כסף וצרכנות

חולדאי: "אפתח את התרבות לכל מי שהתחסן", טרופר עקץ: "מקווה שלא לצרכי בחירות"

מתכונן לבחירות. דבריו של רון חולדאי הביאו לביקורות קשות לאחר שהצהיר כי יפתח בעוד כמה ימים את מוסדות התרבות בתל אביב לכל מי שקיבל שני חיסונים. משרד הבריאות: "עושה פוליטיקה על חשבון בריאות הציבור"
יהודה לוינגר |  3
רון חולדאי, חילי טרופר (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, ויקיפדיה)
יו"ר מפלגת הישראלים, רון חולדאי, הודיע הבוקר (ראשון) כי יפתח את כל מוסדות התרבות בתל אביב לכל מי שקיבל שני חיסונים, וקיבל ביקורות ממשרד הבריאות ושר התרבות חילי טרופר.
על פי הצהרת חולדאי, שמכהן כראש עיריית תל אביב-יפו, כבר בתחילת פברואר ייפתחו מוסדות התרבות למתחסנים: "לא נחכה לממשלה של ביבי-גנץ שלא יודעת לנהל כלום. אצלנו זה מעשים ולא דיבורים. ככה באמת חוזרים לחיים ולא רק עוסקים במסיבות עיתונאים", כתב חולדאי.
במשרד הבריאות תקפו את החלטתו של חולדאי, ובתגובה לדבריו בתכנית של קלמן וליבסקינד מסרו כי "הוא עושה פוליטיקה על חשבון בריאות הציבור. ההפקרות שלו – שהתחילה בחלוקת חיסונים בניגוד להחלטת ועדת התיעדופים, וממשיכה בפתיחת מקומות באופן מסוכן – היא שערורייתית וצריכה להדליק נורת אזהרה לכל אזרח".
גם שר התרבות חילי טרופר עקץ את דבריו של חולדאי שמטרתה לגרוף מנדטים: "אני שמח על כל דמות ציבורית נוספת שבוחרת להעלות על נס את חשיבות התרבות, אך מוטב שזה לא יהיה לצרכי בחירות אלא מתוך תפיסה אחראית  ואמיתית. כשמדובר בממלכתיות ובבריאות, אני מציע לכולם להניח את הפופוליזם בצד", כתב טרופר.
לדבריו: "כבר שבועות ארוכים בונה משרד התרבות יחד עם מנהלי מוסדות התרבות והיוצרים הישראלים את המתווה המסודר לפתיחת עולם התרבות, בתל אביב ובכל הארץ ואני שמח שכבר בתקופה הקרובה הוא יצא לפועל. כמעט מיותר לציין שזה יקרה רק בתיאום עם משרד הבריאות ותוך שמירה מוקפדת על הבריאות של המגיעים למופעים. נמשיך לעסוק בעשיה, בהזרמה של מאות מיליוני שקלים למוסדות התרבות, בפתיחה אחראית ובטוחה שלהם. כל מי שרוצה להיות חלק מהתהליך באופן רציני מוזמן בשמחה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טרופר בדיחה. ביי ביי מהפוליטיקה בקרוב (ל"ת)
    טל 01/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ואם החרדים היו רוצים ללמוד תורה מה רקובי הsmall
    צבועי השמאל 01/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שונאי האדם היו אומרים? כמה אפס חולדאי
    סגור
  • 1.
    מעולה.תפתח ותבדיק את כל מדינת ת"א וסמולניה.עוד כסיל
    שושקה 01/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרוצה להיות ראש ממשלה
    סגור