כסף וצרכנות

Airbnb ביטלה הזמנות בוושינגטון: חשש ממפגינים חמושים במהלך השבעת ביידן

רשויות החוק חוששות מהתלקחות נוספת של מפגינים חמושים מהימין הקיצוני שינסו לשבש את ההשבעה של ביידן, וקראו לאזרחים שלא להגיע לוושינגטון. בחברת Airbnb ביטלו את כל ההזמנות והחלו לנטר לקוחות שלקחו חלק במהומות שבוע שעבר
יהודה לוינגר |  1
ג'ו ביידן (צילום פייסבוק/ג'ו ביידן, unsplash)
הרשויות בארה"ב מתחילות לסגור על וושינגטון לקראת השבעת ג'ו ביידן לנשיאות ביום רביעי שבוע הבא, וביקשו מאנשים שאינם גרים באיזור להתרחק. בתוך כך, ה-FBI הוציא אזהרה מסכנה של הפגנות חמושים ברחבי ארה"ב, לאחר שתומכי טראמפ וקבוצות מהימין הקיצוני קראו להפגין על 'גניבת הבחירות' לפני שביידן יושבע.
באייר בי אנד בי (Airbnb) נשמעו להוראות הרשויות וחסמו את כל ההזמנות לוושינגטון והסביבה בשבוע הבא, ואף ביטלו הזמנות קיימות. בחברה מסרו כי הם מודעים לדיווחים על אפשרויות למפגינים חמושים שינסו לשבש את ההשבעה. 
בחברה אף מסרו כי הם פועלים לבדיקה שקבוצות מהימין הקיצוני אינם משתמשות באתר שלה כדי להתקרב לאיזור וכי משבוע שעבר היא מנסה לזהות ולנטר לקוחות שהשתתפו במהומות בקפיטול בסוף השבוע האחרון: "זיהינו אנשים רבים הקשורים לקבוצות שנאה ידועות או שהיו מעורבים בפעילות פלילית בקפיטול, והם נאסרו לשימוש בפלטפורמה של Airbnb", כלשון הודעת החברה.
לאחר המהומות בקפיטול בהם נהרגו חמישה בני אדם, הרשויות חוששות מהתלקחות נוספת סביב השבעת ביידן, ומספר מחוקקים אף אמרו כי הם חוששים לחייהם. ברשויות הפדרליות בארה"ב ביקשו מאזרחים שלא לנסוע לבירה במהלך השבוע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם מפכדים כי על ראש הגנב בוער הכובע (ל"ת)
    י ,ד 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור