כסף וצרכנות

לראשונה בישראל: בית השקעות מבוסס קריפטו

בית ההשקעות פרוקסימה פותח מיזם חדש וראשון מסוגו בישראל שיאפשר למשקיעים לנהל תיק מבוסס מטבעות קריפטו בלי להתעסק כלל ברכישת והמרת מטבעות

מערכת ice |  2
איציק בנבנישתי, יונה פוגל (צילום ישראל שם טוב, יוסי אלוני)
קבוצת פרוקסימה הודיעה הבוקר (ראשון) על השקת בית השקעות חדש בשם ProxiBit, שיאפשר לראשונה בישראל ניהול תיקי השקעות המבוססים על מטבעות קריפטוגרפיים. זאת, ללא כל צורך לפתוח ארנק קריפטוו ולבצע רכישה והמרה של מטבעות – הלקוחות של פרוקסיביט ישקיעו בשקלים, ובית ההשקעות ירכוש בכסף מטבעות קריפטו שיישמרו בבורסת הקריפטו Kraken, אחת מהבורסות המובילות בתחום. הלקוחות יוכלו לבקש למשוך את הכסף בכל רגע, ובית ההשקעות יבצע את ההמרה חזרה מקריפטו לשקלים.
 
כאמור, ההשקעה תתבצע בשקלים, כאשר סכום המינימום הוא 30,000 שקל, דמי ההפקדה יעמדו על 2.5%-4% ודמי הניהול השנתיים יעמדו על 2.5%-3.5%. המשקיעים יוכלו לבחור בין שבעה מסלולי השקעה: אחד המבוסס על חמשת המטבעות המובילים (כמו: ביטקוין, את'ריום וסולאנה); השני מבוסס על חמשת המטבעות השניים (כלומר מקומות 6-10, כמו הטרה, פולקה-דוט, ואוולאנש); השלישי מבוסס על העשירייה השנייה (מקומות 11-20 כמו יוניסוואפ, קוסמוס, צ'יינלינק) מסלול רביעי מבוסס על חמישה מטבעות שייבחרו על ידי האנליסטים של החברה; מסלול חמישי מבוסס על חמשת המטבעות המובילים בתחום הגיימינג; מסלול שישי מבוסס על חמשת המטבעות המובילים בתחום ה-DeFi (יישומים בנקאיים מבוזרים); והמסלול השביעי מבוסס על חמשת המטבעות המובילים בתחום ה-Web3.0. סה"כ מדובר ביותר מ-50 מטבעות.
החברה, המצוידת ברישיון לשירותים פיננסיים מטעם רשות שוק ההון, מנוהלת על ידי אלעד נומברג, ובחבר המנהלים שלה מכהנים איציק בנבנישתי, לשעבר מנכ"ל פרטנר ו-NSO; יונה פוגל, לשעבר מנכ"ל פז ובכיר בבנק לאומי; חיים ונציה ואורי רענן, מבעלי פרוקסימה.
"אני מתרגש להיות חלק ממהלך חלוצי של הקמת בית השקעות קריפטו הראשון בישראל", אמר בנבנישתי. "רבים שמעו על קריפטו, אבל לא ממש יודעים איך להשקיע בזה. עכשיו מגיע פרוקסיביט ועושה את הכל פשוט ויעיל. מדובר במהלך חדשני, המאפשר למשקיעים פיננסיים בכל הגדלים להיכנס להשקעות במטבעות הקריפטו. עד כה, משקיעים פוטנציאלים רבים שרצו להשקיע בתחום הצובר תאוצה בעולם נרתעו מלעשות זאת – בין השאר בשל חוסר הידע וההבנה בתחום, ובעיקר בשל החששות הנובעים מכל הקשור בהליכי הרכישה, האחזקה והמכירה של המטבעות. בית ההשקעות מאפשר, לראשונה, ניהול תיק מקומי במטבעות הקריפטו, בשקלים ובסטנדרטים הנהוגים בעולם ההשקעות המסורתי. יחד עם זאת, מדובר בתחום תנודתי מאוד, שאינו מתאים לכל אחד, ולכן ראוי שייעשה בליווי אנשי המקצוע".
פוגל הוסיף כי "תחום הקריפטו, שהחל בשוליים, הופך להילך חוקי ומקובל בעולם. חברות רבות, ואפילו מדינות, מדברות על המטבעות הקריפטוגרפיים כמטבעות העתיד, ומאפשרות מסחר והעברת תשלומים באמצעותם. גם הרגולטורים הבינו שמדובר במטבעות לכל דבר, ומתחילים לאסדר את התחום. המהלך הראשון מסוגו בישראל שמוביל פרוקסיביט הוא צעד משמעותי קדימה בהתפתחות עולם הקריפטו ומיזוגו יחד עם עולם ההשקעות המסורתי והסטנדרטיים המחמירים הנהוגים בו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סולאנה???
    חולי רוח 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    Wtf למה משקיעים בשיטקויינז? באמת אסון רק ביטקוין רק ביבי
    סגור
  • 1.
    שזה יגיע לאפס אחד מוחלט (ל"ת)
    ההימור הכי בטוח 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור