כסף וצרכנות

עשרות מפגינים מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט: "לא פראיירים"

עשרות רבות של נציגי ההסתדרות ופעילים מפגינים בשעה זו מול ביתו של נועם וימן בתל אביב, בדרישה לעצור את עליות המחירים במשק. מדובר בהפגנה שהיא סנונית ראשונה של יציאה לשטח וקריאת השכמה לחברות. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "נמשיך ונגיע לכל מקום, ונפעל מול כל מי שלוקח חלק בטירוף המחירים במדינת ישראל"
מערכת ice |  2
מפגינים מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט (צילום דוברות ההסתדרות)
ממשיכים במאבק בעושק המחיה: עשרות רבות מפגינים הבוקר (שישי) מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט נועם וימן בצהלה, זאת במטרה למחות על יוקר המחיה ובדרישה למנוע את המשך העלאות המחירים. מדובר בהפגנה שהיא סנונית ראשונה של יציאה לשטח וקריאת השכמה לחברות המזון והשיווק, שהציבור התעורר ואינו מוכן לשלם יותר את מחיר החזירות. בהפגנה משתתפים נציגי ההסתדרות, פעילים ואזרחים מן השורה.
 
הפעילים קוראים התערבות אישית של הבכירים, ומניפים שלטים שעליהם נכתב בין היתר "מפסיקים להיות פראיירים - קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה", "אני לא פראייר, ואני לא פראיירית" וכן "דיפלומט, שסטוביץ, קימברלי-קלארק - נגמרה החגיגה".

מפגינים מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט | צילום: דוברות ההסתדרות
ההפגנה מגיעה כחלק מהמהלך חסר הפשרות של ההסתדרות להפחית את יוקר המחיה ולבלום את גל ההתייקרויות במשק. במסגרת הפעולות הודיעה ההסתדרות השבוע על חרם צרכנים על חברות הענק שהוזכרו לעיל, חשפה את המותגים שהעלו מחירים ושלחה פניות לראשי החברות במשק להקפיא עליות מחירים. ועדה מיוחדת שהוקמה בראשות יו"ר ההסתדרות קיימה פגישת היערכות לקראת צעדים עתידיים.
במקביל נמשך קמפיין ההסתדרות בכל רחבי הארץ שכולל פריסה של שלטי חוצות, הפצת חומרי הסברה ומודעות בעיתונות. למעלה ממיליון נהגים נחשפו לקמפיין דרך אפליקציית ווייז.
 
מפגינים מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט | צילום: דוברות ההסתדרות
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "הישראלים גמרו להיות פראיירים והם לא מוכנים לעמוד מנגד. נגיע לכל מקום, ונפעל מול כל מי שלוקח חלק בטירוף המחירים במדינת ישראל. אנחנו כאן כדי לומר – די לעושק. זה בידיים של החברות ובכיריהן לעצור את גל ההתייקרויות ולהחזיר את השפיות למדינה ולכלכלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עושים עלינו מאות אחוזים.
    חזירות 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני השבועיים חדשות ערוץ 12, אחד צהיבואנים המקבילים מראה שהוא חי טוב עם מחירים של עד 50% נמוך יותר ממספר מוצרים בארץ, וכל זה באמצעות חיבור מקביל. קרן מרציאנו הראתה בחישוב פשוט,איך מותר שאמור לעלות באירופה X נמכר בישראל עד פי 5. לא יאומן.
    סגור
  • 1.
    מתי ההפגנה מול סרוגו
    יאיר 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שם קבור הכסף הגדול
    סגור