כסף וצרכנות

טסלה במהלך מטלטל: מפסיקה זמנית את ייצור מודל S

ענקית הרכב של אילון מאסק עוצרת את קו הייצור של הדגם הנפוץ כדי להוסיף פנסי LED של Matrix ופנסים אחוריים חדשים בדומה לרכבי יוקרה כמו ב.מ.וו ומרצדס
מערכת ice | 
טסלה רודסטר (צילום pixabay ,ויקיפדיה/ Ank kumar)
טסלה עצרה את קו הייצור שלה פרמונט דגם S עבור שדרוג חומרה משמעותי ברכבים. הבעלים החדשים יכולים להתרגש עם תוספת של פנסי חזית בטכנולוגיית Matrix LED ופנסים אחוריים משודרגים.
פנסי LED של מטריקס נמצאים בשימוש מעבר לים כבר די הרבה זמן בכמה דגמי פרימיום של מרצדס, ב.מ.וו, או אפילו Volkswagen ID.3 ו-ID.4 החשמליים. בארה"ב האימוץ של הטכנולוגיה הוגבל על ידי חוק ישן משנת 1967, שאסר על אורות נמוכים ואור גבוה לעבוד בו זמנית. עם זאת, הכלל שונה זה עתה ו-Matrix LED מאושרים כעת לשימוש בארה"ב.
 
לטובת השדרוג, טסלה עצרה זמנית את כל קו הייצור של Model S לצורך שדרוג הראש והפנס האחורי הגדול. על פי הדיווחים, מנהל הכללי של טסלה צ'רי היל בניו ג'רזי קיבל הודעה על השינוי ונאמר לו להודיע ​​ללקוחות. על פי המקור, מכוניות סדאן מסוג S עם התכונות החדשות יתחילו להכנס למשלוחים תוך ימים או שבועות בודדים.
לטסלה עדיין יש מלאי של דגם S משובץ עם האורות הנוכחיים. אם תזמינו עכשיו גרסת Plaid חדשה, סביר מאוד שזו תותאם לרכב קיים. טסלה לא הכריזה רשמית על השינוי, או שיתפה תמונות רשמיות של איך נראות האורות החדשים. עם זאת דוגמה לפנסים האחוריים החדשים נצפו לאחרונה על מכונית מבחן בסן פרנסיסקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה