כסף וצרכנות

70 שנה לאחר שהושק לראשונה: קטלוג איקאה בכל רחבי העולם מסיים את פעולתו

אחד הפריטים האייקונים בעולם הצרכנות, בוודאי שבענף הריהוט, מגיע לקיצו. ענקית הרהיטים השבדית הודיעה כי קטלוג ספטמבר היה האחרון בגרסה מודפסת ואלקטרונית. מנכ"ל החברה: "אנחנו לא מתחילים מאפס"
כפיר אדר | 
קטלוג איקאה (צילום UNSPLASH)
לא רק בישראל. איקאה העולמית הודיעה ביממה האחרונה, כי לאחר 70 שנות פעילות, קטלוג איקאה שהופץ בחודש ספטמבר שעבר, היה הלכה למעשה הקטלוג האחרון של הרשת השבדית, הן בגרסתו המודפסת והן בגרסתו האלקטרונית.
לקטלוג של ענקית הרהיטים השבדית יש מורשת מפוארת. עם השנים הוא הפך לאמצעי פרסום אייקוני ואהוב, ושימש גורם הצלחה חשוב עבור איקאה במתן השראה לאנשים רבים ברחבי העולם, באמצעות הצעת פתרונות ומוצרי ריהוט לבית.
במהלך השנים, איקאה הפכה לדיגיטלית ונגישה יותר, תוך שהיא מאמצת דרכים חדשות ליצירת קשר עם אנשים רבים יותר. התנהגות הלקוחות וצריכת המדיה השתנו, והפופולריות של הקטלוג פחתה. בהתאם, קיבלה איקאה העולמית את ההחלטה לסיים בכבוד את המורשת של קטלוג איקאה ולהתחדש.
"אנחנו לא מתחילים מאפס. שינינו היבטים רבים באינטראקציה עם הלקוחות שלנו, ואנו ממשיכים לעמול כדי למצוא דרכים חדשות להעצים את הידע, המוצרים והפתרונות הייחודיים של IKEA לבית, בדרכים, ערוצים ופורמטים חדשים", אומר קונרד גרוס, מנכ"ל Inter IKEA Systems B.V.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה