כסף וצרכנות

האם המשבר העולמי מתקרב סוף סוף לסיום?

העיר שאספקת המוצרים העולמית תלויה בה יותר מאשר בכל מקום אחר הודיעה כי חברות העובדות בתחומה יכולות להתחיל לחזור לשגרה
יאיר מור | 
משלוחים (צילום unsplash, pixabay)
העיר המאוכלסת בעולם תיפתח בימים הקרובים בהדרגה מסגרי הקורונה המחודשים שהוטלו בה לפני כחודשיים וחצי, כך הודיעו אתמול (ראשון) במסיבת עיתונאים משותפת כמה מראשי הרשות והארגונים המנהלים את שנגחאי. לדבריהם, הם מרוצים ממה שנראה כמו מיגור הקורונה בעיר, ולכן ניתן להתחיל להחזיר את החיים בה לשגרה.
לפי ראשי הרשות המקומית, החל ממחרתיים (רביעי) הם יפתחו כל אזור בעיר שבו לא דווחו מקרי הדבקה בקורונה במשך 14 יום. הם הוסיפו כי כ-1,700 חברות מתחום הייצור הפועלות בעיר כבר החלו לחזור לשגרה, וכי 88% מהמחסנים למשלוחי מוצרים שמוזמנים דרך הרשת חזרו גם הם לפעילות.
 
מדובר בבשורה משמעותית מאוד, שכן שנגחאי, שאוכלוסייתה מונה כ-25 מיליון איש, היא עורק מרכזי בתעשיית הייצור והשילוח של המוצרים מסין, והסגרים שהוטלו בה בחודש מרץ האחרון בשל התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה גרמו לשיבושים עצומים לא רק בעיר עצמה, אלא בכל מקום בעולם שאליו מגיעים מוצרים שמיוצרים או עוברים בדרכם העיר הנמל הסינית.
בין החברות שמפעליהן בעיר הושבתו או נאלצו לעבור למתכונת עבודה מצומצמת היו פוקסקון, יצרנית אלפי מכשירים שביניהם ניתן למנות את אייפון ופלייסטיישן, טסלה וטויוטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה