כסף וצרכנות

קנדה-ישראל בוחנת רכישה של רכבים חשמליים עירוניים למתחם BLUE

הקבוצה שבבעלות איש העסקים ברק רוזן תבחן רכישה של כ-200 רכבים חשמליים עירוניים של סיטי טרספורמר למתחם הדגל BLUE שנבנה בגלילות. הפוטנציאל של העסקה כ-3 מיליון דולר תוך 3 שנים
מערכת ice | 
הדמיה של מתחם BLUE (צילום יחצ קנדה ישראל)
קנדה ישראל הכריזה היום (ראשון) על מהלך חדשני במסגרתו הודיעה על חתימת מזכר הבנות לבחינת הזמנה ושילוב של 200 כלי רכב חשמליים עירוניים זעירים, שפיתחה חברת סיטי טרנספורמר ל- BLUE פרויקט הנדל"ן  של הקבוצה שנבנה בגלילות.
כזכור, פרויקט BLUE המוערך בשווי של כ- 2.5 מיליארד שקל בשטח של כ- 150 אלף מ"ר ברוטו ויכלול בין היתר את המטה הבינלאומי של חברת WIX (כ- 3,500 עובדים) ומרכז מסחרי, הצפוי לארח כ- 20 אלף איש ביום לחוויית בילוי מתקדמת של ספורט, אורח חיים בריא, אופנה, לייפסטייל וקולינריה. במתחם יוקם פארק ציבורי ענק בשטח של כ- 15 דונם ומרפסת גג (ROOFTOP) שתשמש את קהילות הספורט לאימונים מגוונים כמו מתחם נינג'ה, קרוס פיט, קיר טיפוס וחדר כושר.
הרכישה תאפשר ללקוחות המתחם להשתמש ברכבים ותשפר את איכות הנהיגה. סיטי טרנספורמר פיתחה רכב חשמלי עירוני זעיר ראשון מסוגו שמסוגל לשנות את רוחבו בהתאם לצרכי החניה והנסיעה של הנהג, כאשר הנוסע ברכב מעוניין לחנות או לתמרן במרווח צר במיוחד, הרכב של סיטי-טרנספורמר מסוגל להצר עצמו עד לרוחב של 1 מטר, רוחב המאפשר לו לחנות בנוחות בחניה ברוחב חניית אופנוע, או להחנות 4 רכבים בשטח חניה של מכונית רגילה אחת – חיסכון של עד 75% בשטח החניה. 
ד"ר אסף פורמוזה, אחד ממייסדי ומנכ"ל סיטי-טרנספורמר אמר כי: "אנחנו נרגשים על שיתוף הפעולה הסינרגטי עם חברת קנדה-ישראל, שיאפשר לנו לספק לעשרות אלפי לקוחות המשרדים והמסחר פתרון ניידות ייחודי וחכם לתנועה וחניה קלים בעיר שטרם נראה בעולם. שירות אותו תעניק קנדה-ישראל כחלק משירותי הערך המוסף, שהיא מעמידה לרשות דיירי ועובדי הפרויקט. לקבוצת קנדה ישראל פריסה בינלאומית מרשימה, מתחמי מגורים, מסחר ועסקים בישראל וברחבי העולם, ויכולת להציע שירות ייחודי שחוסך זמן וכסף, כמו גם מעניק איכות חיים משמעותית ללקוחותיהם".
מהנהלת סיטי-טרנספורמר נמסר כי להערכתה, ההכנסות הפוטנציאליות מעסקה כזאת, באשר תיחתם, עשויות להגיע לכ- 3 מיליון דולר על פני כ-3 שנים, וכי הרכבים יהיו זמינים כשירות מנוהל בפרויקט מהמחצית השנייה של 2023.
ברק רוזן הבעלים של קבוצת קנדה-ישראל ובין המשקיעים האסטרטגים של סיטי טרנספורמר אמר כי: "לשיתוף הפעולה החדשני שלנו עם סיטי-טרנספורמר יש פוטנציאל להביא פתרון ייחודי ובעל ערך עצום לקהל בפרויקטים שלנו - רובם בערים מרכזיות בעולם. דור חדש של יכולת ניידות עירונית שמשלב את הייחודיות והחוזקות של שתי החברות יחד. האסטרטגיה שלנו – Better & Different באה גם כאן לידי ביטוי בשיתוף הפעולה הזה. מיזמי הנדל"ן הפרטי והמסחרי שלנו ידועים בעולם כחדשניים ופורצי דרך, והיתרונות של רכבי סיטי-טרנספורמר משתלבים בצורה מושלמת ותומכת באסטרטגיית החברה שלנו להעניק ללקוחות ולדיירים שלנו פתרון שאין שני לו לחיסכון בזמן וכסף בתנועה ירוקה, יעילה, זולה ומהירה ברחבי העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה