כסף וצרכנות

לא עוצרת: ספוטיפיי משיקה פיצ'ר חדש

רק אתמול ענקית הסטרימינג פרסמה את נתוני ההאזנה המובילים שלה, וכעת היא מוציאה גם פיצ'ירים חדשים לחווית המשתמש. בין היתר: סיכום שנה אישי של כל אחד, חידונים ותגיות
מערכת ice | 
ספוטיפיי (צילום freepik)
ענקית הסטרימינג העולמית, ספוטיפיי מפרסמת היום (רביעי), את חווית סיכום השנה של כל אחד ואחת מהמשתמשים שלה. כל משתמש יוכל לגלות את דפוסי ההאזנות האישיים שלו, האמנים האהובים עליו ביותר, ז׳אנרים מוזיקליים מועדפים, ופודקאסטים שהגדירו את חווית ההאזנה שלו בשנת 2020. 
המשתמשים יוכלו גם להנות מפיצ׳רים חדשים, ביניהם: חידונים, בהם כל אחד יוכל לנחש מי הם האמנים המובילים ואפילו איזה עשור מוזיקלי היה הכי מושמע השנה. בנוסף, המשתמשים יוכלו לבחון את הרגלי האזנה שלהם לפודקאסטים, כולל כמה דקות האזינו כל משתמשי ספוטיפיי בממוצע, לפודקאסטים הפופולריים בעולם.
פיצ'ר נוסף שיתווסף לאפליקציה הוא תגיות, למשתמשי הפרימיום. ישנם שלושה תגים מרכזיים: tastemaker - משתמש שקיבל עוקבים רבים לפלייליסטים שלו, Pioneer - משתמש שהאזין לשיר לפני שקיבל 50 אלף השמעות בספוטיפיי והתגית האחרונה היא ,Collector - למשתמש שהוסיף שירים רבים לפלייליסט שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה