כסף וצרכנות

מהיר ועצבני 9 גרף סכום עתק בסופ"ש הפותח ושבר את השיא הקודם

הסרט החדש של 'יוניברסל', עם פתיחה מסחררת של 70 מיליון דולר בקופות, עם 37.9 מיליון דולר נוספים במכירת כרטיסים בינלאומית, "F9" צבר כעת יותר מ- 405 מיליון דולר מאז הופעת הבכורה שלו מחוץ לארה"ב וקנדה במאי. ההחלטה להקרין את הסרט ב-2021 התבררה כנכונה
כפיר אדר |  1
מהיר ועצבני 9 (צילום UNIVERSAL STUDIOS)
ה-"F9" של יוניברסל סולל את הדרך לקופות הקיץ של שנת 2021. במהלך סוף השבוע הראשון, הסרט מהיר ועצבני 9 גרף לא פחות מ-70 מיליון דולר בקופות, הרבה יותר מהסרטים שיצאו לאור בזמן תקופת הקורונה.
מחזיק השיא הקודם היה "מקום שקט 2" של Paramount שנפתח במאי עם מעט פחות מ-50 מיליון דולר במכירת כרטיסים. סרטים מובילים אחרים היו "גודזילה מול קונג", שקטפה בסוף השבוע הראשון שלה באפריל 32.2 מיליון דולר, ו"קרואלה", שקיבלה 37.4 מיליון דולר כשפורסמה לראשונה במאי.
עם 37.9 מיליון דולר נוספים במכירת כרטיסים בינלאומית, "F9" עומדת כעת על הכנסות של יותר מ-405 מיליון דולר מאז הופעת הבכורה שלה מחוץ לארה"ב וקנדה בסוף חודש מאי. "הקרנת סוף השבוע של F9 הראתה כי ההחלטה של ​​יוניברסל בתחילת המגפה להעביר את הסרט לשנת 2021 הייתה המהלך הטוב ביותר", אמר פול דרגראבדיאן, אנליסט בכיר בקומסקור.
שחרורו של הסרט עולה בקנה אחד עם התרופפות של מגבלות הקשורות לקורונה ברחבי הארץ ועלייה במספר התיאטראות פתוחים לציבור. נכון לסוף השבוע הזה, 80% מהתיאטראות בצפון אמריקה היו פתוחים, על פי נתוני קומסקור.
ככל שאחוזי החיסון ממשיכים לעלות ומספר מקרי הנגיף פוחת באמון הצרכנים בחזרה לבתי הקולנוע. קהלים אלה נחשפים גם לשיווק סרטים טרי על המסך הגדול, מה שעלול לפתות אותם לחזור למהדורות עתידיות - במיוחד סרטים כמו "F9", שזמינים רק בבתי הקולנוע ולא יוצאים לשידור עד למועד מאוחר יותר.
'מהיר ועצבני 9' הוא שובר הקופות האמיתי הראשון שפורסם זה למעלה משנתיים וכל העיניים נשואו לביצועים אלה כדי לספק הצצה לעתיד בית הקולנוע", אמר דרגברדיאן. "והעתיד הזה נראה עכשיו מזהיר מאוד ומבשר טובות לסרטים הגדולים שעומדים כעת לצאת לדרך בשבועות ובחודשים הקרובים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך עדין צופים בחרא הזה. ..... אקשן זול דרגה ז (ל"ת)
    שי 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור