כסף וצרכנות

בלאק פריידיי מטורף לישראלים באתרים בינ"ל: רכישות בכ-67 מיליון שקל

חברת האשראי כאל דיווחה על עלייה של 20% לעומת אשתקד בקניות מחו"ל, כאשר היקף הרכישות הגבוה נרשם בין השעות 15:00-16:00 ו-18:00-19:00 בהן קצב הרכישות עמד על כ-90 אלף שקל לדקה וכ-1,500 שקל לשנייה
כפיר אדר | 
רכישות אונליין (צילום pixabay)
אחרי התחלה מעט חלשה, הגולשים הישראלים באתרי הסחר המקוונים הבינלאומיים סיכמו בלאק פריידיי פשוט מטורף, כך עולה מנתוני חברת האשראי כאל, כאשר סך רכישות הישראלים באתרים בינלאומיים הסתכמו בכ-67 מיליון שקל, גידול של 20% לעומת אשתקד.
היקף הרכישות הגבוה נרשם בין השעות 15:00-16:00 ו-18:00-19:00 בהן קצב הרכישות עמד על כ-90 אלף שקל לדקה וכ-1,500 שקל לשנייה. מחזור העסקאות באתרי אופנה גדל פי 2.3, גידול של 130% לעומת אשתקד. אתרי בריאות ומזון פי 1.5, גידול של 51%, גידול של 8% באתרי גאדג'טים וירידה של 20% בקניונים הוירטואליים לעומת אשתקד.
גיל הרוכש החציוני, באתרים בינלאומיים ב-בלאק פריידיי, עמד על 39 במהלך חודש נובמבר 2020 – הישראלים חצו את רף מיליארד השקלים ברכישות אונליין, כאשר 4 מתוך 10 ישראלים רכשו באונליין בחודש נובמבר והיקף הרוכשים הישראלים באונליין גדל ב-37% לעומת אשתקד. היקף הרוכשים הישראלים באתרים ישראליים גדל פי 2 לעומת אשתקד. סל הקניות החודשי הממוצע לאדם באונליין עמד על כ-500 שקל, גידול של 7% לעומת נובמבר אשתקד.
לאורך נובמבר, ענף האופנה בלט בצמיחה חדה ומשמעותית באונליין, הן באתרים ישראליים והן בבינלאומיים. ענף המחשבים והגאדג'טים באתרים הישראליים הציג השנה עלייה מרשימה בהשוואה לנובמבר אשתקד, ואילו באתרים הבינלאומיים, הקניונים הוירטואליים, המציעים ללקוח הישראלי היצע רחב של מוצרים, היו אלו שהיוו את נתח הרכישות הגדול מבין הענפים המובילים.
איתי חזן, ראש מערך דאטה ודיגיטל של כאל, אמר: "הישראלים שרוכשים באונליין ממשיכים לשבור גם השנה שיאי מכירות של חג הקניות בלאק פריידיי. השנה, יותר מתמיד, אנו עדים להיערכות מוקדמת של הרבה מאוד לקוחות בדרך של צבירת קופונים והשוואות מחירים טרם הקנייה. נקודה זו ממחישה יותר מכל את המשך המגמה של התפתחות לקוח האונליין כצרכן חכם, מדויק ואחראי. משבר הקורונה רק העצים והגביר את מגמה זו, אשר הופכת את הצרכן הישראלי ללקוח אונליין מתוחכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה