כסף וצרכנות

דור אלון משיקה רשת סופרמרקטים חדשה ב-8 מיליון

חברת דור אלון משיקה בקניון TLV רשת סופרמרקטים חדשה של מעדני גורמה טריים. מנכ"ל קבוצת דור אלון: "הקונספט החדש מאגד תחת קורת גג אחת מוצרי פרימיום טריים ברמת חנויות הבוטיק המתמחות - עם ערכים מוספים של שירות, ייעוץ ודיגיטציה"

מערכת ice |  1
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, Magma Images)
חברת דור אלון, בשליטתו של איש העסקים מוטי בן משה משיקה רשת סופרמרקטים חדשה של מעדני גורמה טריים, בהשקעה כ-8 מיליון שקלים. הסניף הראשון של אקסטרה מרקט נפתח היום בקניון TLV וישרת את אלפי הדיירים במגדלי הפרויקט, את באי הקניון והסביבה.
הקונספט החדש גובש על מנת להעניק חוויה קולינרית של מוצרי פרימיום טריים, במחירים תחרותיים. המתחם יכלול בשר ודגים טריים ואיכותיים, גבינות ייחודיות מכל העולם, ירקות ופירות מובחרים ודברי מאפה בעבודת יד – כולל באפייה ארטיזנלית ללא גלוטן ועוד. 
 
אקסטרה מרקט תתקיים במתכונת של one stop sho ותעניק ללקוחותיה ייעוץ שפים, חווית קניה מתקדמת הכוללת מערכי תצוגה ותשלום דיגיטליים, שירות נשיאה עד הבית לדיירי המגדלים/לרכב, הזמנות און ליין. 
קבוצת דור אלון מפעילה את רשתות הסופרמרקטים אלונית ומיני סופר אלונית ואת רשת המרכולים העירונית am:pm. מנכ"ל הקבוצה, עודד גולן, חשף כי הקונספט החדש גובש בעקבות מחקרי שוק שהצביעו על שתי מגמות צרכנות סותרות לכאורה – מחד, הרצון ליהנות מאיכות של חנויות מתמחות – בשר בחיתוכים מיוחדים מהקצב המומחה, ירקות ופירות מירקן המספק סחורה ישירות מהחקלאי, מאפי בוטיק ייחודיים ומותאמים אישית לטעמים והעדפות הבריאות של כל לקוח וכו' – ומאידך, כמיהה לפתרון שיחסוך את הצורך של הלקוח להיסחב עם סלי הקניות שלו מחנות מתמחה אחת לרעותה, על בזבוז הזמן ובעיות החנייה הכרוכות בכך.
"הקונספט החדש גובש בהתאם לאסטרטגיית ההתרחבות הסדורה של דור אלון בתחום קמעונאות המזון"  מדגיש גולן, "והוא מאגד עבור הלקוחות תחת קורת גג אחת מוצרי פרימיום טריים ברמת חנויות הבוטיק המתמחות - עם ערכים מוספים של שירות, ייעוץ ודיגיטציה".
בנוסף להקפדה על מגוון מוצרי פרימיום טריים, שמה אקסטרה מרקט דגש מיוחד על חווית הקנייה והשירות האישי ועל כן כ-40% משטחי הסופרמרקט מיועדים לדלפקי שירות והלקוחות יזכו לייעוץ קולינרי. 
 
באקסטרה מרקט הוטמע מערך דיגיטלי מלא במטרה לייעל את השירות ולהקל על התמצאות הלקוחות במרחב הסופר. בין היתר יהיו בהם צגי מחירים דיגיטליים, מסכי HD המנווטים את הלקוחות למחלקות השונות, קופות שירות-עצמי, משקל דיגיטלי לשקילה עצמית של ירקות ופירות ועוד.
עוד מציין גולן כי "עוד בטרם ההשקה הרשמית אנחנו נהנים מביקושים ערים מקרב דיירי המגדלים שמעל הקניון והמגדלים האחרים בסביבה. לאחר תקופת הרצה בסניף הראשון של אקסטרה מרקט הנחנך היום  בקניון TLV, תרחיב דור אלון את רשת הקונספט החדשה ותפתח, מידי שנה, מספר סניפים נוספים של אקסטרה מרקט, בפריסה ארצית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סופר
    שילה 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופר לעשירים בלבד!!!!!
    סגור