כסף וצרכנות

תום פרנץ בישל בהשקה של יקבי כרמל לבירה הטובה בגרמניה

ביקבי כרמל קיימו השבוע אירוע השקה מיוחד לשיווק הבירה הפופולארית בגרמניה קרומבאכר. מנכ"ל יקבי כרמל: "אנחנו מציעים ללקוחות משקאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר"
מערכת ice | 
יוסי אדרי סמנכל השיווק, נדב ארנס ארד מנכל יקבי כרמל והשף תום פרנץ בהשקת בירה קרומבאכר (צילום רפי דלויה)
יקבי כרמל השיקה השבוע מוצר חדש בישראל כשהתחילה לשווק באופן רשמי את בירת הפרימיום הגרמנית קרומבאכר. לרגל ההשקעה התקיים אירוע חגיגי בלאגר אנג איילנד בנמל תל אביב שכלל את הבירה החדשה לצד תפריט ייחודי של אוכל גרמני.
מי שנכחו באירוע הם עיתונאים קולינאריים מתחום היין שנהנו מבירה חופי-חופשי על חשבון הבית. השף תום פרנץ היה אמון על התפריט והגיש אוכל גרמני שהותאם במיוחד לאירוע כך שישתלב טוב עם הבירה.
שף תום פרנץ בהשקה. צילום: רפי דלויה
במקום נכחו גם נדב ארנס-ארד מנכ"ל יקבי כרמל, יוסי אדרי, סמנכ"ל מכירות ושיווק של יקבי כרמל, רן אסא מנהל השיווק וניר גלדסטון מנהל קטגוריית בירה ביקבי כרמל. נדב ארנס-ארד מנכ"ל יקבי כרמל אמר באירוע, "בירה קרומבאכר היא דריסת הרגל הראשונה שלנו בקטגורית בירות הפרימיום. הרחבת פורטפוליו מותגי הפרמיום של יקבי כרמל, יחד עם סדרות היין המובילות שלנו, מאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון של משקאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
בירה קרומבאכר, בירת הפרמיום מספר 1 בגרמניה. הבירה מיוצרת מדור לדור תוך שמירה קפדנית על מסורת הכנת בירה גרמנית בווארית אמיתית מרכיבים טבעיים בלבד באיכות הגבוהה ביותר. תהליך ההכנה של הבירה כולל בין היתר, שימוש במי מעיינות טבעיים ושימוש בשמרים איכותיים שהשימוש בהם נעשה באופן חד פעמי בלבד בעת תהליך הייצור - מה שמבטיח איכות גבוהה ביותר של הבירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה