כסף וצרכנות

צפו: נתניהו וכץ מציגים את התכנית הכלכלית ליציאה מהמשבר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ מציגים הערב תכנית כלכלית חדשה, ממשכן הכנסת, בזמן שיריבם הפוליטי יישא הצהרה גם כן. בתוך כך, התנועה לאיכות השלטון דורשת לקבל את המידע המלא על תוכניות הסיוע הכלכליות בתקופת הקורונה

ארנולד נטייב |  1
נתניהו (צילום לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ יציגו הערב (ראשון), ב-18:00 בהצהרה מיוחדת ממשכן הכנסת, תוכנית כלכלית חדשה להזנקת כלכלת ישראל. גם גדעון סער צפוי לשאת הצהרה כלכלית, שעלולה להרוס לראש הממשלה את החגיגה. נתניהו וכ"ץ יציגו את התכנית הכלכלית למרות אזהרת היועמ"ש אביחי מנדלבליט כי כל החלטה תצטרך לעבור אישור משפטי מחשש לתעמולת בחירות.
בתוך כך, התנועה לאיכות השלטון הגישה עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים וביקשה מביהמ"ש להורות למשרד ראש הממשלה, למסור את המידע אודות תוכניות הסיוע הכלכליות בתקופת הקורונה. 
קודם לעתירה, לפני למעלה משמונה חודשים, הגישה התנועה לאיכות השלטון פניית חופש מידע למשרד ראש הממשלה וביקשה פרטי מידע שונים, כגון פרוטוקולי דיונים, מסמכים וחומרי רקע הנוגעים להחלטות הכלכליות שהתקבלו כחלק מההתמודדות עם המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה. 
מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: "לתכניות כלכליות אלה, ולהתנהלות הממשלתית בכלל בתקופת משבר הקורונה, השלכות כלכליות ברורות וארוכות-טווח על כלכלת ישראל ועל אזרחי ישראל אשר עתידים לממן, לדורות קדימה, את ההוצאות החריגות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי, מיצינו את השקרים, הטריקים והשטיקים שלך.
    רחמים ביטון 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתרכז במשפט ובלמצוא תחליפים הולמים לפוסיקט המושבת עבור הפרילנסר.
    סגור