כסף וצרכנות

צריכים מענק, אבל גם עצה: בנק לאומי ושכ"ל יסייעו לעסקים קטנים להתפתח

בצל המציאות העסקית המשתנה עקב הקורונה, מיזם חדש יעזור לעסקים קטנים להיכנס לעולם הדיגיטל. יועצי פיתוח עסקי, אנשי שיווק ומיתוג, מומחים בניהול ורואי חשבון יועמדו לרשות בעלי העסקים
מערכת אייס | 
בנק לאומי (צילום ויקיפדיה)
מתווי הסיוע של המדינה אולי יקלו על המצוקה התזרימית של העסקים הקטנים, אבל רבים מהם עדיין זקוקים להכוונה במציאות העסקית המשתנה בצל הקורונה – צורך שכעת מנסה קבוצת שכ"ל לענות עליו לצד בנק לאומי. מיזם משותף של השניים שהושק השבוע יספק לעסקים קטנים שחווים ירידה בהכנסות שירותי ייעוץ עסקיים ופיננסים, כשהשירות ינתן בחינם ללקוחות לאומי ובעלות סמלית ללקוחות שאר הבנקים.
העסקים יוכלו לקבל ייעוץ באשר להרחבת הפעילות בדיגיטל בימים אלה של חידוש ההגבלות. בין השאר יסייעו להם בפתיחת חנות און ליין, הקמת עמוד נחיתה ברשת, הרצת קמפיין ממומן ברשתות החברתיות והפקת כרטיס ביקור דיגיטלי ועוד.
עוד יועמדו לרשות בעלי העסקים הרצאות מצולמות של יועצים בתחום הפיננסי, עמם יוכלו גם לקבוע פגישות אישיות. כמו כן יוכלו בעלי העסקים להיוועץ ביועצים לפיתוח עסקי, מומחי שיווק ומיתוג, פרסומאים, רואי חשבון, יועצי מכירות ומומחים בניהול.
 
קראו עוד ב-ice
מחקר של AppsVillage מצא לאחרונה כי העסקים הקטנים נשרכים מאחור בכל הקשור לעולם הדיגיטל. למחציתם, כך עולה מהסקר, אין כלל הכנסות מפעילות אונליין, ו-68% מהם לא משקיע בקידום ממומן ברשת. זאת, על אף ש-81% אכן נוכחים ברשת באמצעות לפחות אחד מהכלים הבאים: דף פייסבוק, חשבון אינסטגרם, אתר אינטרנט, וואטס אפ עסקי או אפליקציה.
קבוצת שכ״ל עוסקת במתן פתרונות פיננסיים, במתן הלוואות בתנאים נוחים למאות אלפי עסקים קטנים בישראל.  מטרת שיתוף הפעולה החדש עם בנק הלאומי הינו  יצירת קהילה בעלת ערך מוסף שתסייע  לעסקים לא רק במישור הכלכלי באופן ישיר אלא גם לשדרג אותם ברמה המקצועית.
רפי גמיש, מייסד קבוצת שכ"ל: "תקופת הקורונה העמידה את העסקים הקטנים במצב מורכב ביותר וכעת הם צריכים את כל העזרה שניתן לתת על מנת להחיות ולשמור על העסק, מדובר בכלכלתם של עשרות אלפים. אני גאה בהירתמות למענם ומאמין כי בתקופה זו הכרחי לתת להם מענה. אני מודה לבנק לאומי שנתנו חסות למיזם החשוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה