כסף וצרכנות

גיל מרנץ פותח מתחם נינג'ה, וזה הסכום המטורף שהושקע

זוכה העונה השנייה של נינג'ה ישראל פותח מתחם נינג'ה חד וראשון מסוגו בארץ בהשקעה של קבוצת המשקיעים "בן חיים", ומי שאחראי על העיצוב הוא לא אחר מבן זוגו של אסי עזר, מנחה התוכנית
מערכת ice |  4
גיל מרנץ, הזוכה בעונה השנייה של נינגה ישראל (צילום עודד קרני)

לראשונה בישראל תיפתח אקדמיה לנינג'ה, אשר הוקמה על ידי קבוצת משקיעים אלון וארז בן חיים מקבוצת "בן חיים" בשותפות זוכה נינג'ה ישראל לשנת 2019, גיל מרנץ'. האקדמיה תיפתח בסוף חודש אוגוסט 2021, בהשקעה של 8 מיליון שקל, על שטח של 1600 מ"ר המשתרע על 3 קומות, וממוקם במתחם הבילויים של ראשון לציון.

האקדמיה לנינג'ה תכלול מגוון רחב של  מקצועות ספורט לילדים מגיל 5 ומעלה, בני נוער ומבוגרים,  בדגש על לימודים  מקצועיים  עם המאמנים המובילים בישראל, כשבראשם יעמוד המנהל המקצועי  של  האקדמיה   גיל מרנץ - מומחה ומאמן בכיר באימוני משקל גוף, הזוכה הגדול של נינג'ה ישראל 2019. לצידו יעמוד צוות מקצועי של מאמנים מתחומים שונים, ספורטאים תחרותיים ואלופי הארץ, כמו: בני יפרמוב - מחלוצי ענף הפארקור, תום רוזנברג - אלוף הארץ בקליסטניקס לשנת 2018, גלב לויפטין - מתמודד מוביל בנינג'ה ישראל  לצד נוספים.
המתחם יכלול אזורי פעילות שונים המאפשרים מגוון רחב של אימונים: נינג'ה, פארקור, אימוני משקל גוף, וטיפוס. כל תחום משלים אחד את השני ויוצר את המקום האולטימטיבי לאימונים מגוונים ולפיתוח יכולות ברמה הגבוהה ביותר. מתחם הפארקור באקדמיה הוא הגדול ביותר בישראל ובנייתו נחשבת לפורצת דרך בתחום הפארקור כל המתקנים תוכננו ברמה בינלאומית,  הוקמו ונבדקו על ידי צוות מקצועי,  ובעל ניסיון, תוך הקפדה על חוויות משתמש, איכות האימון והבטיחות.

ארז ואלון בן חיים. צילום: יח"צ

את האקדמיה עיצבו  האדריכלים אלברט אסקולה ואלברט לוין, שבחרו  בסגנון מודרני לצד שימוש באלמנטים ספורטיביים ושימוש בפונקציונאליות וירידה לפרטים הקטנים, כמו פינות ישיבה נוחות ונעימות להורים שיגיעו עם הילדים לשיעורים.
מרנץ התייחס לפתיחת המקום  ומסר: "פתיחת האקדמיה לנינג'ה מסמלת את העתיד המקצועי וההישגי בענפי הספורט במתחם ומטרת האקדמיה לממש את הפוטנציאל הפיזי והמנטלי של המתאמנים. אני שמח להיות חלק ממיזם ראשון מסוגו בישראל ולהעניק לאחרים את הכלים והכישורים להיות הגרסא הטובה ביותר שלהם, נינג'ות לא רק בפן הפיזי".היזמים אלון וארז בן חיים התייחסו אך הם ואמרו, "אנו שמחים לבנות מתחם ספורט גדול בראשון לציון ולקדם את ענפי הספורט החדשים  ובטוחים כי ילדי ראשון לציון, הסביבה ובכלל,  ישמחו לבוא להיות חלק מהפעילות השוטפת במתחם".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כמובן שזה יהיה בראשון לציון
    יודית 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עיר מושקעת שמשקיעה הרבה בספורט וגם עלויות גבוהות. למה לא לאפשר מקום ושיפור של ערי פריפריה. יעלה פחות. עדיין יהיה רווח רק נמוך יותר. בראשון לציון תמשיכו לחזק שמי שיש לו יוכל להשקיע בספורט ומי שאין לו יסתכל בטלוויזיה.
    סגור
  • 2.
    למה אקדמיה? סוכנות העל חלל להכשרת נינג'ות עבור נאסא (ל"ת)
    אריאל 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    למה הכותרות תמיד מוגזמות?
    אייל 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה כל כך ״מטורף״ בהשקעה של 8 מיליון ש״ח?
    סגור
  • בעיני זה באמת סכום מאד מאד גבוה (ל"ת)
    גיל 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור