבות לא תזיק
    סגור
  • בזמן שאתה ביזבזת כספים אני בחרתי לחסוך ולרכוש דירה תפנה
    מיכאל 04/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למי שבחרת לכנסת שעממן לך מהמשכורת הנפוחת שלו ששווה השכרה של כ 10 דירות
    סגור
  • 12.
    כנראה שלהם אין מה להפסיד אז מה איכפת להם (ל"ת)
    אבי 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    שכר דירה
    שמואל 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז מה עכשיו רוצים להזיז את הבעיה מהשוכרים למשכירים מה הבלוף החדש הזה
    סגור
  • 10.
    ביטול שכירות
    אבי 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שכל ח"כ יבטל את משכורתו למשך 4 שנים
    סגור
  • הצעה מוומטמת
    מישהו 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשתי ואני פנסיונרים, נכים. השוכרים שלנו צעירים, בריאים, עובדים גם בתקופה הזאת ומשתכרים יפה. איזו סיבה יש בעולם, חוץ מהמח העקום של מעלי ההצעה, לפגוע באופן קשה בציבור המשכירים?!
    סגור
  • 9.
    צודק
    סהרה 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בעל משפחה פלוס ששה ילדים גר בדירה שכורה אם לא אשלם אהיה ברחוב.טוהר צודקת מאוד.לפני החוק,לפתור את הפלונטר.
    סגור
  • 8.
    חוק שמוק
    טוהר 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוק מצויין.אבל אם בעל הדירה יזרוק משפחה עם ילדים מי יהיה אחראי לטפל באותה משפחה.אז יש חוק .ויש משפחות ברחוב.ח"כ כסיף תשובה בבקשה!
    סגור
  • 7.
    למה לא פטור מארנונה מים וחשמל (ל"ת)
    בעל דירה 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 6.
    ביטול שכירות לדירים
    יעקב 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה חוק לא הגיוני ונותן פתח לדירים לא לשלם בכללובנוספ בתום חוזה לא נוכל לבקש מהם את התשלום וגם המדינה לא תשלם בזממן
    סגור
  • 5.
    למה נבחרי הציבור לוקים בטמטום ?
    נ.ש 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ומי החליט שהמשכיר נפגע פחות מהשוכר מהמצב הנכחי ?. ומי החליט שדמי השכירות אינם משמשים את המשכיר לתשלום משכנתא ומיסי ארנונה וכיו"ב. ומי החליט שזכות הממשלה להתערב בחוזה פרטי לטובת צד כלשהו? האם היא ערבה לקיום החוזה ככתבו וכלשונו? האם תהיה ערבה לגובה התשלום וביצועו בפועל ? עדיף היה לו חבורת המטומטמים הזו הייתה יוזמת הצעת חוק על ביטול הארנונה בחודשים אלו וכן על ביטול תשלומי החשמל והמים שבחודשים אלו אמורים להיות מסופקים חינם ע"ח המדינה שכן טובת האזרח דורשת זאת. ברור שבמבחן המציאות במידה והמדינה לא תהיה ערבה לתשלום החוק לא יעמוד במבחן בג"צ. השוכר שלי ואשתו משתכרים באופן שוטף גבוה בהרבה משכרי.
    סגור
  • 4.
    הצעה פופוליסטת קומונוסטית
    משה 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אם המדינה רוצה לעזור. שתשלם ישירות לשוכרים את השכר דירה. למה לערב את בעלי הבתים הפרטיים שזה רכושם הפרטי ך
    סגור
  • נכון. אם רוצים לעזור שישלמו במקומם.
    אזרחית 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה להעביר את הבעיה לשוכרים?
    סגור
  • 3.
    בעלי הדירות יקרסו
    לאון 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רוב בעלי הדירות שמושכרות הינם פנסיונים שזו הפנסיה שלהם או כאלה שלקחו משכנתא. מה הועילו חכמים בלהעביר בעיה מצד אחד לצד שני. באותה מידה כל ציבור המשכירים יפגע ולא יוכל לשלם משכנתא או לשרוד את החודש
    סגור
  • חוק גרוע
    בת 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום החוק הזה, שהמדינה תעביר סיוע לשוכרים.
    סגור
  • בעליהדירות
    דלי 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם מחזיקים את הדירות תיקונים והרבה טיפול השכרת דירה זאת התחייבות גדולה מאוד והרבה פעמים לדיריים בכלל לא איכפת .זאתבטשב למדינהשחטשבת שכך ייעשה לבעלי דירות שלרוב חיים מהשכרתם
    סגור
  • 2.
    מה עם בעלי הדירה מדוע הם לא נחשבים?
    אזרחית 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הם השקיעו את כספם ולקחו משכנתאות. מדוע הם צריכים לספוג? אף אחד לא אמר להם שמשהו לא ישלם להם. למה בכלל שימשיכו להשכיר? עדיף להם להשאיר דירות ריקות. גם ככה לא משלמים , והדירה רק עוברת בלאי. גם בעלי הדירות השקיעו ומגיע להם. למה הם צריכים לתת חינם? בטח גם מצבם קשה.
    סגור
  • הבנתי טוב מאוד. לא דואגים למשכירים. (ל"ת)
    אזרחית 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הם קיבלו להקפיא את המשכנתא
    שלומי 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יש להם את האופציה למי שרוצה לשוכרים אין אופציה להקפיא תשלומים
    סגור
  • הקפאה אינה ביטול או הפחתה
    דינג דונג 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ישלמו 3 חודשים , אבל ישלמו עד השקל האחרון כולל ריבית והצמדה , ביטול ומחיקת משכנתא ל 3 חודשים , למי יש אומץ מול הבנקים ,,,חחחחח
    סגור
  • שכירות
    מ 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם שבעלי המשכורת הכפולה משכורת ועוד פנסיה כמו יעלון ומיקי לוי ואשכנזי וגנץ ועוד רבים וטובים כמותם יפסיקו לגנוב את הקופה הציבורית ואז ישאר כסף לשוכרים
    סגור
  • לא הבנת כלום! (ל"ת)
    שלומי 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ובעלי דירות שחייבים במשכנתא?
    אסון 04/2020/21
    הגב לתגובה זו
    8 1
    דיירים בשכירות יפגעו? ומה עם בעלי דירות שחייבים לשלם משכנתא של אלפי שקלים בחודש? אפילו אם מקבלים דחייה של תשלומי המתכנתא לכמה חודשים, אין בכך משום וויתור של הבנקים על תשלומי המשכנתא. הבנקים רק דוחים את התשלומים ובעל הדירה חייב לשלמם גם אם באיחור. המדינה תממן? בכמה? שליש מעלות שכר הדירה? חצי? תוך כמה זמן? ומה עם בעלי דירות שבגלל החלטה של פקידים לא יקבלו תמיכה ממשלתית? יפסידו את בתיהם?
    סגור
  • טמטום
    אורן 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עצמאי שלא עוזרים לו בכלום ויש לי דירה שאני קניתי לפנסיה שלי משלם משכנתא והיא מושכרת כנגד מה הטמטום הזה הבנק יוותר לי גם על המשכנתא לא דחייה ויתור? תוריד בשכר שלך קודם תשמש דוגמא חתיכת מנוול תחיה 4000 שח אני חי בנתיים מ ?
    סגור