כסף וצרכנות

מכוני הכושר מסרבים לבטל או להקפיא לכם את המנוי? המועצה לצרכנות מציעה פתרון

לא מוכנים לזכות אתכם? שני נוסחים למכתבים להורדה שניתן להוריד באתר 'המועצה הישראלית לצרכנות', עבור בקשת ביטול והחזר כספי או בקשה להקפאת המנוי עומדים לרשות המנויים
כפיר אדר | 
חדר כושר (צילום unsplash)
במועצה הישראלית לצרכנות התקבלו תלונות רבות של צרכנים שרכשו מנוי לחדר כושר אולם אינם יכולים לנצל את המנוי שכן חדר הכושר נסגר זמנית בהוראת הממשלה עקב משבר נגיף הקורונה. הצרכנים התלוננו על כך שכל פנייה לחדרי הכושר בבקשה לביטול או הקפאת המנוי לא נענתה או סורבה.
על פי עמדת המועצה לצרכנות, החלטת הממשלה להשבית את תרבות הפנאי, לרבות חדרי כושר, בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, משנה את תנאי החוזה שבין הצדדים באופן יסודי ומקימה לצרכנים "טענת סיכול. בהתאם, במצב זה לא ניתן לדרוש מהצרכנים לשאת בתשלומים בתקופת ההשבתה שכן בשל הנסיבות החדשות והבלתי צפויות לא ניתן לקיים את החוזה כפי שהוסכם".
לפיכך, המחלקה המשפטית של המועצה לצרכנות מפרסמת שני נוסחי מכתבים להורדה שאותם ניתן להוריד באתר 'המועצה הישראלית לצרכנות', למלא ולשלוח להנהלת חדרי הכושר. לרשות המנויים עומדים שני נוסחי מכתבים: בקשת ביטול והחזר כספי או בקשה להקפאת המנוי.
כמו כן, המחלקה המשפטית של המועצה לצרכנות מפרסמת נוסח מכתב לשליחה לחברת האשראי בדרישה להפסקת תשלומים לבית עסק בשל כשל תמורה במקרים בהם החברה נסגרה והפסיקה לספק שירות ללקוחותיה. מקרה זה הינו הפרה יסודית וכשל תמורה וזכותכם לדרוש את הפסקת התשלומים העתידיים לאלתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה