כסף וצרכנות

פרטנר תציע מינוי לנטפליקס כלול בחבילה במחיר מיוחד

אחרי שעד כה לקוחות החברה שילמו בנפרד עבור השירותים של ענקית הסטרימינג, כעת יוכלו לחסוך את ההרשמה - וגם כמה שקלים בחודש. עוד מודיעים בחברה כי יחדלו את המנהג שמעצבן לא מעט לקוחות משלמים
מערכת אייס | 
צפייה בטלוויזיה (צילום pixabay)
פרטנר משיקה חבילה חדשה הכוללת מינוי לנטפליקס. עד כה לקוחות החברה שילמו בנפרד על השירות של החברה ועל ספריית התוכן של ענקית הסטרימינג, אליה היו צריכים להירשם בעצמם. כעת יוכלו לחסוך את ההרשמה וכמו כן לחסוך כמה שקלים מדי חודש.
חבילת הבסיס הכוללת את שירות פרטנר TV והמינוי לנטפליקס תוצע ב-99 שקלים לחודש עם התקנה בחינם, ותכנית הטריפל (פרטנר TV, ספק ותשתית אינטרנט וקו טלפון ביתי) בשילוב נטפליקס תעלה 189 שקלים. בנוסף, במסגרת מבצע השקה, יוצע הטריפל המשולב החדש ב-99 שקלים עבור החודשיים הראשונים. בשתי התכניות יקבלו הלקוחות ממיר 4K ללא תשלום נוסף.
מדובר בחיסכון חודשי של 2.90 שקלים בחודש, היות ומינוי לנטפליקס עולה 32.90 שקלים, וחבילת הבסיס של פרטנר TV מוצעת כיום ב-69.90 שקלים. עבור מנויי נטפליקס שמשלמים כיום 46.90 שקלים על האפשרות לצפות בתכני השירות בשני מכשירים במקביל, החיסכון גדול יותר ומגיע ל-16.90 שקלים בחודש.
קראו עוד ב-ice
כמו כן בפרטנר מודיעים כי מעתה תעריפי חבילות הטלוויזיה החדשות של החברה לא יעודכנו באופן אוטומטי אחרי שנה, ומציעים עבור כל ממיר 4K נוסף, מעבר לזה הראשון, תשלום של 15 שקלים, במקום 29 שקלים קודם לכן.
במסגרת שיתופי הפעולה של המתחרות, סלקום TV ו-HOT עם נטפליקס, השתיים התקינו מראש בממירים שלהן את האפליקציה של שירות הסטרימינג. לצד זאת לקוחות HOT יכולים לראות בחשבונית אחת את החיוב עבור שירותי החברה והמינוי לנטפליקס. ואולם, פרטנר הם הראשונים להציע מינוי לנטפליקס בעלות מיוחדת וללא הרשמה מראש, כשנותר לראות אם המתחרות תגענה בהמשך לסיכומים דומים מול ענקית הסטרימינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה