כסף וצרכנות

תוך פחות משבוע onlyfans התקפלה: תמשיך להציע תוכן מיני

אחרי שבסוף השבוע האחרון הודיעו באתר כי יאסרו הצגת תכנים פורנוגרפיים עקב לחץ הבנקים התומכים באתר, היום הם חוזרים בהם "השגנו את הביטחון הנדרש לתמיכה ביצירות המגוונות של הקהילה שלנו ובהתאם אנו משהים את התוכנית לשינוי מדיניות"
מערכת ice | 
אונלי פאנס (צילום צילום מסך אונלי פאנס)
בסוף השבוע האחרון נפל דבר אצל לא מעט יוצרי תוכן. אתר onlyfans שמציע תוכן בתשלום, כולל תוכן פורנוגרפי, הודיע כי בתחילת אוקטובר יאסרו הפצת חומרים עם תכנים למבוגרים עקב בשל לחץ מצד הבנקים המממנים. יוצרי התכנים הפורנוגרפיים שבעיקר בזכותם האתר הפך לרווחי ומוכר התקיפו את האתר על ההחלטה והיום נודע כי באתר ביצעו פניית פרסה בנושא.
דובר האתר אמר ל-CNBC כי "לנוכח הבטחת הבנקים השותפים OnlyFans יוכל להמשיך לתמוך בכל סוגי התוכן". החברה שבסיסה בלונדון הודיעה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה: "אנו מודים לכולם על כך שקולכם נשמע. השגנו את הביטחון הנדרש לתמיכה ביצירות המגוונות של הקהילה שלנו ובהתאם אנו משהים את התוכנית לשינוי מדיניות ב-1 באוקטובר". עוד הוסיפה החברה כי "OnlyFans מייצגת הכלה ואנו נמשיך לספק בית לכל היוצרים שלנו. הודעת מייל רשמית בעניין תישלח לכל היוצרים שלנו בקרוב". 
 
הפלטפורמה עלתה לאוויר ב-2016 והפכה לכוח חזק בעולם הרשתות החברתיות, בעקבות יחס מקל מאד לפרסום תכנים מיניים. באתר יש כיום יותר מ-130 מיליון מנויים ו-2 מיליון יוצרים. תזרים המזומנים שלה עמד ב-2020 על כ-150 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה