כסף וצרכנות

הפקת לקחים: רשתות השיווק נערכות להסתערות צרכנים מחשש לסגר בחגים

לקראת החלטת הממשלה על הגבלות נוספות ולקראת העומס של חגי תשרי, ברשתות יתגברו עובדים, יפתחו סניפים נוספים וירחיבו את שעות הפעילות. שופרסל תתגבר סניפים בשבעה יישובים, יינות ביתן תכפיל את מספר הסניפים במוצאי שבת, ובמחסני השוק יפתחו 80% מהסניפים לעומת כ-30% בדרך כלל
מערכת ice | 
סופר (צילום pixabay)
לקראת החלטת הממשלה על הגבלות נוספות, ובהן האפשרות לסגר כללי, ובשל הקרבה לחגי תשרי, ברשתות השיווק נערכים לקראת הסתערות של צרכנים - כפי שחוו בגל הראשון של התפרצות הקורונה בחודשים מרץ ואפריל. 
רשת שופרסל צפויה לפתוח במוצ"ש כ-6-7 סניפים שבזמן שגרה לא נפתחים בזמן זה - באשדוד, נתניה, חיפה, בית שאן, פרדס חנה, חדרה ועמק חפר - כדי להקל על העומס הצפוי. כמו כן, בשל העומס הצפוי, רשת יינות ביתן תכפיל את מספר הסניפים שפועלים במוצאי שבת ל-20 סניפים.
בשופרסל כבר הספיקו לדווח על עומסים, ובאתר החברה נכתב: "בעקבות גידול בביקוש לשירותי האונליין בתחום המזון והפנאי יש בימים האחרונים עלייה משמעותית בפניות לשירות הלקוחות. אנו מודעים לכך שישנם עיכובים במענה, בעקבות ריבוי הפניות. עושים את כל המאמצים על מנת להגיע לכולם ולחזור ולתת שירות במהירות ובקלות". 
רשת ויקטורי הודיעה כי היא עובדת במוצ"ש כרגיל  מחסני השוק יפתחו 80% מסניפי הרשת לעומת כ-30% בדרך כלל. גם רשת יינות ביתן נערכת ותפתח במוצ"ש למעלה מ-20 סניפים ברחבי הארץ: שני סניפים בבית שמש, שני סניפים באשדוד, אשקלון, ערד, קרית אתא, אלעד עילית, פ"ת, הקיריון, קניון גבעתיים, ראשון לציון, רמלה, מודיעין, רחובות, ראש העין, כפר סבא, בית שאן, מעלות, אור עקיבא, נתניה, מעלה אדומים.
כזכור, בגל הקורונה הראשון הישראלים הסתערו על המדפים. במשך תקופה של מספר שבועות נצפו ברשתות השיווק ברחבי הארץ תורי ענק, ובין היתר נרשמו מחסורים בנייר טואלט ובביצים. נראה שהפעם הרשתות הפיקו לקחים, והן נערכות בהתאם לקראת העומס הכפול - של הקניות לקראת החגים ושל סגר פוטנציאלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה